Käsi sydämelle...voisitko seurustella "duunarin" kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
duunari on oma kultani!ja sinä taidat olla niitä akateemisia idiootteja itse millä ei ole minkäänmoista elämän viisautta vaan kirjoista opittua jonninjoutavaa minkä perusteella katsot nenän vartta pitkin meitä duunareita kuin olisit jotenkin parempi.mietihän ja katso peiliin ystävä!:D
 
Kyllä voisin. Ratkaisee vain miehen kokonaisuus. En voisi ikuna seurustella sellasen kanssa, jonka kanssa menee sukset ristiin.

Mutta onneksi mulla on ollut ihana mies 1vuoden 2kk :heart:
Eikä ratkaissut mikään työnkuva tässä asiassa vaan sisin =)
 
En voisi seurustella kenenkään kanssa vain hänen ammattinsa takia. Joten miehen ammatti ei myöskään olisi mikään syy olla aloittamatta seurustelua mukavan ja mielenkiintoisen miehen kanssa.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä "mä en ikinä vois olla duunarin/amiksen/ulkomaalaisen/itseäni yli 3 v vanhemman" jne miehen kanssa. Ne on vaan pintaa. Kannattaisi katsoa pintaa syvemmälle.

P.S. Mun eräs tuttuni ei ikinä voisi olla amiksen/duunarin kanssa. Onhan hän itsekin peräti peruskoulun käynyt, ja sen lisäksi pari kk lukiota :D ja ikää on jo liki 30 v. Eli ei luulisi olevan varaa vaatia mieheltä jotain tohtorin papereita :whistle:. Sinkku hän on vieläkin, miksiköhän...
 
Mulle on aivan sama, mitä mies tekee työkseen, jos se viihtyy työssään.
En jaksaisi kuunnella narinaa ja valitusta, kuinka duuni on ihan paskaa.

Ei hetkauta, onko se professori vai muurari, jos tekee sitä mitä itse haluaa ja saa siitä sen verran palkkaa kuin kokee ansaitsevansa.
 

Yhteistyössä