V
vierailija
Vieras
Milloin se TML oikein julkaistaan? Oon ihan sekaisin aikatauluista. Mitä siitä nyt ilmoitettu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ystäviä nyt ainakin. Ei silti, kyllä kaveriakin voi katsoa lämpimästi ja ihaillen. Ja taitava valokuvaaja saa kohteestaan irti sellaisiakin puolia, joita muiden kamera ei välttämättä ole tavoittanut.Pelkkiä kavereita ovat. -eri
Ei kai siitä mitään uutta ole tiedossa.Milloin se TML oikein julkaistaan? Oon ihan sekaisin aikatauluista. Mitä siitä nyt ilmoitettu?
Eikös se viimeisin ollut, kun K kirjoitti, että biisi on valmis, mutta odottavat oikeaa aikaa sen julkaisemiselleMilloin se TML oikein julkaistaan? Oon ihan sekaisin aikatauluista. Mitä siitä nyt ilmoitettu?
Oli joo. Sitä ei tiedetä onko se oikea aika jo tiedossa ja odottavat sitä, vai odottavatko että löytävät oikean ajankohdan.Eikös se viimeisin ollut, kun K kirjoitti, että biisi on valmis, mutta odottavat oikeaa aikaa sen julkaisemiselle
Vähän tarkkuutta nyt analyyseihin. 90-luvun alkupuoliskolla oli kyllä vielä vahvasti permanentit muodissa, myös nuorisolla.. Vasta vuosikymmenen loppupuolella tuli suorat hiukset muotiin.Vähän eri asia, että mitä sun kaltainen mummo tekee hiuksilleen. Nyt oli kyse nuorisomuodista eri aikakausina.
Eikö Kekän pitänyt olla nuori neiti? Ei silloin ole voinut olla lukiossa 90-luvun alussa?Vähän tarkkuutta nyt analyyseihin. 90-luvun alkupuoliskolla oli kyllä vielä vahvasti permanentit muodissa, myös nuorisolla.. Vasta vuosikymmenen loppupuolella tuli suorat hiukset muotiin.
- eri mummo
Haloo haloo Maire merenpohjassaMä oon LIIAN syvällä, mutten TAHDO tulla pinnalle
Haloo! Onko siellä MIES?Haloo haloo Maire merenpohjassa![]()
Niin pääsevätkö vai onko siellä kuitenkin silti ne samat? No senpä näkee sitten.Jotenkin huvittaa, että pahimmat valittajat m&g:stä on norjalainen pappa ja suomimummo, jotka ravaa isolla rahalla joka keikallaTais mennä tunteisiin, kun muutkin pääsee tapaan K:ta.
Sen olet keksinyt ihan itse, selvisin ”hengissä” hammaslääkäristä, laitettiin sen verran puudutuksia että ei sattunut yhtään.Eikö Kekän pitänyt olla nuori neiti? Ei silloin ole voinut olla lukiossa 90-luvun alussa?
Miksi tää kiinnostaa niin paljon, kun K:lla ainakin on miljoona kertaa kiinnostavampiakin collabeja ja biisejä tulossa. Eikö JO pärjää ilman K:ta vai mikä mättää.Milloin se TML oikein julkaistaan? Oon ihan sekaisin aikatauluista. Mitä siitä nyt ilmoitettu?
Niin mikäli ne ostaa näitä, eiks osan pitänyt lopettaa fanittaminen tän johdosta.Niin pääsevätkö vai onko siellä kuitenkin silti ne samat? No senpä näkee sitten.
Ei ketään kiinnosta ja lopeta se ulina.Eli se venestoori tarkoitti kuin tarkoittikin sitä, että mukanakulkeminen tältä erää tässä![]()
Oikea aika olis ollu jo niin monta kertaa! Ellei siis biisi tullukin valmiiks vasta nyt kesällä? Ihmeellistä junnailua, vai eiks ne vaan halua lopettaa sen tekoprosessiaOli joo. Sitä ei tiedetä onko se oikea aika jo tiedossa ja odottavat sitä, vai odottavatko että löytävät oikean ajankohdan.
Kumpi tulee nopeammin sinä vai pilkku?Se on Kangasalle kirjoitusasu.
Oikeesti? Tähän on kyllä mahdoton samaistua. En vaan ymmärrä joitakin faneja.Niin mikäli ne ostaa näitä, eiks osan pitänyt lopettaa fanittaminen tän johdosta.
Meitä on täällä nyt selvästi useampikin pilkunrakastelija. Tai ehkä tuossa oli vain paikallispatriootti.Kumpi tulee nopeammin sinä vai pilkku?
Kannattaa lukea keskusteluun liittyvät kommentit ennen kuin vastaat tai ainakin jos on pakko puuttua siihen, niin olla kärryillä asiasta.Vähän tarkkuutta nyt analyyseihin. 90-luvun alkupuoliskolla oli kyllä vielä vahvasti permanentit muodissa, myös nuorisolla.. Vasta vuosikymmenen loppupuolella tuli suorat hiukset muotiin.
- eri mummo
Alota ihmeessä keskustelu sinua enemmän kiinnostavista collabeista. Kyllä tänne mahtuu!Miksi tää kiinnostaa niin paljon, kun K:lla ainakin on miljoona kertaa kiinnostavampiakin collabeja ja biisejä tulossa. Eikö JO pärjää ilman K:ta vai mikä mättää.
Mitä saat siitä, kun puutut toisten kirjoitusvirheisiin? Ei ollut mun kommentti, mutta näin ohiksena ihmettelen pilkunrakastajia.Meitä on täällä nyt selvästi useampikin pilkunrakastelija. Tai ehkä tuossa oli vain paikallispatriootti.
Käyn järkevät keskustelut muualla. Ymmärsit myös kommenttini väärin, tuo ei ollut edes sen pointti.Alota ihmeessä keskustelu sinua enemmän kiinnostavista collabeista. Kyllä tänne mahtuu!