kysymys
Minä kadehdin, koska itselläni ei ole (vielä? ) lasta ja haluaisin lapsen niin kovasti :'(
Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
Ymmärrän sua hyvin. Mulle oli ystävien vauvauutiset ja lapset kova paikka parin vuoden ajan. Ihania lapsia enkä koskaan heille asiaa näyttänyt, mutta sisimmässäni tunsin että sydän itkee. Yhdellekään ystävälle en koskaan kertonut, itkin vain kotona miehen kainalossa. Nyt mulla on vauva masussa ja pelko menettämisestä on ollut kovaa. Mutta alan hiljalleen toipua. Tsemppiä sulle! Toivottavasti onnistutte pian!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
En minäkään pahalla ystävieni lapsiin suhtaudu. Siis en toivo etteivät he olisi niitä ikinä saaneet tms. Siitä vain olen katkera että miksi en minäkin saa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lisä kysymys:Jos et kadehdi:
Niin onko sinulla jo lapsia?
Haluaisitko lapsia, mutta et jostain syystä saa?
vai oletko tyytyväinen lapsettomana/tyytyväinen niihin lapsiin jotka sinulla jo on + lapsien määrään.
:xmas:
Oho *sanaton*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En todellakaan. Ystävieni lapset tuntuu olevan kauheita riiviöitä. 4v kaverin poika jahtasi omaa lastani kirveellä, rikkoi meidän lasivitriin vasaralla ja oli sytyttää sohvamme tuleen. Ja parin muun perheen lapset saman tyylisiä..
On jo kolme lasta, lisää en halua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla:
En minäkään pahalla ystävieni lapsiin suhtaudu. Siis en toivo etteivät he olisi niitä ikinä saaneet tms. Siitä vain olen katkera että miksi en minäkin saa?
Joo. Kovia paikkoja ovat ja kun tuntuu että jokainen vuorollaan ilmoittaa olevansa raskaana. Nekin joista en olettanut että lasta edes haluaisivat.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Ymmärrän sua hyvin. Mulle oli ystävien vauvauutiset ja lapset kova paikka parin vuoden ajan. Ihania lapsia enkä koskaan heille asiaa näyttänyt, mutta sisimmässäni tunsin että sydän itkee. Yhdellekään ystävälle en koskaan kertonut, itkin vain kotona miehen kainalossa. Nyt mulla on vauva masussa ja pelko menettämisestä on ollut kovaa. Mutta alan hiljalleen toipua. Tsemppiä sulle! Toivottavasti onnistutte pian!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko itselläsi jo lapsia? Haluaisitko lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Musupulla: