K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Venekuva on muuten osa soft launchia. Ei se tyhjästä syntynyt eikä K:lla ollut mitään syytä periaatteessa sellaista tehdä. Toinen osa on ne KK:n erikoiset, kontekstiin yllättävänkin herkistelevät kuvatekstit julkaisuissa. Kaikki nämä on tullut tässä kevään mittaan. Loistivat poissaololla vielä lokakuussa 2025, jolloin suhde alkoi. Nyt asiat on jo siinä pisteessä, että aletaan pudotella vihjeitä. Kuten "rosvoilla" on alitajuinen tarve jättää johtolankoja.

No jospa tämä olikin syy sille, että gf nosti kytkintä ja kantoi kamansa pois Hiekkaharjun asunnolta.

Aika erikoista ois luulla noin, mitäs hyötyä jostain hahmoilusta ois yhtään kelleen, anonyymipalstalla. Tosin ite oon sellainen et välitä tollaisesta yrityksestä mitä nyt on, jatkan vain kirjoittelua kuten aina ennenkin. Kun meni noi ”analyysitkin” ihan hiukan metsään.
Tällaisella anonyymillä palstalla, missä isolla osalla kirjoittajista tuntuu olevan tavoitteena lähinnä toisten ärsyttäminen, keksittynä hahmona kirjoittaminen on ihan nerokasta. Voi testailla vaikka mitä, ja sitten epäonnistuneen yrityksen jälkeen voi vain kirjoittaa, että "en ollut minä, oli joku muu". Harmittaa, etten ole itse älynnyt vielä ottaa hahmoa käyttöön.

Tällaisella anonyymillä palstalla, missä isolla osalla kirjoittajista tuntuu olevan tavoitteena lähinnä toisten ärsyttäminen, keksittynä hahmona kirjoittaminen on ihan nerokasta. Voi testailla vaikka mitä, ja sitten epäonnistuneen yrityksen jälkeen voi vain kirjoittaa, että "en ollut minä, oli joku muu". Harmittaa, etten ole itse älynnyt vielä ottaa hahmoa käyttöön.
Jaa-a, minä ainakin vastaan just siten rehellisesti kuin et oonko oikeasti jotain kirjoittanut vaiko en, joten ei ole tätä kekääkään sit tarttenu keksiä, kun on ihan vaan ketjulaisten periaatteessa antama nimitys, eikä mikään oikea nimimerkki. Käytän vaan sanaa kekä=kuka, mikä ihan puhekielessäni. Mutta siis eihän täällä yleisestikään taida olla mitään hahmoja enää, se jormatyyppi oli ennen, ja ite en henk.kohtaisesti ymmärrä trollailunkaan ideaa. Ja jos kuvittelee siis sen muita kirjoittajia häiritsevän.

Ostin nyt sit jonkun tälläisen Wella Elements Calming Shampoon (ei sulfaatteja eikä silikonia) tosta lähi Prismasta, nyt puhdistui ainakin hiukset kunnolla tällä, eikä latistakaan. Mutta se päänahan kutina ei vielä ihan täysin poistunut. Toiseksi otin Hairmate Hero Shampoo, tää ei kai ole varsinainen päänahan ongelmien shampoo. Toisen hilsettä vastaan tilasin sit Sokokselta, joku testivoittaja se Cutrin bio+ sarjaa. Apteekissa en käynyt vielä.

Mulla oli vauvalla hahmo. Nimimerkitön mutta tunnistettava.

Yhteistyössä