No ei sanonut, mutta tehnyt tiettäväksi.....
Eli appi tässä päivänä eräänä lähti ovet paukkuen pois, kun multa pääs perheelle älähdys.
En huutanut, en räyhännyt, mutta kun mä spontaanisti kiroan kun tapahtui jotain yllättävää. Siis meillä oli nousemassa todellinen katastrofi pöydässä kun MIES söi lapsen eväät. Mä ihmettelin että mikäs pojan nyt tuli ja katsahdin vihittyä aviomiestäni joka tyynesti mussutti lapsen leipää, oli onneton kuvitellut että se on hälle tehty......
Minä herryn kiroamaan että et kai sä nyt ¤%/()=&/()=? lapsen leipää vain syö?!?! :O
Mä olen saanut moitteita kielenkäytöstäni, ovat muutenkin sitä mieltä että mulla on turhan kantava ääni ja että olen kauhea tiukkapipo ( ei saa pestä kaakaolla hampaita, ei saa syöttää herkkuja toisensa perään, ei sais jyrätä äidin käskyvallan ohi, ei saisi lahjoa, ei saisi lupailla multa kysymättä ties mitä tms). Nyt oli ilmeisesti liikaa hälle ja lähti ovet paukkuen.
Mies itsekin oli että mitäs se nyt........???
Multa on palanut järki tässä pariin otteeseen appivanhempien kanssa ja olen sanonut jonkun asian aika suoraan. Jääkausi on alkanut.