Alkuperäinen kirjoittaja fifiia:
Entä jos siskosi on henkilö joka lukee palstaa ja on pelästynyt kun kerrot asioista näin avoimesti ja hän haluaa miettiä rauhassa asiaa ...joo ja minä se en kyllä ole, mutta tulipahan vain mieleen.
No mähän olen täällä kyllä pitkälti vain nimimerkki, en henkilö. Kyllä mut saa varmaan kivenalta kaivettu jos viitsii nähdä vaivaa ja kaivaa tiimarinvihosta kaiken esiin. Mutta kyllä siihen mun nähdäkseni hetki menee.
Ja nimimerkin takaata kun kirjoitan, niin en pidä tätä ns. avoimena. Lapsilukuni, asuinpaikkani, ikäni ja jopa sukupuoleni kun saattaa olla keksittyjä tai vähintääkin hieman muokattuja. On kyllä siis asioita joita en ole tuonut täällä esiin kuin äärimmäisen epäselvästi ja hämärästi.
Mutta jos hän on nämä ketjut lukenut ja sitä kautta nähnyt miten paljon kaipaisin sitä yhteydenottoa...niin ihmettelen kyllä jos ei edes sähköpostia laita.
Keksiköön sitten vaika hatustaan sähköpostiosoitteen, lähettäköön siitä viestin ja olkoot enää koskaan menemättä sinne sähköpostilaatikkoon jos pelkää että vastaan vaikka ois ilmoittanut ettei halua vielä/ikinä.