KADONNEITA PALSTALAISIA, lista

• Viestiketjun aloittaja Tiedättekö heistä
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
[QUOTE="vieras";22763801]Muistaakseni tämä piiri lähti johonkin yhteisöön (suljettuun sellaiseen), kun saivat täällä niin paljon lokaa niskaan.[/QUOTE]

Ei mitään hajua. Muistaako kukaan muu?

"a.p"
[QUOTE="vieras";22763810]Mä olen kaipaillut Alma Puunaulaa, sitten oli ne Accot, acot tms... ja se yks modenakin toiminut, jonka nimimerkki ei ollu ihan suomalainen ;)[/QUOTE]

Queen of Acco ja Princess of Acco? Alma oli mukava.

"vieras"
[QUOTE="a.p";22763819]Queen of Acco ja Princess of Acco? Alma oli mukava.[/QUOTE]

Just ne ja sit oli Taikaviitta ja Mrs Johnny Deppin roolihahmo Pirates of Caribian leffasta?
Ja joku kastemato... hirveesti porukkaa kadonnut!

[QUOTE="a.p";22763796]Semmoinenkin on kadonnut kuin Provo tai joku vastaava. Muistaako kukaan vai muistanko omiani.[/QUOTE]

Kävi sekoilemassa Metsämansikkainen-nimimerkillä, ja puhui itsensä tosi pahasti pussiin.

"vieras"
[QUOTE="a.p";22763883]Muistatteko sellaista ihmistä, joka osoittautui provoksi. Oliko se joku Möhköfantti tai joitan muuta vastaavaa. Tästä on useampi vuosi.[/QUOTE]

Eiks niitä ollu kaks samantyyppistä nimimerrkiä, toinen oli ehkä just möhköfantti ja toinen joku väännös siitä, möhkis tms???

"vieras"
[QUOTE="a.p";22763819]Queen of Acco ja Princess of Acco? Alma oli mukava.[/QUOTE]

Samoihin aikoihin Daalia, Telho ja A-C, joka oli lyhenne jostain.. Nämä taisi siirtyä kaikki johonkin yhteisöön?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22763960]Samoihin aikoihin Daalia, Telho ja A-C, joka oli lyhenne jostain.. Nämä taisi siirtyä kaikki johonkin yhteisöön?[/QUOTE]

Vieläkö niitä yhteisöjä ja kerhoja on vai onko ne kuopattu?

[QUOTE="a.p";22763883]Muistatteko sellaista ihmistä, joka osoittautui provoksi. Oliko se joku Möhköfantti tai joitan muuta vastaavaa. Tästä on useampi vuosi.[/QUOTE]

Mikäs nikki oli töissä oikeuslääketieteellisessä ja oli muutamassa Italiaan tai jonnekin? Vedätti muakin ihan 5-0. :ashamed: Mä jaksoin ihastella esim. hänen laittamiaan kuvia lastenhuoneesta.

Mua jäi kiinnostamaan se yksi 5 lapsen äiti joka luomuili yms. ja olivat miehensä kanssa muusikoita ja kaikki kuulosti kiiltokuvalta..joku Henrietta tai Hannariikka tms. Että olikos sitten hänkään ihan aito tapaus?

"a.p"
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;22763998:
Mikäs nikki oli töissä oikeuslääketieteellisessä ja oli muutamassa Italiaan tai jonnekin? Vedätti muakin ihan 5-0. :ashamed: Mä jaksoin ihastella esim. hänen laittamiaan kuvia lastenhuoneesta.
Blume. Tämä siis joka teki ihan rikoksen varastaessaan jonkin valokuvaajan kuvia.

Yhteistyössä