Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis saa sanoa trans, mut ei transu? Että yksi hiton U tekee sanasta törkeän.

Tekis kyllä kaikenmaailman herkkähipiäiselle satenkaariväelle sanoa, että teidän kotkotuksia ei enemmistö jaksa siksi kun eihän niissä perässä tahdo pysyä.

Kyllä tässä maailmassa pitää mennä enemmistön mukaan eikä kaikenmaailman Eifel-tornista fantasioivien monimetroseksuaalin pillin mukaan.

vierailija

Tekis kyllä kaikenmaailman herkkähipiäiselle satenkaariväelle sanoa, että teidän kotkotuksia ei enemmistö jaksa siksi kun eihän niissä perässä tahdo pysyä.

Kyllä tässä maailmassa pitää mennä enemmistön mukaan eikä kaikenmaailman Eifel-tornista fantasioivien monimetroseksuaalin pillin mukaan.
Jälkimmäinen on halventavaa slangia, ensimmäinen on vaan se, mitä olen. Trans, lyhenne transsukupuolisesta. En ole sulle koskaan tehnyt yhtään mitään pahaa vaan sillä, että oon mitä oon.

vierailija

Lopeta.

vierailija
Sitä jotenki vois kuvitella että täällä ois hyväntahtoista keskustelua illan keikasta ja siitä että VIHDOIN saatiin liveä. Ja huomenna Anna-Liisa hoitaa homman kotiin. Muistetaan tsempata sitä huomenna päivällä että uskaltaa livettää. (Go Anna-Liisa Go, jos oot täällä yökyöpelöimässä)

Yhteistyössä