Ka a k k o i s s e u d u n v a u v a t :)

  • Viestiketjun aloittaja EnTahdoOllaPrinsessa
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Meillä nukuttiin toinen yö jo ihan vallan mainiosti. Meillähän tuo yöhuutaminen alkoi parin päivän lämpöilyllä, mutta siis mitään nuhaa tai yskää ei ole ollut. Ja korvat katottiin sillon kahteen kertaan. Luulen, että ne hampaantulot tekkee tommosen meillä, en usko allergioihin (Me ei olla miehen kanssa kumpikaan ruoka-aineallergisia, eikä esikoinenkaan..). Ja kun meillä on hyvin pitkälti aikalailla ne tietyt mitä kiinteitä Edvin on saanut.. Ja sit tossa kun alkoi tuo huuto, niin mie (tein vastoin sääntöjä) lopetin ne kiinteät ja oltiin useampi pvä pelkällä tissillä..Ja sillä ei tuntunu olevan merkitystä. Nyt ollaan taas noita tuttuja syömisiä otettu mukaan pikkuhiljalleen ja nyt Edvin saa kahta kiinteää ruoka-ainetta tulevan viikon ajan.

Esikoinen oli viikonlopun Kouvolassa sukuloimassa. Oli PIKKASEN hiljasta ja rauhallista, vaikka Edvin itkeskelikin.. Eilen sitten ajeltiin ja käytiin kirpparilla (olipa turha paikka sano mies) ja Rossossa syömässä pienokaisen kanssa (Edvin nukku rattaissa sen ajan)


Lapatuu jos kykenet, niin käy kurkkaamassa www.raitavaara.fi sivustolla ne värimallit. Siellä on sellainen sinipallokuvioinen kangas jossa tumman sinisellä pohjalla vaaleampia palloja ja sit semmonen jossa vaaleansinistä-haaleansinistä-raitaa. Laitakko vaikka yyveetä minulle tuosta asiasta, että minkä tahdot. Tai voit sie täälläkin kertoa. :D


Mieletön PAKKANEN eka kerta kun mie mietin, että laittaakko iltapäivällä pientä ulos vaiko ei. Meillä ainakin 18 astetta mittarissa.. Ja iltapäiväksi luulen, että vähä lämpenee ilma.. Neuvolatäti sanoi viimeksi, että 15-16 astetta on se pakkasraja kun isoakaan vauvaa ei saa ulkonukutella..

Vieraita melkeinpä kaipailisin meille kylään. Jotenkin on semmonen neljänseinänsisällä olo ollut jo jonkun aikaa..

Millos Ukkis taas ilmoittautuu palstalle?! Se raitavaaratilaushommakin pitäisi hoidella siun kanssa =)

Mitäpä tänne muuta. Pitäs paketoida pieniä postilähetyksiä, kun oon huuto.netissä myyny muutamia juttuja ja sit oon kummitytöille ostellu taas alennusmyynnistä vaatteita viimeviikolla.

Heili ja Hirveet pakkaset! (en ole pakkasihmisiä, iho mennee ihan kuivaksi ja huonoksi ja huulet ja hiukset sähköstyy ja paleltaa..)
 
Pupu Tupuna
Tiedoksi jo etukäteen kaikille kaakkolaisille, että 25.3. klo 10-14 on jälleen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden suurkirppis Saimaanharjun koululla

Onhan tää vähän aikaista, mutta ehtiipä varailla tuon päivän shoppailulle ;)
 
kirppiskarkelot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 12:11 Pupu Tupuna kirjoitti:
Tiedoksi jo etukäteen kaikille kaakkolaisille, että 25.3. klo 10-14 on jälleen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden suurkirppis Saimaanharjun koululla

Onhan tää vähän aikaista, mutta ehtiipä varailla tuon päivän shoppailulle ;)
Niin ja myymään voi myös tulla, siis lasten ja nuorten tarvikkeita, vaatteita ja leluja ensisijaisesti, toki muutakin tavaraa voi oheen ottaa myyntiin. Ilmoituksia kirppiskarkeloista ilmestyneen pikapuoliin ainankin tuonne saimaanharjulle päin, (myöhemmin myös lappeenrantaan) sieltä löytyy puhelinnumero pöytövarauksia varten. Kiinnostuneet voivat myös hihkaista täällä palstalla, minä lähettelen sitten yhteystietoja.
 
Heissan!

Loma on nyt takanapäin, perjantai-lauantain välisenä yönää kotiuduttiin. Olipas vaan "mukava" ajokeli, kun lunta tuprusi melkein koko matkan kentältä tänne LPR:ään :whistle:

Mukavaa oli ja ilmatkin suosi B) Puolet matkaseurueesta jäi vielä toiseksi viikoksi. Olis kyllä ittekin voinut vielä viikon olla, mutta kivaa on palata kotiinkin =)

Lennotkin meni suht hyvin muksujen kanssa, no esikko oli innoissaan koneesta eikä hälle paineen vaihtelut vaikuttanut. Nukahti kylläkin vasta reilu tunti ennen laskua mennessä. Eevi nukkui parit unet, laskeutuminen Los Rodeoksen kentälle kävi tytöllä vissiin korviin, kun kiukutti mutta muuten matka meni hyvin. Takaisin päin meni vielä paremmin :D

Arkeen on siis palattu, ja lumitöihinhän sitä mies het lauantaina joutui :D

Nyt pitää mennä syömään, kirjoittelen paremmalla ajalla lissää ;)

P.S. Heili Yritän vaikka loppuviikosta tulla käymään niin katotaan sitä Raitavaara juttua ;)

Ukkis ja Eevi kohta 5kk(ens viikon tiistaina)
 
kirppiskarkelot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 11:13 Suurkirppis kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös tuo kirppis eli voisitko lähettää yhteystietoja osoitteeni on nasu0704@luukku.com

Kiitos :)
Oletko rekisteröitynyt tänne? voisin laittaa sullekkin y-viestinä.
 
Pupu Tupuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 13:02 kirppiskarkelot kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 12:11 Pupu Tupuna kirjoitti:
Tiedoksi jo etukäteen kaikille kaakkolaisille, että 25.3. klo 10-14 on jälleen lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden suurkirppis Saimaanharjun koululla

Onhan tää vähän aikaista, mutta ehtiipä varailla tuon päivän shoppailulle ;)
Niin ja myymään voi myös tulla, siis lasten ja nuorten tarvikkeita, vaatteita ja leluja ensisijaisesti, toki muutakin tavaraa voi oheen ottaa myyntiin. Ilmoituksia kirppiskarkeloista ilmestyneen pikapuoliin ainankin tuonne saimaanharjulle päin, (myöhemmin myös lappeenrantaan) sieltä löytyy puhelinnumero pöytövarauksia varten. Kiinnostuneet voivat myös hihkaista täällä palstalla, minä lähettelen sitten yhteystietoja.
Kuka sie oot...? uteliaisuuteni heräsi :D :D :D
 
kirppiskarkelot


[/quote]

Kuka sie oot...? uteliaisuuteni heräsi :D :D :D
[/quote]


?? tällä kirppispaikkakunnalla asuva immeinen B)

palstailen täällä joskus ja en näin julkisissa jutuissa tahdo olla sen enempää tunnistettavissa, (olen kyllä ihan rekisteröitynytkin käyttäjä, mutta niistä jutuista mut jo helposti tuntisikin liian moni ;) )

 

Minua kiinnostaisi myös tuo kirppis eli voisitko lähettää yhteystietoja osoitteeni on nasu0704@luukku.com

Kiitos :)


Oletko rekisteröitynyt tänne? voisin laittaa sullekkin y-viestinä.


Olen eli laita vaan y-viestiä.
 
B) Miekii laitoin mustat lasit päähän, ettei kukaan tunnistais :D

No ei vaiskaan. Ihan kiva, jos saahaan elämää palstalle, vaikkapa kirpparin merkeissä (jonne muuten on vielä pari kuukautta aikaa..). Mie ainaskii tuun sinne myymään. Vauvan vaatteita sain jo kolme kassillista pussitettua + villahousuja meinasin sinne neuloa, jos eivät mee sit kaupan sitä ennen kaveripiirissä. Noita kestovaippahommeleita ja leluja kans meinasin pistää myyntiin. :whistle:

Ukkis nähään sitten! Mie ilmottelen jos tulleepi muutoksia suunnitelmiin. On pikkasen kutkutellu lähteä Hkiin ajelemmaan, mut kahtoo nyt miten tässä jaksaako tai viittiikö... Voipi jäähä ajelemattakin.

Heili
 
Pupu Tupuna
Hrrrr, kun on kylmää. edelleen -18 eikä mitään asiaa ulos. Mä olen muuten tulossa esittelyyn sinne teiän naapurustoon,heili ;) illalla.

Ukkelia ei sitten saa millään nukkumaan ja asiaa ei helpota mitenkään se,että poikien kavereita on tulossa kylään. Rytmit ihan sekaisin. :kieh:
 
Sainpas tytön nukahtamaan päikkäreille omaan sänkyynsä ja hetken omaa aikaa. Voi kun tuo pakkanen jo hellittäis ja päästäis välillä ulkoilemaan, neljän seinän sisällä oleskelu rupee pikkasen tympimään :kieh:

Ehkäisy asiaa olen pohtinut... Sain jälkitarkastuksessa reseptin Cerazette pillereihin mutta en taida niitä uskaltaa aloittaa, kun monelta on kuullut tosi huonoja kokemuksia. UkonEevinäiti, millaisia hyviä/huonoja kokemuksia siulla on tuosta ehkäisykapselista (luin noita vanhoja sivuja)?

Joo tässä oli meikäläisen "oma aika" tällä kertaa, neiti kuuluu heränneen...
 
Heippis :wave:

Tää on kyllä uhmaillu pakkasta ja oon neidin kaa käyny vaunuilemassa aamusta alkaen, tosin bussilla paineltiin ensin. Onneks on nyt lauhtumaan päin, tuo pukeminen on niiiiiiiiin rassaavaa:(

Miul on kans hirveet makeenhimot ollu jo pari viikkoo päällä, liekö tää vuodenaika vaikuttaa..tai sit kuukautiskierto. Noist pillereist sen verran että mie oon syöny Cerazettee ja oon ollu ihan tyytyväinen, menkkoja ei oo ollu ollenkaa:) Mut oon itekkin ajatellu tuota ehkäisykapselia.

hohhoijjjjjjjjjjjaaa väsyttää.. täytyy lähtee kylvettämään tipsukkaa \|O
 
Vilmukka, mie söin alkuun sitä Cerazette merkkistä pilleriä, mut huomasin ettei ne sopineetkaan minulle. Alkoi olla jatkuvaa vuotelua ja limakalvot kuivuneet ja kaikkee outoa, mitä ei koskaan ennen ole ollut. Lopetin ne ja otin MiniPill-nimiset vanhat tutut pillerit käyttöön. Ne on aina sopineet kaikkein parhaiten minulle ja sopineet imetysajallekin.

Heili
 
Minulla on cerazette ja tiputtelee jatkuvasti. 2 pitempää vuotojaksoakin kerennyt olla ( n. 5 viikkoa). Kun soitin joskun viime vuoden puolella perhesuunnitteluneuvolaan sanoi että ainoa pilleri vaihtoehto. Miksihän ei puhunut noista mini-pill-pillereistä...
Mekin vaunuiltiin tänään pari lenkkiä. Puolilta päivin oli lämpimämpää kuin illalla. Mutta nyt täytyy mennä tarjoamaan iltamaitoa, jos se tällä kertaa kelpaisi.
 
Vilmukka harmaana
Täytyypä kysellä ensiviikolla lääkäriltä tuosta kapselista ja Minipill-pillereistä, minullekin neuvolan tätsä sanoi että Cerazette on ainoa pilleri jota imettäessä voi käyttää. Olen siis menossa ensiviikolla naistenpolille ultraan, kun jälkitarkastuksessa lääkäri oli sitä mieltä että kohtu on liian suuri ja epäili sinne vielä jääneen jotain ylimääräistä :eek:
 
:flower: Hyvää perjantaipäivää!!

Mie nukuin viimeyönä kuin tukki, samoin teki meidän Edvin. Edvin sai ekaa kertaa elämässään riisipuuroa mahan täydeltä ennen yötä (on hän siis maistellut kyllä sitä jo aiemmin monet kerrat) ja nukkui ekan pätkän klo 20.30-05.00 (normaalisti heräilee jo tossa yhen maissa tuttia kaipaamaan) söi tissiä ja sit sieltä viidestä vielä 9.15 asti. Ihanaa.. Normaalisti meillä herätään 8.00-8.30 kun esikoisen pitää mennä kerhoon. Mies hoitikin nyt kaikki aamujutut hänen kanssaan.

:D :D :D

Meinasinpa pitää tänään esikoiselle poppari + karkkipäivän ja käydä vähän shoppailemassa, kun on niin hyvä olotila.

Mukavaa viikonloppua muillekin!

Heili :heart:
 
Pupu Tupuna
Huamenta,

olipa teillä hyvä yö,Heili =)
Meillä ne tökkii vieläkin,vaikka jäpikkä pistelee kaurapuuron poskeensa joka ilta. Isukki otti hänet aamulla seiskalta hoteisiinsa,mä jatkoin unia. Oli sit antanut puuroa aamullakin :whistle: :whistle:

meil ois maanantaina nyt sitten ne allergiatutkimukset alkamassa EKKS:SSA. Ekaks tehdään brickit,verikokeet on jo otettu. Viikon päästä siitä on lääkäriaika ja sitten ilmeisesti Tuttelialtistus :x Nää pakkaset on tehneet pienen miehen ihosta ihan korpun, koko ajan saa rasvata ja sekään ei tehoa :/

Mites muuten, pyryttääkö muualla?? täällä ei vielä lämpäreen lämpärettä näy taivaalta tulevan. :) Mies täytti eilen 31v ja tänään viedään koko pesue pariksi tunniksi mummille ja käydään syöpöttelemässä hyvin kaksistaan. :heart: Pienin haetaan sitten kotiin,mut isommat jää yökylään. Ihanaa.... :whistle:

Muksaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Vihdoin jaksaa jo koneelle tulla :whistle: Mie sain jostain hirveen mahataudin :x Keskiviikko-aamuyöstä lähtien mikkään ei pysyny sisällä, koko päivän oksetti ja kuumeen nosti yli 38. Eilen ei enää oksettanut mutta vatsa on edelleen löysällä ja mahassa sellanen vellova olo edelleen. :$ Ruokaa oon jo saanu syödyksi onneks, mut muuten vielä olo aikas vetämättömissä :whistle:

Eevillä on jostain kummasta tullu taas kauheet ilmavaivat :/ tyttö pierrä paukuttaa yöt päivät, liekö sit nuo hedelmä ja marjasoseet vai tisumaidon kauttako lie miun vaivaiset syömiset. Ei ne hirveesti tyttöä itketä mut tietty massua välistä sattuu ja kovia paukkuja päästelee, kun aikaihmiset :whistle:

Meillä on ens tiistaina 5kk neuvola, saas nähä onko neidille tullu miten painoa ;) Pituutta on varmasti tullu mut tyttö tuntuu niin höyhenen kevyeltä, että liekö paino noussu ollenkaan viime käynnistä. NO sitten nähdään.

Vilmukka Miulle tää kapseli on ollu ihan hyvä, asennettiin ehkäisyneuvolassa marraskuun puolivälissä. Yhdet menkat tuli joulukuun alussa, sen jälkeen ei ole menkkoja ollu ;) No mie tietty tätä oon vähän ihmetelly ja meinasin varmuudeks raskaustestin tehhä :D En kyllä usko raskauden mahdollisuuteen. Ohjeissa sekä lääkäri sanoivat että menkat voi yli puolella naisista jäädä kokonaan pois ehkäisykapselin kanssa. Enpä pane hanttiin, kun miulla on aina ollu runsaat ja pitkät menkat.

No nyt pittää mennä, kun tuo esikko tossa höpöttää :D

Mukavaa viikonloppua mammat ja muksut =)

Ukkis ja Eevi the paukuttelija kohta 5kk :heart:
 
kirppiskarkelot
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 15:16 Nessie kirjoitti:
Minua kiinnostaisi myös tuo kirppis eli voisitko lähettää yhteystietoja osoitteeni on nasu0704@luukku.com

Kiitos :)


Oletko rekisteröitynyt tänne? voisin laittaa sullekkin y-viestinä.


Olen eli laita vaan y-viestiä.
Oletko saanut laittamani y-viestit??
 

Yhteistyössä