KADUTKO MITÄÄN ELÄMÄSSÄSI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katumus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:
Mä kadun sitä, etten lempannu nykystä ukkoo 10 vuotta sitte..

Peesi. Ainakin välillä. Toisinaan taas tuntuu että menee paremmin kuin aikoihin, ihminen muuttuu. Mutta huonoina hetkinä peesaan MissyMomia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kadun sitä etten käynyt kouluja kunnolla.

Kuinka vanha olet? Tuskin se kouluttautuminen vieläkään on aivan mahdotonta, jos vaan motivaatiota löytyy tarpeeksi järjestää elämä uudelleen!

Itse kadun erästä tärkeää asiaa, joka jäi sanomatta aikanaan. Sekä kahta nuoruuden seksijuttuihin liittyvää typeryyttä.

No pitäs kai sanoa että en sillä kaiken tekemäni takia olen nyt tässä ja juuri tuon miehen kanssa, saanut juuri nuo lapset ym MUTTA jos ei aatella että historia muuttuis jos jotain jättäis tekemättä niin:

-kadun etten ollut isäni kanssa enempi ennen sen kuolemaa
-kadun teiniajan seksitoilailuja
-kadun nuorempana joitain kumittomia nusasuja
-jne...

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkö se oon:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
olin kaverini miehen kanssa...loukkasin sillä monia ihmisiä..:(

miten kaveruussuhde ketään loukkaa ? outoa. keskiaikaista.

Öh, tässä sanotaan olin kaveRINI miehen kaa....eli sekstaili oman kaverINSA miehen kanssa. :attn:

niinpä...ja kyl se miun mittakaavassa loukkais aika hemmetin paljo.onko tekijätajunnu ees pyytää anteeks :/ vaik eihän asioo muuks muuta

Kyllä on nolottanu ja hävettäny jotkut teot ja sanomiset mutta en kyllä välttämättä niitä haluais tekemättömiksi. Oonpahan oppinu olemaan :D

Tai no... jos ois opintolaina jääny ottamatta niin ois kiva. Se kun meni suurin piirtein kurkusta alas.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Sohlasin älyttömän kauan ex-poikaystävän ja nykyisen miehen välillä ennenkuin sain päätettyä, kumman kanssa haluan olla. Siinä tuli kyllä satutettua kumpaakin turhan paljon... :ashamed:

Samaa täällä... :ashamed: [/quote]

Yhteistyössä