vierailija
Eikö niin transut voi mitään jättää rauhaan?
K ja trans-lippu<3 Minusta on symppista että kertoi, ettei tiedä mikä se on ja halusi oppia.
Eikö niin transut voi mitään jättää rauhaan?
K ja trans-lippu<3 Minusta on symppista että kertoi, ettei tiedä mikä se on ja halusi oppia.
K ei tänään kyllä ainakaan spiikissään vaikuttanut näkevän tota kylttiä. Veteli vaan sanoja ja sit kiekas sen are you.Nuo Bojan jutut tulevat vain kun yleisö nostaa asian puheeksi. Ei hän ole muuten kiertueella asiasta tainnut puhua.
Jaa se olet sinä taas. Enpä vastaakkaan.Ei vaan jonkun muun kykttiin jonka näin tämän henkilön instassa. Hän ei kuten väitit sanonut muuten vaan ARE YOU vaan luki sen yleisössä olevasta kyltistä. Kyltti näkyi tämän emilien instassa
Transu on loukkaava nimitys.Eikö niin transut voi mitään jättää rauhaan?
Transsukupuoliset eivät ole transuja ja K vaikutti olevan erittäin otettu tästä lipusta ja saamastaan oppitunnista.Eikö niin transut voi mitään jättää rauhaan?
T ransu on sitten todella tärkeä haukkumasana. K oli ihana, kun halusi pitää ton lipun itsellään ja oli kiinnostunut, mitä se tarkoittaa.Eikö niin transut voi mitään jättää rauhaan?
TÖRKEÄ.T ransu on sitten todella tärkeä haukkumasana. K oli ihana, kun halusi pitää ton lipun itsellään ja oli kiinnostunut, mitä se tarkoittaa.
- itsekin trans
Eli sekoilet itse ja sitten leikit tuntevasi nimettömän kirjoittajan. Klassikko.Jaa se olet sinä taas. Enpä vastaakkaan.
Näkyi, mutta niitä on aina, eikä mikään kerro, onko K reagoinut siihen vai ei. Miksi hitto tuut aina tänne yöketjuun meuhkaamaan?Ei vaan jonkun muun kykttiin jonka näin tämän henkilön instassa. Hän ei kuten väitit sanonut muuten vaan ARE YOU vaan luki sen yleisössä olevasta kyltistä. Kyltti näkyi tämän emilien instassa
Annatko muille kirjoittajille rauhan, häirikkö?Näkyi, mutta niitä on aina, eikä mikään kerro, onko K reagoinut siihen vai ei. Miksi hitto tuut aina tänne yöketjuun meuhkaamaan?
Todella turhauttavaa kun on näitä jotka yrittävät käydä henkilöön jopa nimettömien kirjoittajien kohdalla. Et sinä tunnista ihmisiä. En minä ole tehnyt mitään väärää.Näkyi, mutta niitä on aina, eikä mikään kerro, onko K reagoinut siihen vai ei. Miksi hitto tuut aina tänne yöketjuun meuhkaamaan?
Minusta kyllä näytti lukevan kyltistä.Näkyi, mutta niitä on aina, eikä mikään kerro, onko K reagoinut siihen vai ei. Miksi hitto tuut aina tänne yöketjuun meuhkaamaan?
toivottavasti Antwerpenin keikalla on hyvät turvatoimetOu fak. Belgiassa vissiin terroristi-isku, kaks ruotsalaista ammuttu. Mitenhän käy Kärvänän keikan?
kyllä ne osaa turvatoimet laittaa paremmiksi ennen k keikkaa sehän on vasta 18 päiväOu fak. Belgiassa vissiin terroristi-isku, kaks ruotsalaista ammuttu. Mitenhän käy Kärvänän keikan?
Jälkimmäinen on halventavaa slangia, ensimmäinen on vaan se, mitä olen. Trans, lyhenne transsukupuolisesta. En ole sulle koskaan tehnyt yhtään mitään pahaa vaan sillä, että oon mitä oon.Siis saa sanoa trans, mut ei transu? Että yksi hiton U tekee sanasta törkeän.
Tekis kyllä kaikenmaailman herkkähipiäiselle satenkaariväelle sanoa, että teidän kotkotuksia ei enemmistö jaksa siksi kun eihän niissä perässä tahdo pysyä.
Kyllä tässä maailmassa pitää mennä enemmistön mukaan eikä kaikenmaailman Eifel-tornista fantasioivien monimetroseksuaalin pillin mukaan.
Lopeta.Siis saa sanoa trans, mut ei transu? Että yksi hiton U tekee sanasta törkeän.
Tekis kyllä kaikenmaailman herkkähipiäiselle satenkaariväelle sanoa, että teidän kotkotuksia ei enemmistö jaksa siksi kun eihän niissä perässä tahdo pysyä.
Kyllä tässä maailmassa pitää mennä enemmistön mukaan eikä kaikenmaailman Eifel-tornista fantasioivien monimetroseksuaalin pillin mukaan.
No samoin täällä.Ajattelin myös tulevani hyväntahtoiseen keskusteluun. Petyin. Joku trolli tullut tänne riehumaan.
Joo eiköhän Kn kantakin tullut aika hyvin selville siitä, miten se oikeesti on otettu ja liikuttu ton videon loppupuolella.Ihan järkkyä transfobiaa täällä. Ei sellaiselle ole mitään sijaa tässä fanikunnassa, ulos täältä. Kaikenlaista öyhöttäjää tänne pesiytyykin.
Itse fobioit yrittämällä heittää muita ulos. Niin.Ihan järkkyä transfobiaa täällä. Ei sellaiselle ole mitään sijaa tässä fanikunnassa, ulos täältä. Kaikenlaista öyhöttäjää tänne pesiytyykin.