Minulla EI OLE kokemusta käynnistyksestä, mutta lainaan tekstiä siksi, että minulla kaikki kävi luonnostaan nopeasti, liiankin nopeasti ensisynnyttäjäksi, mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2004 klo 22:53 sähäkkä kirjoitti:Minulla on yks synnytys laitettu käyntiin puhkasemalla kalvot.Syntyi reilussa tunnissa,ja sen kyllä huomas.Olin ihan sairaan kipeä ja kipulääkettä ei ehity antamaan.
Kalvojen puhkaisuhan tehdään yleensä jotta synnytys nopeutuisi, ja siksi ihmettelenkin että misk sulta on puhkaistu jos muutenkin niin nopeesti on sujunut! Puhkaisun jälkeenhän kivut on paljon pahemmat. Mutta voihan olla että vaavin sydänäänet on laskenu eikä muuta vaihtoehtoa ole ollut kuin anturi vaavin päähän....Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2004 klo 09:05 SmileX kirjoitti:\Minulla EI OLE kokemusta käynnistyksestä, mutta lainaan tekstiä siksi, että minulla kaikki kävi luonnostaan nopeasti, liiankin nopeasti ensisynnyttäjäksi, mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2004 klo 22:53 sähäkkä kirjoitti:Minulla on yks synnytys laitettu käyntiin puhkasemalla kalvot.Syntyi reilussa tunnissa,ja sen kyllä huomas.Olin ihan sairaan kipeä ja kipulääkettä ei ehity antamaan.
Se, että supistukset olivat päällä kaiken aikaa eikä kivunlievitystä ehtinyt saada ja tosiaan kalvojen puhkaisun jälkeen paikat aukesivat puolessa tunnissa 5 cm...
se teki toodeelllaaa kipeää.
No, voi siis käydä noin ilman käynnistystäkin. :hug:
missään vaiheessa meille ei ainakaan sanottu että sydänäänet olis heikenneet tms.Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2004 klo 18:12 marimint kirjoitti:\Kalvojen puhkaisuhan tehdään yleensä jotta synnytys nopeutuisi, ja siksi ihmettelenkin että misk sulta on puhkaistu jos muutenkin niin nopeesti on sujunut! Puhkaisun jälkeenhän kivut on paljon pahemmat. Mutta voihan olla että vaavin sydänäänet on laskenu eikä muuta vaihtoehtoa ole ollut kuin anturi vaavin päähän....Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2004 klo 09:05 SmileX kirjoitti:\Minulla EI OLE kokemusta käynnistyksestä, mutta lainaan tekstiä siksi, että minulla kaikki kävi luonnostaan nopeasti, liiankin nopeasti ensisynnyttäjäksi, mielestäni.Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2004 klo 22:53 sähäkkä kirjoitti:Minulla on yks synnytys laitettu käyntiin puhkasemalla kalvot.Syntyi reilussa tunnissa,ja sen kyllä huomas.Olin ihan sairaan kipeä ja kipulääkettä ei ehity antamaan.
Se, että supistukset olivat päällä kaiken aikaa eikä kivunlievitystä ehtinyt saada ja tosiaan kalvojen puhkaisun jälkeen paikat aukesivat puolessa tunnissa 5 cm...
se teki toodeelllaaa kipeää.
No, voi siis käydä noin ilman käynnistystäkin. :hug:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel