Mie tässä kerran yhdessä vastaavassa ketjussa kaipailin Jänöä, Jänöllä oli isäntänä Rusa ja lapsia tais olla 2 vai 3... ainakin Pupu Söpö on jäänyt mun mieleen Jänön profiilista.
Käsittääkseni heillä on paljon enemmänkin lapsia kuin 3. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta omien lisäksi myös muualta tulleita jäniksenpoikasia.Mie tässä kerran yhdessä vastaavassa ketjussa kaipailin Jänöä, Jänöllä oli isäntänä Rusa ja lapsia tais olla 2 vai 3... ainakin Pupu Söpö on jäänyt mun mieleen Jänön profiilista.
No kun mie mietin sellaistakin, että oisko se ollut niin... mutta en sit uskaltanut ruveta veikkailemaan mitään.Käsittääkseni heillä on paljon enemmänkin lapsia kuin 3. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta omien lisäksi myös muualta tulleita jäniksenpoikasia.
Candide on Huspati Huta, metsäpeitto lopetti palstailun.Lilii lisänimetön, Candide, Naakula, Metsänpeitto, Emilyn, Peukku, Helmiäinen, Pastori?
PipariSuu on ainakin hengissä :wave:Piparisuu ?
joku mansikkatyyppi oli tosi kuvaketjust mun mielst..saatto kyl olla joku muukinKävi sekoilemassa Metsämansikkainen-nimimerkillä, ja puhui itsensä tosi pahasti pussiin.