S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oi:Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No miten sen nyt ottaa. Ainakin sulhasen olisin voinut valita paremmin. Häistä kun ei tullut mitään, koska ne muuttuivatkin hautajaisiksi.
Mää olin muutamia vuosia sitten sellaisissa häissä..
Siis sulhanen kuoli omissa häissään?
Ei kiva :hug: :hug: :hug: Mä en aikoinaan ollut avomieheni hautajaisissa. Tylyä ehkä, mutta mä en pystynyt. Sen päivän kun piti olla meidän hääpäivä. Ja mulla oli pieni siipirikko vauva silloin vastuullani... ei vaan voimat enää riittäneet sinne hautajaisiin menemiseen. Onneksi ihmiset ymmärsivät.Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Nissä häissä missä olin kuoli sulhasen veli. Oli kiva herätä hääpaikalla aamulla :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Vekotiitus:En kadu, oli ihanat perinteiset häät. Vähän isommat kuin itse alun perin suunniteltiin mutta kun molempien vanhemmat makso enimmät viulut niin ne sai myös kutsua enemmän väkeä.![]()
Ollaan kyllä puhuttua että jos oltais menty naimisiin vasta nyt, aikuisempina (oltiin siis 23 molemmat kun mentiin), järkättäis aika erilaiset, enemmän meidän näköiset häät. Vaan ei tarvitse enää kun onnellisia aviovuosia tuli juuri täyteen 10. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei kiva :hug: :hug: :hug: Mä en aikoinaan ollut avomieheni hautajaisissa. Tylyä ehkä, mutta mä en pystynyt. Sen päivän kun piti olla meidän hääpäivä. Ja mulla oli pieni siipirikko vauva silloin vastuullani... ei vaan voimat enää riittäneet sinne hautajaisiin menemiseen. Onneksi ihmiset ymmärsivät.Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Nissä häissä missä olin kuoli sulhasen veli. Oli kiva herätä hääpaikalla aamulla :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei kiva :hug: :hug: :hug: Mä en aikoinaan ollut avomieheni hautajaisissa. Tylyä ehkä, mutta mä en pystynyt. Sen päivän kun piti olla meidän hääpäivä. Ja mulla oli pieni siipirikko vauva silloin vastuullani... ei vaan voimat enää riittäneet sinne hautajaisiin menemiseen. Onneksi ihmiset ymmärsivät.Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Nissä häissä missä olin kuoli sulhasen veli. Oli kiva herätä hääpaikalla aamulla :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Kendra:En siis tarkoita että kadutko naimisiinmenoa vaan nimenomaan häitä...?