Käsi sydämellä miettikääs kerran; että varmasti oma ukkonne on maksanut teille seksistä

  • Viestiketjun aloittaja moro moro osta horo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Tuskin kukaan nyt suoraan kiristää seksillä..
Ja sit vielä sekin että jos mies tuo yllärinä kukkia, korun tms. niin kuvitteletteko että niillä ei käy jossain taka-alalla mielessä että illalla melko varmaan on kiihkeää seksiä tiedossa?? ;)
Miehiä on erilaisia kuten meitä naisiakin. Joku mies saattaa yllättää siksi että haluaa ilahduttaa vaimoaan. Ei aina pelkästään siksi että mielessä pimpero. Miksi esim mun mieheni tuo usein kukkia vaikka tietää että piparista ei pulaa ole.
juurikin niin. monet ei tunnu käsittävän että on erilaisia miehiä.
 
Meillä on seksiä ilman lahjoja ja lahjoja ilman seksiä.
Enkä mä ole ostettavissa. Jos ei tee mieli, niin ei tee mieli, vaikka äijä ostaisi mitä. Ja kun tekee mieli, niin ihan sama onko toinen ollut mulkvisti vai ei :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Tuskin kukaan nyt suoraan kiristää seksillä..
Ja sit vielä sekin että jos mies tuo yllärinä kukkia, korun tms. niin kuvitteletteko että niillä ei käy jossain taka-alalla mielessä että illalla melko varmaan on kiihkeää seksiä tiedossa?? ;)
Oksettaa jo ajatuksena "kukkia sulle, pillua mulle" asenne :x

Ja mun ei tarvitse mitään kuvitella, tunnen mieheni ihmsenä,isänä ja kumppanina..Tiedän mieheni halut seksiin liittyen,tiedän mitä hän tarvitsee seksiin ja mitä hän tarvitsee seksistä.

Mieheni ei koskaan ajattelisi noin "likaisesti" minusta. Kuten jo tuossa sanoinkin seksiä meillä on melkein päivittäin, joten mua "lämmittääkseni", ei miehen tarvitse mulle mitään yllätyksiä tehdä, ilahduttaaksen toki tekee, muttei tosiaan tuossa mielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
Tuskin kukaan nyt suoraan kiristää seksillä..
Ja sit vielä sekin että jos mies tuo yllärinä kukkia, korun tms. niin kuvitteletteko että niillä ei käy jossain taka-alalla mielessä että illalla melko varmaan on kiihkeää seksiä tiedossa?? ;)
Oksettaa jo ajatuksena "kukkia sulle, pillua mulle" asenne :x

Ja mun ei tarvitse mitään kuvitella, tunnen mieheni ihmsenä,isänä ja kumppanina..Tiedän mieheni halut seksiin liittyen,tiedän mitä hän tarvitsee seksiin ja mitä hän tarvitsee seksistä.

Mieheni ei koskaan ajattelisi noin "likaisesti" minusta. Kuten jo tuossa sanoinkin seksiä meillä on melkein päivittäin, joten mua "lämmittääkseni", ei miehen tarvitse mulle mitään yllätyksiä tehdä, ilahduttaaksen toki tekee, muttei tosiaan tuossa mielessä.
No heiii, eihän se nyt tietenkään noin musta-valkoista ole että kukkia sulle, pillua mulle :D

Ja niinhän se on, meitä on moneen junaan.. Minä ja ystäväni/tuttuni kuulumme sitten vissiin vähemmistöön. Anteeksi siis väärä yleistykseni
:hug:

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kyse ole rahasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Toki onkin. Olen aina sanonut, että vaimo on se suurin huora. Kyllä mä ainakin vihjaan taikka sanon suoraan, että tuota ja tuota haluisin ja jos ilmenee vastustusta niin nokkaani otan ja eka josta tingitään on seksi. Siis vaikkei suoraan seksillä nyt kiristäis niin sit sanotaan, että eipä tee mieli kun otat mua niin päähän. Joten mies kyllä tietää tasan miten sitä pimppiä irtoaa, sillä että antaa naiselle sen mitä se haluaa ja rahallahan sitä usein saa.
:eek: :| okei jos jollain toimii. mä en vois elää noin
Ei sen nyt tartte olla mitenkään räikeää, mutta meillä mies ei esim. nupise mun shoppausreissun jälkeen, että paljonko tuhlasit vaan toteaa, että jos se sut onnelliseksi tekee ja saa mut paremmalle mielelle ja sitä kautta varmaan itsensäkin jos samaa rataa jatkaa. Näin se toimii ja on ihan tavallista arkipäiväistä avioelämää.
siis mehän haluame molemmat toisillemme hyvää ja jos rahaa on niin kumpi vaan saa ostaa jos tarvii/ haluaa. se ei liity seksiin mitenkään.

se että kohtelemme toisiamme kuniottavasti/rakastavasti saa meidät huomaamaan kuinka ihana toienn on joka taas johtaa siihen että seksielämäkin toimii


Mutta tämän voi ajatella myös siten että jos mies sua jollain tapaa loukkaa, sulla on paha mieli eikä tee seksiä mieli kun mies sitä ehdottaa joten ette harrasta. Seuraavalla kerralla mies, ehkä tiedostamattaan, muistaa kuinka sua loukkasi eikä ollut seksiä joten nyt ei loukkaa enää. Tai jotain.
tuo loukkaaminen taas ei liity mitenkään rahaan tai sillä seksin maksamiseen. tässä oli kyse rahasta.
Mä en nyt käsitä mitä eroa parisuhteessa on, maksaako rahalla vai tunnetason tempuilla, kun harva parisuhteessa kuitenkaan ihan omissa varoissa on, omasta yhteisesä kassasta se tavaran hinta aina on pois. Mä ainakin käsitän maksullisen seksin parisuhteessa olevan tunnetason peliä, joka on usein tiedostamatonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmuli87:
No heiii, eihän se nyt tietenkään noin musta-valkoista ole että kukkia sulle, pillua mulle :D

Ja niinhän se on, meitä on moneen junaan.. Minä ja ystäväni/tuttuni kuulumme sitten vissiin vähemmistöön. Anteeksi siis väärä yleistykseni
:hug:

:D
Juu ei toki, sen kuvan vaan siittä näin äkkiseltään sai, kun tekopyhyyskin nakataan jo peliin mukaan jos seksi ei ole valtapeliä parisuhteessa.

Mut imv, mä oon tyytyväinen seksi elämääni, toivottavasti sinäkin.
 
Jos meillä toi ukkokulta tulis kukkapuskan kanssa kotiin, mä varmaan ensin löisin sitä sillä puskalla päähän ja sit kysyisin mitä pahaa se on tehny :saint: No joo, siis mä en osaa yhdistää parisuhteessa kaupantekoa sekillä tavaraan, vaan se on arkipäivän tekoja ja tunnetason juttuja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Toki onkin. Olen aina sanonut, että vaimo on se suurin huora. Kyllä mä ainakin vihjaan taikka sanon suoraan, että tuota ja tuota haluisin ja jos ilmenee vastustusta niin nokkaani otan ja eka josta tingitään on seksi. Siis vaikkei suoraan seksillä nyt kiristäis niin sit sanotaan, että eipä tee mieli kun otat mua niin päähän. Joten mies kyllä tietää tasan miten sitä pimppiä irtoaa, sillä että antaa naiselle sen mitä se haluaa ja rahallahan sitä usein saa.
:eek: :| okei jos jollain toimii. mä en vois elää noin
Ei sen nyt tartte olla mitenkään räikeää, mutta meillä mies ei esim. nupise mun shoppausreissun jälkeen, että paljonko tuhlasit vaan toteaa, että jos se sut onnelliseksi tekee ja saa mut paremmalle mielelle ja sitä kautta varmaan itsensäkin jos samaa rataa jatkaa. Näin se toimii ja on ihan tavallista arkipäiväistä avioelämää.
Meillä ainakin minulla oli pienet säästöt kun tapasimme. Mies tyhjätasku. Ja jopa elätin miehen kun hän opiskeli.

Eivät kaikki naiset ole kuten sinä, ostata miehellä itselleen tavaroita.

Ei meillä toimi noin. Minä en ole vielä pyytänyt mieheltä mitään.

Meillä on yhteiset rahat ja molemmat tiedämme mihin ne riittävät ja mihin eivät.
En ole yksi lapsi lisää tässä taloudessa, joka vain pyytää itselleen asioita, vaan tasavertainen kumppani.
 
LIssu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Toki onkin. Olen aina sanonut, että vaimo on se suurin huora. Kyllä mä ainakin vihjaan taikka sanon suoraan, että tuota ja tuota haluisin ja jos ilmenee vastustusta niin nokkaani otan ja eka josta tingitään on seksi. Siis vaikkei suoraan seksillä nyt kiristäis niin sit sanotaan, että eipä tee mieli kun otat mua niin päähän. Joten mies kyllä tietää tasan miten sitä pimppiä irtoaa, sillä että antaa naiselle sen mitä se haluaa ja rahallahan sitä usein saa.
:eek: :| okei jos jollain toimii. mä en vois elää noin
Ei sen nyt tartte olla mitenkään räikeää, mutta meillä mies ei esim. nupise mun shoppausreissun jälkeen, että paljonko tuhlasit vaan toteaa, että jos se sut onnelliseksi tekee ja saa mut paremmalle mielelle ja sitä kautta varmaan itsensäkin jos samaa rataa jatkaa. Näin se toimii ja on ihan tavallista arkipäiväistä avioelämää.
Meillä ainakin minulla oli pienet säästöt kun tapasimme. Mies tyhjätasku. Ja jopa elätin miehen kun hän opiskeli.

Eivät kaikki naiset ole kuten sinä, ostata miehellä itselleen tavaroita.

Ei meillä toimi noin. Minä en ole vielä pyytänyt mieheltä mitään.

Meillä on yhteiset rahat ja molemmat tiedämme mihin ne riittävät ja mihin eivät.
En ole yksi lapsi lisää tässä taloudessa, joka vain pyytää itselleen asioita, vaan tasavertainen kumppani.
peesi
 
so sad
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Toki onkin. Olen aina sanonut, että vaimo on se suurin huora. Kyllä mä ainakin vihjaan taikka sanon suoraan, että tuota ja tuota haluisin ja jos ilmenee vastustusta niin nokkaani otan ja eka josta tingitään on seksi. Siis vaikkei suoraan seksillä nyt kiristäis niin sit sanotaan, että eipä tee mieli kun otat mua niin päähän. Joten mies kyllä tietää tasan miten sitä pimppiä irtoaa, sillä että antaa naiselle sen mitä se haluaa ja rahallahan sitä usein saa.

Surullista, että on olemassa näitä ns. parisuhteita tai liittoja, joissa ei muuten osata olla kuin lapsellisesti käydä kauppaa kaikella. Hyi olkoon, parisuhde, jossa ei osata puhua asioista, vaan seksi on pantti, tai kummankin omalla yöpöydällä olevassa tiimarivihkossa ylläpidettävää tukkimiehen kirjanpitoa....
 

Yhteistyössä