V
vierailija
Vieras
Palstalla 2 v päästä: "höpön löpöä, minä ainoastansa vahdin täällä ettei kuvaajaa loukata että."Älä nyt manaa!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Palstalla 2 v päästä: "höpön löpöä, minä ainoastansa vahdin täällä ettei kuvaajaa loukata että."Älä nyt manaa!![]()
Minä olen r*nkannut tällä palstalla kuvaaja"pakotukselle" vaikka olen riipputissinen mummo. Mitäs siihen sanot.Joo, pahinta mummopakotuspaskaa mitä on.
Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?Ehkä sä et nähnyt, mutta todella moni muu näki, ja siitä se lähti. Varokaa vaan KKK fiilistelijät ettei käy samoin kuin kekälle![]()
Hahmon takana on mies nimeltä Pentti.Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?
Kertokaa kekä origin story pliis.
Olen eri, mutta sanon, että kelpo tissit ne riippuvatkin on, ja masturbointi on tervettä.Minä olen r*nkannut tällä palstalla kuvaaja"pakotukselle" vaikka olen riipputissinen mummo. Mitäs siihen sanot.![]()
Ai sinä, jos hahmo kerta olet toisin kuin minä, shampoista oon tainnu tänään kirjoitella, en mieti mitään sen ihmeempiä kaaria.Hahmon takana on mies nimeltä Pentti.
Mikä tuon kekä-hahmon kaari muuten oikein on? En oo täällä ollessani (4kk) nähnyt vielä yhtään shippisisältöä tältä, pelkkiä laihdutusjuttuja ja toisten haukkumista. Oliks hän alun perin bojeremamma?
Kertokaa kekä origin story pliis.
Hitto miten nauroin tälle kommentille. Nyt on jo Sunnuntaisaarnaaja is back meininkiä.Pakko todeta, että koko ohjaajashippaus on pakotetuin paritus, mitä täällä on tehty Ethel-pakotusta lukuunottamatta. Se on myös syvästi nolointa, mitä on ollut, koska aiemmista shipeistä olisi voinut oppia jotain, mutta sen sijaan päätetään tehdä kaikki samat virheet kuin muissakin. Bojere-shippaajat voi aina puolustautua sillä, että eivät tajunneet, miten laajalle se levisi, mutta kkk-shippaajat (Ku Klux Klan????) ovat nähneet tuon, tuominneet ja nyt kuitenkin keksivät pyörää uudestaan täsmälleen samoilla konsepteilla ja hokevat, miten tämä on vain fiilistelyä. Fiilistelyä on ihastella kohteiden ammattitaitoa eikä olemattomia kiihkeitä katseita, kemiaa ja ulkonäköä. NOLOA.
Ai helee, miten repeän näille.Pelkkää provoa ja riidan haastamista koko ohjaajashippi. miksi kiinnittää huomiota edes. kohta loppuu koko trollaus itsekseenkin.
Anna mennä niin päästään sinustakin.Ai helee, miten repeän näille.![]()
Tais osua nappiin.Ai helee, miten repeän näille.![]()