kaarituelliset imetysliivit

Onko kukan löytänyt kaarituellisia imetysliivejä? Aikoinaan esikoisen aikoihin niitä oli esim. Lindexilla ja Kappahlissa,muttei nyt ole silmiin osunut.
Eli jos joku tietää niin kerrotteko!

Kiitos!
 
yksi vaan
niitä ei suositella koska ne saattavat aiheuttaa tiehyt tukoksia jos kaarituki yhtään painaa vika kohdasta. itselläni oli useita tiehyt tukoksia enenekuin liiviliikkeen myyjä sanoi ettei pidä kaaritukia käyttää.
napakoita imetysliivejä löytyy ilman kaariakin =)
 
Itse on pakko käyttää kaarituellisia koska ovat isoille rinnoille paremmat. Tukevat ja antavat ryhtiä. Kokeilin ilman kaaritukia ja näky oli ihan järkyttävä ja rinnat tuntuivat painavilta. Kaikki kaveritkin ollu kaarituellisiin tyytyväisempiä. Tottakai jos pienet rinnat niin kaarettomatkin hyvät. Mamma 90 D =)
 
Minä ostin Anita-merkkiset lastentarvikkeiden erikoisliikkeestä. Tosi hyvän oloiset ovat, hintaa oli tosin 49 euroa, aika kalliit. Vähän jännittää kun ostin etukäteen, onko koko oikea... kuinkahan paljon sitä turpoaa synnytyksen jälkeen? Tosin antoivat vaihto-oikeuden.
 
DIESELmom harmaana
mulla imetysajan huippukoko DD ja silti pidin kaarituettomia juuri siksi että yhdet tuelliset oli ja aiheutti juuri noita tukoksia jotka usein johtaa sitten niihin rintatulehduksiin.

erittäin hyvä kaarituettomia aisoillekin rinnoille löytyy ja semmoisia jotka ei hölsy eikä heilu.. tosin niitä ei ehkä ihan mistään halpaliikkeestä kyllä saa vaan on mentävä liiviliikkeeseen.. mutta kyllä sitä parin tiehyt tukoksen ja yhden rintakuumeen jälökeen mielellään maksoikin.. ja siihen loppui ne vaivat.
 
DIESELmom harmaana
mulla imetysajan huippukoko DD ja silti pidin kaarituettomia juuri siksi että yhdet tuelliset oli ja aiheutti juuri noita tukoksia jotka usein johtaa sitten niihin rintatulehduksiin.

erittäin hyvä kaarituettomia aisoillekin rinnoille löytyy ja semmoisia jotka ei hölsy eikä heilu.. tosin niitä ei ehkä ihan mistään halpaliikkeestä kyllä saa vaan on mentävä liiviliikkeeseen.. mutta kyllä sitä parin tiehyt tukoksen ja yhden rintakuumeen jälökeen mielellään maksoikin.. ja siihen loppui ne vaivat.
 

Yhteistyössä