V
vierailija
Vieras
Aah, kiitti.Mulla oli kuvakaappauksia tosta haastiksesta. Oli joku klangi-sivusto ja ceissi-biisistä ainakin puhuttiin. Ihania kuvia oli siinä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aah, kiitti.Mulla oli kuvakaappauksia tosta haastiksesta. Oli joku klangi-sivusto ja ceissi-biisistä ainakin puhuttiin. Ihania kuvia oli siinä![]()
Vieläki muistelee sitä vuoden 1990 ihanaa permanenttiaKekän henkilöllisyys on nyt sun tiedossa.
Kekän henkilöllisyys on nyt sun tiedossa.
Ei tartte mennä minkään muodin perässä, ei muilla tainnu juuri ollakaan. Jollain tytöllä ja yhellä pojallakin rastat.Vie se hahmosi jo muualle. 90 luvulla ei enää kukaan ottanut permiksiä. Silloin tuli muotiin suorat hiukset ja kreppiraudat.
Nyt on vain sieni jäljellä.Vieläki muistelee sitä vuoden 1990 ihanaa permanenttia![]()
AI kun tuo DK + K linnassa - taidekuvatutkielmani onnistuikin tavoitteessaan kivasti.
Se pyrkii välittämään samaan aikaan vapaaehtoista alistumista vallankäyttäjälle, yhteenkuuluvuuden mysteeriä sekä ei-platonistisia himoja!
Rastat oli sentään muodikasta, mutta permis lähinnä noloa.Ei tartte mennä minkään muodin perässä, ei muilla tainnu juuri ollakaan. Jollain tytöllä ja yhellä pojallakin rastat.
En kylläkään usko sienestä johtuvaksi.
Rastat oli sentään muodikasta, mutta permis lähinnä noloa.
NoRastat oli sentään muodikasta, mutta permis lähinnä noloa.
No minulle sopi, olin silleen tosi nuken näköinen, paljon tuli positiivista palautetta ja huomiota.Rastat oli sentään muodikasta, mutta permis lähinnä noloa.
Yksi lemppareistani on se after show dip -kuva.Ehkä se on katsohan silmissä, mutta näen sitä, kun hän on KK:n lähellä tai ohjattavana.
Se 90 luvun nuori ja nuken näköinen poika permanentissaan.No
No minulle sopi, olin silleen tosi nuken näköinen, paljon tuli positiivista palautetta ja huomiota.
Oon tyttö/nainen.Se 90 luvun nuori ja nuken näköinen poika permanentissaan.
Se on hieno. Mä jumitun aina siihen Eurodisco Arena Concert Tonight -videopätkään. Se K:n katse...Yksi lemppareistani on se after show dip -kuva.