V
vierailija
Vieras
Mä haluan klippejä Draculakisun perseestä.Onko täällä siis ollut jotain Kärtsänperse -editteja! ????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä haluan klippejä Draculakisun perseestä.Onko täällä siis ollut jotain Kärtsänperse -editteja! ????
TUntematon käsiteMä haluan klippejä Draculakisun perseestä.![]()
Milloin menee perille, että tekoälyyn ei kannata luottaa. Käytä mieluumin sitä Google Translatea.Tekoälyn mukaan myös toi sama mikä espanjaksi, outoa.
Sekään ei aina kovin hyvä, sanakirjat on parhaita.Milloin menee perille, että tekoälyyn ei kannata luottaa. Käytä mieluumin sitä Google Translatea.
Käytän mitä haluan niin että. Mutta ei ole ylipäätään kovin tärkeä tietoa itselleni edes.Milloin menee perille, että tekoälyyn ei kannata luottaa. Käytä mieluumin sitä Google Translatea.
Oli vaan pikainen kyselyni päivällä, ei mitään sen vakavampaa. Ei ollut siinä kohtaa aikaa tutkia tarkemmin tota, koko päivän ollut liikenteessä.Kekä jäi kiinni virheellisen tiedon levittämisestä! Melko rahvaanomaista.
Sit ei pitäis väittää mitään.Oli vaan pikainen kyselyni päivällä, ei mitään sen vakavampaa. Ei ollut siinä kohtaa aikaa tutkia tarkemmin tota, koko päivän ollut liikenteessä.
Ainahan se levittää täällä täyttä hölynpölyä.Kekä jäi kiinni virheellisen tiedon levittämisestä! Melko rahvaanomaista.
Eipä merkitystä, kun oiottiin heti.Sit ei pitäis väittää mitään.
No ehän.Ainahan se levittää täällä täyttä hölynpölyä.
Juu, tunnettu juttu.Ainahan se levittää täällä täyttä hölynpölyä.
Esim? Enemmän oon pölissyt varmaan omista asioista.Juu, tunnettu juttu.
Hei, sulla on homma hallussa ja selvä näkemys asiaan.
Hei, sulla on homma hallussa ja selvä näkemys asiaan.![]()
Olen kalju, niin ei tartte miettiä tollasia.Ei hitto, nyt minun pää vasta hilsettä täynnä onkin, ei tainnu oikein sopia toi yhen testin voittanut Cutrin Bio+ hilseshampoo, lisäks pää näyttää taas rasvaiselta ja toi kiharsi hiukset (en tykkää) Täytyy heti tänään pestä uudelleen jollain muulla, se Wellan vaikutti paremmalta, mut kuivatti kovasti hiuksia. Kai tohon päänahkaan tarttis tehdä joku öljyhoito.