K
koiraa vailla
Vieras
Onko kellään lapsiperheessä ko rotuista koiraa? Miten sujuu? Onko liian pieni ja ärhäkkä otus pienten lasten kaveriksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:hyvin sujuu on tullut koira kyllä kun nuorin oli 6 kk
Alkuperäinen kirjoittaja mä;16612921:läheltä kauhajokea, kotopellon kennelistä