Kääk! Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Mies tuli Oulusta ja lähtee 6t päästä taas Ouluun ajamaan, niin mun pakko tehdä päätös että päästänkö vai en ;D? Mietin mitäs jos synnytys mulla alkaa, niin menenkö yksin synnyttämään. Toisalta voi mulla vielä vko mennä kun synnytys alkaa ja on hän kuitenkin vain 3pv siellä. Olisitko antanut mennä? Jos se ei menee niin iso keikka taas menee ja koko aikataulu sekaisin samalla siis monta keikkoja voi mennä sivuun. Enkä halua myös aikataulut sekoittaa. Kun aikataulu jo tehty melkein vuos eteenpäin.

Ajoi Oulusta Maskuun kuuden tunnin takia? Ok...

Yksityisyrittäjän elämä on tuollaista, että pakko painaa menemään, varsinkin jos sillä on noinkin kallis harrastus kuin sinä.

Mä tässä mietin että miten lennot, miten usein? Kun olisi kuitenkin toisalta kiva jos se olisi synnytyksessä jos se alkaa vaikka varma ehkä itsekin voin pärjätä :). Mutta jos se vkon olisi kotona voi sanoa koko homma menee sillä sekaisin.

Miksi hän tuli oulusta käymään kotona, kun täytyy taas lähteä heti ?

Olisi ainakin minusta ollut järkevämpää ottaa hotellihuone ja levätä ennen seuraavaa työrupeamaa.
Käy fyysisesti raskaaksi matkustaminen

Oulusta ei lentäen pääse turkuun kauheen hyvin.. Tai sit ainakaa helsingistä turkuun. Varmin on oma auto, junakin. Mut yöllä vaan oma auto, lentoja ja junia ei tule yöllä tai aamuyöstä. Oulusta turkuun on vaikeempi päästä lentäen, mitä vaikka saksasta.
Tai lentäköön sinne, ja tarvittaessa vuokra-auto takas päi.
Tai jos pääsee lentää Oulu -hel, nii sieltä taksi turkuun. Ja se hel-turku kone on yllättävän usein täynnäkin, et ei ole aina varma että saa viime tinkaan lippuja.

[QUOTE="Maarikka";30376125]Koska sä mietit, että kannattaako täällä kertoa aivan kaikkea?[/QUOTE]

Oletko ihan tosissaan? Minäkö täällä kaikki huudan tai kerron? Hitto miten oikeasti sairaita stalkkereita täällä. Mutta minulle riitti tämä, en anna enää jatkua, nyt aivan kaikki lähtee eteenpäin, vien sen niin kauan kun vaan mahdollista että jokainen stalkkerista alkaa kantamaan vastua kaikista mitä täällä on puhunut. Myös eilinen keskustelu mulla on, missä tulevasta lapsesta joku sanoi että hän on horolainen, sukunimet ym... en mä ihan sormien läpi tätä ikinä katsonut, nyt vaan kaikki keskustelut lähtee eteenpäin, enkä periksi anna. Ei mulla muuta. Öitä ja toivottavasti saan nyt teitä vastuun ja joku laki teillekin löytyy.

Oletko ihan tosissaan? Minäkö täällä kaikki huudan tai kerron? Hitto miten oikeasti sairaita stalkkereita täällä. Mutta minulle riitti tämä, en anna enää jatkua, nyt aivan kaikki lähtee eteenpäin, vien sen niin kauan kun vaan mahdollista että jokainen stalkkerista alkaa kantamaan vastua kaikista mitä täällä on puhunut. Myös eilinen keskustelu mulla on, missä tulevasta lapsesta joku sanoi että hän on horolainen, sukunimet ym... en mä ihan sormien läpi tätä ikinä katsonut, nyt vaan kaikki keskustelut lähtee eteenpäin, enkä periksi anna. Ei mulla muuta. Öitä ja toivottavasti saan nyt teitä vastuun ja joku laki teillekin löytyy.

Sä olet kertonut täällä aiemmin todella paljon itsestäsi ja sitä on turha kieltää. Omaa typeryyttäsi tuo ja toivottavasti olet jotakin oppinut. Silti kerrot välillä vähän liikaa, ei sun tarvitse tänne kaikkea tilittää. Älä selitä tänne teidän yritystoiminnoista yhtään mitään vaan ohita ne kyselyt tai älä selitä kiireitäsi yrityksillä. Sitähän ne stalkkerit oikein odottaa.

En ole mikään sairas stalkkeri ja mun kirjoittamista viesteistä on ihan turha ilmoittaa mihinkään. Ihan asiallisesti sulle tässä ketjussa kirjoitan ja toivon, että saat vähän miettimisen aihetta. Keskustelua tulevasta lapsesta en ole nähnyt joten syytön mä siihen olen.

Milanna, se ei ole stalkkaamista jos muistaa hyvin sen mitä itse olet tänne palstalle kertonut. Aiemmin ainakin lörpöttelit ihan kaiken elämästäsi tänne ihan itse.

Milanna, se ei ole stalkkaamista jos muistaa hyvin sen mitä itse olet tänne palstalle kertonut. Aiemmin ainakin lörpöttelit ihan kaiken elämästäsi tänne ihan itse.

Kyllä, näin on. Ihan kaikki strippariduuneista ja työpaikoista sekä asiakkaista lähtien on tänne kerrottu. Osa ihan kuvin. Ihme kun ei strippipaikan asiakkaista tänne kuvaa laittanu? Osote on kerrottu tänne ihan omasta alotteesta kun niiden talo oli jonkin aikaa myynnissä, rouva ihan taisi itse linkittää tänne myynti-ilmonkin. Muksujen kuvat ja nimet on ollu julkisesti täällä, ero ex-miehestä puitiin täällä, taisi jossain vaiheessa lipsahtaa ex-miehen työpaikkakin palstalle... Voi hyvää päivää, kannattais ihan miettiä mitä ITSE sieltä näppikseltä päästää koska kaikki löytyy netistä mitä nettiin joskus kirjotat. Ja jos joku muistaa nää asiat niin se ei ole stalkkaamista eikä myöskään kunnianloukkaukseen rinnastettava asia.

Se on stalkkaamista ja yksityisyyden loukkaamista, jos joku toinen levittelee osoite- tai nimitietoja, mutta näiden asioiden muistaminen ei sitä ole.

Yhteistyössä