Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

  • Viestiketjun aloittaja EnTahdoOllaPrinsessa
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 14:00 susu kirjoitti:
moi tännekin..

ETOPkiva "kuulla" susta täälläkin ja voih voin uskoa tuon uutispimennon ku ei oo nettiä ja telkkukaan ei näy kunnolla, mitenköhän sitä pärjäisi =) no toivottavasti saatte pian yhteydet kuntoon ....

Heili..kyselit tosta rota rokotteesta ja meidän neiti sai jo sen eka paukun ja ei tullu oikein mitään oireita, silloin illalla oli lämpöä 37.2 ja ainut selvä oire oli ummetus mikä tuli eli siihen loppui joka välissä vaipan vaihto, isommat tarpeet tuli x 2/vko kun ennen tuli joka syötön yhteydessä..nyt rokotteesta aikaa noin 2 vkoa ja ei vieläkään vatsa toimi niinkuin ennen..no en valita, päässy paljon helpommalla, paitsi et pienellä alkoi olla jo tukala olo ennen kuin suuri räähdys tapahtui :LOL:

huomenna 3 kk neuvola ja eka piikki..jänskättää ja harmittaa kun toinen saa piikin kankkuun..auts!
Meillä muuten kävi tuo kakkahomma 5 vkon ikäisenä, elikäs kakkaaminen harventui selkeästi. Eikä mitään muutosta/rokotusta tms ole annettu.. Luulenpa, että se johtuu vauvan iästä ja suoliston kehityksestä jotenkin. Meillä vauva kans kakkas siihen asti joka ikiseen vaippaan ja nyt enää todella harvoin, ehkä kerran päivässä jos silloinkaan tulee kakkaa.
 
Tuonon Ukonäidin ehdottamaan treffaukseen sen verran, että mulle taas kävis parhaiten joku aamupäivä klo 9-12 välisenä aikana. Tai siis 12.00 pitää miun jo lähteä, elikäs 10-10.30 vois olla ideaali aika tavata. Viikonpäivällä ei niin väliä. :D

Heili
 
Tapaamisesta sen verran että mulle sopii sama aikataulu kuin Heilille eli 12 aikaan pitäs olla jo kotosalla että kerkee vastaanottamaan koululaisen. Päivällä ei muuten mitään väliä. Ehdotelkaa päiviä?

Hellu
 
Miten ois keskiviikko 4.10 tai torstai 5.10? Ja kelloaika vaikkapas 9.30 tai 10.00? Coffee House ois varmaan se paikka taas?

Tajusin juuri, että olen itse ensiviikon loppupuolella reissussa..Kelle sopii ja kelle ei?

Niin ja uusia ihmisiä kaivataan kanssa kahvittelemaan, eli rohkeesti vaan jos joku on yhtään kiinnostunut! Hellukoo, Ukkis ja allekirjoittanut ilmeisesti ollaan tulossa, mut ois kiva nähdä muitakin?

 
moi

rokotus käyty ottamassa reiteen ja ei juuri tyttö ollut moksiskaan, pienet itkut tuli mut heti sen jälkeen levis hymy naamalle...katsotaan hymyilyttääkö vielä illalla,supot pöydällä oottamassa jos kovis kurjalta tuntuu pienestä...painoa ja pituutta tullu kivasti, nyt painoa 5850 g ja pituus 60 cm, syntymäpaino kun oli tuon 2750 ja pituus 4o cm!

Juttelin terkan kanssa tuosta ummetuksesta ja oli samaa mieltä Heilin kanssa et ois voinut muuttua vaan samalla tuo kakkaamistarve....toki rotakin voi sitä tehdä mut katsellaan..

nyt valmistautumaan kauppaan ja hyviä viikonloppuja kaikille...

Susu ja Mea 3kk
 
Moikka,

meillä olikin ristiäiset lauantaina ja melkoista haipakkaa tämä elämä ollutkin. Äitini jäi meille viikoksi tänne kylään, saas nähdä lisääkö se kotiaskareiden taakkaa vai helpottaako. :whistle:

Anton Samuelin pikkuveli kastettiin eilen ja hän sai nimekseen Edvin Olavi. :heart:

Ja nyt mie rynnistän pyykkien kimppuun..Meillon ollu yövieraita perjantaista alkaen kauheet määrät ja pyykkikori pursuaa yli.

Heili ja Edvin (edelleen)
 
Meidän Edvin Olavi kävi tänään 2kk neuvolassa, ikää siis on kuitenkin vielä himpun alle 2kk.. Pituus oli 58,5cm ja painoa 6810g. Meidän pikku pullukka syö kovin hyvää äidinmaitoa ja tuntuu pysyvän lihoissaan niin sanotusti. =)

Niin ja rotavirusrokotus saatiin tänään.

Heili
 
Heippa

Hienon nimen on Heili teijän vauveli saanu :) ja hurjasti on kyllä poika kasvanut. Aloin tässä miettimään että minkäköhän takia meijän poitsulla ei ole 2 kk neuvolaa ollenkaan :\| Viimeksi oli 6viikon tienoilla ja seuraava onkin sitten vasta 10 viikkosena ja se on lääkärikäynti. Millos Heili teil on seuraava käynti?

Mulle käy noista Heilin ehdottamista päivistä kumpi vaan, oottelen vaan että mikä muille käy niin menen sitten sen mukaan =) Ja Enna rohkeasti vaan mukaan.

Mä kävin lauantaina vähän viihteellä, taisin juoda yhden oluen ja yhden breezerin, ei tehnyt yhtään enempää mieli :/ kavereitten kanssa oli kiva jutella ja viettää iltaa mutta jotenkin en jaksanu olla baarissa, väsytti ja päätä särki ja hirmu ikävä pikkusta :heart:. Enne 3:a olin kotona vaikka valmis oisin ollu lähtemään jo paaaaljon aikasemmin, Manu oli just syöny PULLOLLISEN tuttelia ja ähisi sitten masuaan koko loppuyön ja mä en pystynyt nukkuun ollenkaan :ashamed: en taia lähtee pitkään aikaan minnekään, oli niin rasittava reissu loppujen lopuks.

Hellu ja Manu
 
Hellukoo Meillä oli siis nyt tää neuvola, jossa oli lääkärin vastaanotto. Ja pari pvää yli 3 vkon päästä on seuraava neuvola..

Minä muistelisin esikoisen aikaan käyneeni tiuhempaan neuvolassa, alkuun 2 vkon väleinkin..Sitähän mie oon ihmetelly miten harvoin nykysin on neuvolat. :/

 
Me ollaan käyty neuvolassa kuukauden välein. Neuvolalääkärit oli 2 kk:n ja 4 kk:n ikäisenä, 3 kk:n ikäisenä saatiin ensimmäinen rokotus ja rotarokotteen ensimmäinen osa, tänään 4 kk-neuvolalääkärikäynnillä saatiin rotarokotteen kakkososa.
"Pikku"miehen mitat oli 66 cm ja 8255 g. Neuvolalääkäri totesikin, että siinä on äidillä pitelemistä! No on tosiaan, aika rankkaa kanniskella kaiket päivät tuon painoista jo.

Katsotaan jos vaikka uskaltautuisin mukaan tapaamiseen! ;)
 
Heipsan :wave: Ukkis täällä pitkästä aikaa ja uutella nikillä :D

voi hitto sanon ma :kieh: Meill on tänään oltu klo 16 alkaen melkein puolen tunnin välein tissillä :kieh: :kieh: Nytkin tyttö rinnuksilla, joten kirotusvireitä tullee :D Mikä hiton tehoimutus lie menossa. saas nähä huutaako masua yön.

Onneks miun ab-kuuri loppui vihdoin tänään =) toivon tosiaan että masuhuudot loppuis kuurin myötä :attn:

Eilen käytiin neuvolassa, hurjasti on tytsi kasvanut 3 viikossa kun mittaa on nyt 53cm(50 synt,) ja painoa 3910g(synt, 3705g) :D On tissi maistunut :LOL:

Meillä menee hittolainen pojalla hoitopaikka vaihtoon :kieh: Nykyinen hoitaja lähtee opiskelemaan, ja nyt pitäis uus saada. Enää tän viikon hoitaa Ukkoa. Maanantaina mennään yhtä paikkaa kattomaan, mut hoitaja vasta alottaa työt eikä hällä ole kun yks koululainen tulossa. Ei yhtään pojan ikäistä kaveria. Pitää kattoo tuleekos siitä mitään.

Tosta treffeistä... Yritän päästä tulemaan, laittakaa vaan aika ja paikka ;)

Nyt pittää lopetella taas :wave:

Ukkis ja Eevi tasan 3vkoa
 
Moro :wave:
Miepä kävin tänään tytsin kans kampaajalla :D Tissiä piti välillä antaa mut onneks olin yksin sillä hetkellä niin ei kettään haitannu ;) Nyt on mamman kutrit taas hetken ojennuksessa :LOL:

eilinen oli kyl ihme päivä, tytsi oli klo 16-22 lähes puolen tunnin välein tissillä :kieh: Ruokakin piti laittaa tyttö rinnuksilla, kaikkea sitä pystyykin yhsellä kädellä ja tissiä antaen tekemään :LOL: No eilen se ei naurattanut :ashamed:

Tänään on sit syöty normaalimmalla tahdilla. Liekö miun maito liian laihaa vai onks tää muksu vaan näin nälkäinen, tiiä häntä :whistle:

No juu, tässähän tätä taas :wave:

Ukkis ja Eevi =)
 
yksipuhelua :LOL:

No juu, mukavaa viikonloppua tulin vaan pikaisesti toivottamaan :D MMie ja muksut lähetään mökille appivanhempien kans, mein iskä on Berliinissä jätkäporukalla sunnuntaihin asti. Jos sais äippäkin levättyä, kun on Ukolle seuraa mummista ja vaarista ;)

Ukkis, Ukko ja Eevi
 
Meijänkin perhe kotiutui reissusta. :D Ihanaa, me saunottiin äsken ja lapset nukkuu.. :heart: :p :heart: Aikuisten aika on alkamassa. :D

Niin se tapaamishomma on vielä hiukan auki, jotain ajankohtaahan mie ehdotin, sopiikohan se nyt sitten kaikille..?
 
Moikka

En oo kerenny koneelle ollenkaan muutamana päivänä kun oli noissa ristiäisissä sen verta hommaa mutta tuohon tapaamiseen sen verran että miten olis Keskiviikko 4.10 klo. 9.30?. Ja omalta osalta voin sanoa että meijän poppoon saapuminen ajottuu siihen 9.30-10.00 välille, miten tuo pikkuherra nyt sattuu aamulla heräilemään, et ei kannata ihmetellä jos ei ihan heti siellä olla. Niin ja se paikka oli kai coffee house. Hitto miten sekavasti kirjotan :LOL: on vaa niin kiire...

Ainiin, poika sai eilen kasteessa nimen Manu-Veikka.

Hellu ja lapset
 
Heissan :wave:

Mie yritän päästä tulemaan, meillä kans nää lähtemiset vaan on sellasia hullunmyllyjä :whistle: Voi olla, että ei ehditä tohon aikaan mut mie sit ilmottelen vaik Heilille jos ei päästä/ehditä. Miulla vaan on sit myös Ukko mukana, joten voi olla aikas häslinkiä. No yritetään kuitenkin =)

Väsyttää aikas pirusti :ashamed: Viikonloppuna sain yhdet päikkärit jopa nukuttua, kun anoppi piti Eeviä silmällä. Nukuin sit Ukon kans kunnon päikkärit =) No sunnuntaina sit jäi taas väliin, eikä tänäänkään ole onnistunut. Ja Eevi se vaan on välillä ihan koko ajan tississä, plääh :ashamed:

yöllä syödään kaks-kolme kertaa n. 2½-3h välein, paitsi la-su välisenä yönä nukkui peräti 4½ putkeen =) No äippä heräs siihen, että vasen tissi oli ihan räjähdyspisteessä :kieh: Piti käydä pumppaamassa tissiä tyhjemmäksi ennen kun pystyi syöttämään :whistle:

No juu, nyt iltapalalle ja sit ehkä jo nukkumaan. Miten lie tytsi antaa äipän käydä... :whistle:

Yritin laittaa rohviiliin kuvan mein muksuista, toivottavasti onnistui :D

Niin ja meillä on ristiäiset tulevana sunnuntaina =) Eipä tartte enää montaa päivää nimeä suvulta salailla :D

Ukkis ja Eevi kohta 1kk(perjantaina :heart: )
 
Tulin vaan ilmottelemaan että ollaan huomenna menossa sinne coffee houseen, mäkin joudun tuon kakkosen ottamaan mukaan, onneks sentään isompi neiti on koulussa :) Saatetaan tulla linkillä, vaikka oma autokin pihalla seisoo mut jotenki linkillä helpompi lähtee, niin ollaan joko tosi ajoissa paikalla tai sitten vasta 10 aikaan. Juodaan siinä likan kanssa jotain ja jos ketään ei kuulu paikalle niin lähdetään pois.

Niin ja jos jotain "ensikertalaisia" on paikalle tulossa niin mut tunnistaa mustista vaunuista ja mulla on mukana 5-vuotias tyttö. Mulla päällä varmaankin musta takki ja mustat housut.

Hellu
 
Huomenta!

Olin tässä välillä tietokonepimennossa.. Oma koneeni on korjauksen alla ja nyt näppäilen miehen koneelta..

Niin, olen tulossa sinne tapaamiseen tänään! En tiedä itsekään aivan tarkkaa aikaa, mutta kymmeneen mennessä. :D

Kävin eilen lääkärissä ja sen häpyluun murtuman aiheuttaman kivun lisäksi kun minulla on ollut myös selkäkipua.. Niin siellä sitten totesi olevan lievän välilevyn pullistumankin. Eipä ole ihmekään kun ei paljon buranat ole tehonneet kipuun (olen syönyt niitä kuin karamelleja), kun on hermokipua.

No.. Nyt mie meen laittamaan vähän naamaan väriä, niin ilkiää lähteä ihmisten ilimoille.

Ainiin, mies on työmatkalla. Vähän eilen jännitti, et miten me täällä pärjätään varsinkin nyt aamulla, mut hyvin on aamu lähtenyt menemään! Kukaan ei ole menettänyt vielä hermojaan eikä kukaan ole alkanut kiukutella. :D

Heili
 
Ja jos uusia tulee tapaamiseen, niin miut tunnistaa kans mustasta takista, mustista housuista, vihreäsävyisistä matkarattaista, punaisista hiuksista ja runsaasta ylipainosta! :D (Mie oon alkanu psyykkaamaan itteäni, et jos sais syötyy vähä vähemmän herkkuja kotona..)
 

Yhteistyössä