Kirppiskarkelot mie oon ainakin suuna-päänä toitottanut kaikille tutuille ja tuntemattomille kirpparista!
KIITOS! :heart: sitä minäkin olen yrittänyt tehdä ja kai teen par'aikaa, koko pää pelkkänä suuna.Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 17:47 Heili Karjalasta kirjoitti:Kirppiskarkelot mie oon ainakin suuna-päänä toitottanut kaikille tutuille ja tuntemattomille kirpparista!
Parkkitilaa on reilusti koulun pihalla ja liikkumaan pääsee hyvin kärrienkin kanssa, kirppari järjestetään koulun isossa liikuntasalissa.Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 18:47 Sanmar kirjoitti:Tervetuloa Nessie.
Käytiin taas tuolla pohjois-savossa. Eilen palailtiin kotiin. Nyt sais muutaman viikon hengähtää ja sitten taas...silloin ollaankin pitempi pätkä kerrallaan.
Tänään on ulkoiltu urakalla. Millois meinasitte kahvitella? En viel kyllä lupaile mitään kun olen huono lähtemään mihinkään tuollaiseen. Mietin myös vielä tuota Saimaanharjun kirppistä, viitsiikö lähteä kahdelleen poitsun kanssa. Onko siellä millaiset parkkitilat ja mahtuuko rattaiden kanssa liikkumaan?
Taipalsaarentieltä pitäis olla opasteet.Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 21:42 Heili Karjalasta kirjoitti:Huomenna nähhään "siskokullat"! Aika moni taitaa olla kirpparille tulossa.. Miekii, jos en sitten eksy matkalla..Yritän just keksiä miten sinne saimaanharjun koululle löytää..En oo siellä suunnilla kauhiasti ajellu.
ai niin, myyjät pääsevät paikalle yhdeksältä (ja ostajat siis sitten kymmeneltä) Ja muistakaa kellon siirto!!Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 21:55 kirppiskarkelot kirjoitti:\Taipalsaarentieltä pitäis olla opasteet.Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 21:42 Heili Karjalasta kirjoitti:Huomenna nähhään "siskokullat"! Aika moni taitaa olla kirpparille tulossa.. Miekii, jos en sitten eksy matkalla..Yritän just keksiä miten sinne saimaanharjun koululle löytää..En oo siellä suunnilla kauhiasti ajellu.
Ajat tänne harjun päälle saakka, (älä siis käänny vielä siitä "alhaalta", missä lukee: saimaanharju 1) harjun päällä on viitta oikealle, saimaanharju, siitä kun käännyt niin iso koulukompleksi-rakennus näkyy jo. Kirppis on uudessa osassa koulua, se on valkoinen (vanha osa on keltainen) Parkkipaikka on siinä heti oikealla, et voi eksyä!
Nähdään!
:wave: