Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Meillä ei koskaan seksiä sekoiteta mihinkään tollaseen. Toki mä kinuan millon mitäkin ja sovitaan et okei jos mä nyt saan ton kuntoilulaitteen niin sit sä saat uuden takin yms. Me ollaan molemmat sitä mieltä ettei se meidän suhteessa ole kauppatavara. Sitä saadaan aina kun halutaan vaikka mikä tilanne olis, vaikka oltais miten riidoissa. Meillä kumpikin tarvii seksiä päivittäin eikä kumpikaan pihtaa. Eri asia esim synnytyksen jälkeen toki oltiin jonkun aikaa ilman mutta se on mun mielestä eri asia koska sille ei voi mitään vaan "vika" sillon fyysinen.
Tätä on aivan pakko peesata!!
En ikinä voisi kuvitellakaan eläväni suhteessa jossa tavara=seksiä, en ikinä.
Ja joku tuolla kirjoitti että "kyllä toisen mieliksi on suostuttu, vaikkei itseä ole tehnyt mieli", tuohonkaan en ole kertaakaan parisuhteemme aikana törmännyt.
Meillä harrastetaan seksiä silloinkun kumpikin haluaa, kumpikaan ei pystyis saamaan fiilistä päälle jos toisella ei tee mieli.
Onneksi kumpikin olemme seksuaalisesti aktiivisa, joten seksiä on mlkein päivittäin.
Mulla ei tulis mieleenikään "kiristää" seksillä, kuinka oksettava edes ajatuksena.