K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon todistetusti nähny unessa ennalta kolmen ihmisen kuoleman (= siirtymisen henkimaailmaan) ja lisäksi yhden lemmikkikoiran. Toisesta ystävän lemmikkikoirasta näin enteen, että on menehtyä, mutta selviää. Näin kävi kahden päivän sisällä.

Niin ja miksi avaudun. Mullakin on vahva intuitio tässä jutussa, mistä joku toinen vähän aiemmin kertoi tuntemuksensa. ❤️‍🔥
Tietäjäeukothan tästä vain puuttuikin. 🙄 Miksi tämäkin kiva kaverisuhde tai sen maine pitää pilata tällaisilla sönkkäyksillä?

Ja ennenkuin alatte syyttää parafaneilusta, että ei ole mikään oikea ystävä vrt Jesse ja Härtsä, niin olen tehnyt tämän päätelmäni ihan julkaisujen ja yhteisten kommenttien perusteella ja sen, että ovat viihtyneet silminnähden runsaasti yhdessä ns paita ja peppu -kombona pitkillä ulkomaanreissuilla Jopa siinä määrin, että Kalle luonnehtinut heitä Batmaniksi ja Robiniksi
Batman ja Robin🔥

Ehkä sä et nähnyt, mutta todella moni muu näki, ja siitä se lähti. Varokaa vaan KKK fiilistelijät ettei käy samoin kuin kekälle 😅
Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?
Kertokaa kekä origin story pliis.

Yhteistyössä