Käsittämätöntä

Kaaduin noin puolitoista vuotta sitten. Matto meni alta ja toinen jalka jäi alle kun tipahdin peffalleni.
Sen jälkeen olin noin 10 kk sairauslomalla.
Mitään syytä kipuihin ei kumminkaan löytynyt. Kävin työterveyslääkärillä joka lähetti fysiatrille joka lähetti ortobedille takaisin työterveyslääkärille ja jatkuvaa pomputtelua. Joka kerta vaihdetiin lääkeet kun edelliset ei auttaneet. Sain kahdelta lääkäriltä masennus diagnoosin.
Autolla ajaminen pitkän matkaa on aiheuttanut järkyttäviä kiputiloja pahimmilaan toinen jalka mennyt alta. Pitkään seisominen sama juttu. Jokainen askel on aiheutanut enemmän tai vähemmän kipuja Ja lähes joka yö olen herännyt kun olen vaihtanut asentoa.

työkaveri kertoi käyneensä tietyllä fysioterapeutilla selän takia ja kehotti muakin menemään. Kävin pari viikoa sitten ekan kerran ns. alkukartoituksessa ja viime viikolla uudestaan kuvien ja lääkäri lausuntojen kera. Väänt

Nyt viikonloppuna ajoin pitemmän matkan pojan turnukseen ja seisoin siellä neljä tuntia kentänlaidalla.
Hieman pelotti tämä työpäivä. Selvisin ilman särkylääkeitä ilman mitään kipuja. Ja nyt nukkunut jo kaksi yötä heräilemättä.
 

Yhteistyössä