kävin crocsin varastomyynnissä ja voi hyvänen aika

• Viestiketjun aloittaja no jojan oli
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä käytän myös ainoastaan mukavia kenkiä. Valitettavasti monetkaan muotikengät ei ole hyvät jalassa, vaan puristavat ja hankaavat. Sellaiset kärjistä kapenevat kengät on ihan vihoviimeiset! Varpaat on murskana välittömästi.

Aina olen käyttänyt mukavia kenkiä eikä mun jaloissa olekaan mitään ongelmia, ei liikavarpaita tms. Crocseja käytän vain kotona tai töissä, en ole vielä saanut aikaiseksi ostaa kunnon työkenkiä :)

"vieras"
Ja edelleen ihmettelen samaa asiaa kuukaudesa toiseen näissä Crocs keskusteluissa. Suurin osa Crocseja ja niiden kädyttäjiä halveksivista ei edes tiedä, että Crocsilla on valtava määrä muitakin malleja kuin ne "puutarhakengät". Meillä on koko perheessä varmaan kahdetkymmenet eri Crocsit ja niitä löytyy ballerinoista, kumisaappaisiin ja varrellisiin talvikenkiin. Miehellä on kahdet Crocsin kävelykengät ja kolmet muut, mutta vain yhdet "puutarhakengät". Crocsit ovat terveellist ja mukavat jalassa ja malleja löytyy joka lähtöön ja keliin. Menkääpä fiksutkin ihmiset junttien lisäksi perehtymään. Ja Crocsien valtavasta suosiosta kertoo juuri ne ap:n näkemät kassit ja jonot.

"vieras"
Onks sielllä tänään vai jotku alet? Mä tunnen suorastaan myötähäpeää. Asun ulkomailla perheeni kanssa...ja täällä on yleinen vitsi "mistä tunnistaa suomalaisen???" vastaus:"Crockseista"

En teiedä asutko sitten Pohjois-Ruotsissa, joka on maailman suurin junttila. Crocsit ovat mielettömän suositut koko maailmassa, eikä vain Suomessa. Joten jos asut todella sellaisessa paikassa, missä Crocseja ja suomalaisia hämmästellään, niin ovat tainneet paikallisetkin muuttua suomalaisiksi Crcocsit ostaessaan.

"Mamma italiana"
mulla ei ikinà ole ollut crocseja (ei vielà... ) . se mikà minua ei ihastuta, on se materiaali eli muovi. yleensà kengissà vàltàn kaikkea synteettistà

saattaa mulle tulla joskus kotikengiksi semmoset silti. pari vuotta sitten joku palstalainen antoi niille hyvàn lempinimen: vaaleanpunaiset muovisàmpylàt. se nimi muutti mun asenteen ystàvàllisemmàksi ja sai minut hymyilemààn. jotenkin tunnen pientà sympatiaa niità sàmpylòità kohtaan :)

ei minusta silti tule crocsifania (vaikka vannomatta paras...)

hmph
[QUOTE="vieras";22491089]Ja edelleen ihmettelen samaa asiaa kuukaudesa toiseen näissä Crocs keskusteluissa. Suurin osa Crocseja ja niiden kädyttäjiä halveksivista ei edes tiedä, että Crocsilla on valtava määrä muitakin malleja kuin ne "puutarhakengät". Meillä on koko perheessä varmaan kahdetkymmenet eri Crocsit ja niitä löytyy ballerinoista, kumisaappaisiin ja varrellisiin talvikenkiin. Miehellä on kahdet Crocsin kävelykengät ja kolmet muut, mutta vain yhdet "puutarhakengät". Crocsit ovat terveellist ja mukavat jalassa ja malleja löytyy joka lähtöön ja keliin. Menkääpä fiksutkin ihmiset junttien lisäksi perehtymään. Ja Crocsien valtavasta suosiosta kertoo juuri ne ap:n näkemät kassit ja jonot.[/QUOTE]

itseasiassa nuo crocsit on tosi huonoja jalalle, aiheuttaa tosi paljon selkävaivoja ja muita jalkakipuja.
toinen mikä pilaa jalat on ballerinat, ne missäö ei ole yhtään korkoa.

"vieras"
itseasiassa nuo crocsit on tosi huonoja jalalle, aiheuttaa tosi paljon selkävaivoja ja muita jalkakipuja.
toinen mikä pilaa jalat on ballerinat, ne missäö ei ole yhtään korkoa.[/QUOTE
ja taas tieto tuli mistä? Miksi juuri sairaaloissa sekä hoitsut, etä lääkärit käyttävät niitä, jos ne nnniitä selkävaivoja ja muita kipuja aiheuttavat. Olen käsittänyt tilanteen olevan juuri päinvastoin Crocsien olevan terveelliset ja hyvät jaloilleja siksi terveydenhoidon ammattilaisten käyttävän niitä niin laajasti. Sitä paitsi ballerinoja on varmaan paljon enemmän kaikilla muilla kenkävälmistajille kuin Crocsilla, joten tuo lyönti meni kyllä pahasti ohi.

Yhteistyössä