K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymys oli siitä, miksei kirjoittaja puutu sisäistettyyn MIESVIHAAN vaan näkee naisvihaa vainoharhaisesti sielläkin, missä kritiikkiin on syytä. NAISTEN painottaminen mlesten kustannuksella on syrjintää. Vaikkakin kirjoittaja olisi lesbo, jonka kokemukset miesscenestä olisivat hyvin puutteelliset.
Tuossa ylempänä on kaksi linkkiä, joista voisit saada apua!

En ota minä ainakaan pahalla - niinkun sanoin, itsekin soitin joskus hankalassa tilanteessa ja palvelu toimi. Juuri nyt ei oo enää akuuttia avuntarvetta itsellä, mutta muistan hyvin sen, kun oli.
En tiedä muiden kirjoittelijoiden tilannetta, mutta tiedän yleisesti, että vihan purkaminen netissä vieraisiin ihmisiin voi olla mielenterveysoire. Siksi linkit.
Tämä on muuten totta.
eri

Minä oon eri mieltä kirjoittajasta.
Joo ei oo Aito minunkaan mielestä. Eri vihamamma, mutta tunnistettava myös. Mun mielestä näiden kahden kirjoituksissa näkyy semisti erilaiset vihauskohteet ja erilainen sanasto. Myös vihayrjön motiivit vaikuttaa kirjoitusten perusteella vähän erilaisilta.
Välillä vtuttaa näiden riehuminen, mutta useimmiten herää enää lievän myötätunnon sekainen turhautuminen. On tää kyllä alusta.

Pitää korjata nyt sen verran, että mä nimenomaan EN haukkunut E:tä silloin kun tapaili K:ta. Itseasiassa jopa ihailin (paremman tiedon puutteessa)] Oon kritisoinu sitä, että pitää olla hlvetin typerä sukupuolensa edustaja, jos menee lörpöttämään ohi suunsa jossain julkisessa podissa.

Mua kiinnostaa näin ketjun ulkopuolisena henkilönä teidän iät? Ei kukaan alle 70v. käytä sanoja pölvästi, pösilö, vintti jne. Alkava Alzheimerin tauti saa nähtävästi iäkkäät naiset kuvittelemaan suhteita ja seksiä nuorten miesten välille vai mikä tämän takana on.
Sinua kiinnostaa "ulkopuolisena" iät, mutta leimaat heti kättelyssä henkilöt yli 70 vuotiaiksi iäkkäiksi Alzheimeria sairastaviksi naisiksi. Olet pölvästi, pösilö, vintti pimeenä. Näitä sanoja käyttävät 50 vuotta nuoremmat. Vanha ihminen ei ole kuullutkaan esim. pösilöä ennen tätä palstaa. Ikävää, jos sairastat muistisairautta. Kirjoituksessasi on merkkejä epätoivoisesta, onnettomasta, omahyväisestä trollista.

Pitää korjata nyt sen verran, että mä nimenomaan EN haukkunut E:tä silloin kun tapaili K:ta. Itseasiassa jopa ihailin (paremman tiedon puutteessa)] Oon kritisoinu sitä, että pitää olla hlvetin typerä sukupuolensa edustaja, jos menee lörpöttämään ohi suunsa jossain julkisessa podissa.
Eihän sun pitänyt erotella sukupuolia? P.s. Se h sanan käyttäminen ei ole asiallista, eikä kritiikkiä.

Sinua kiinnostaa "ulkopuolisena" iät, mutta leimaat heti kättelyssä henkilöt yli 70 vuotiaiksi iäkkäiksi Alzheimeria sairastaviksi naisiksi. Olet pölvästi, pösilö, vintti pimeenä. Näitä sanoja käyttävät 50 vuotta nuoremmat. Vanha ihminen ei ole kuullutkaan esim. pösilöä ennen tätä palstaa. Ikävää, jos sairastat muistisairautta. Kirjoituksessasi on merkkejä epätoivoisesta, onnettomasta, omahyväisestä trollista.
Osui ja upposi.😂 Noi sanat on vanhemman ikäluokan käyttämiä, voit tarkistaa asian suomenkieleen perehtyneiltä sivustoilta. Jo tekoäly osaa kertoa, että vintti ja pösilö on vanhentuneita ilmaisuja. -se eri

Ihan mielenkiinnosta. Kun solvaat E:tä ja S:ää esim. h***aksi, turhake naisiksi, silikonibimboiksi jne. niin miksi sitten käytät usein sanaa nainen, jos et erottele sukupuolia? Kyllä sä nyt jäit naisvihasta kiinni, ei auta puolustelu. P.s. Vika lauseesi myös paljastaa säälittävän asenteesi eri ammatteja kohtaan.
Olet oikeassa, vaahdetaan sana turhake-*ihmisiksi*. Onko nyt parempi? Sellaiseksi mä nimitän *ihmisiä* , joiden henkinen hyvinvointi lepää sen varassa, että muovimassa on oikeassa asennossa ihon alla. Ne voivat olla myös *himboja* , jotka ottaa palleihinsa boostia, jotta paketti näyttäs vakuuttavammalta. Harvemmin vaan tulee vastaan.

Oletko nyt tyytyväinen?

Ei hlvetti taas mitä paskaa.🤣

Olet oikeassa, vaahdetaan sana turhake-*ihmisiksi*. Onko nyt parempi? Sellaiseksi mä nimitän *ihmisiä* , joiden henkinen hyvinvointi lepää sen varassa, että muovimassa on oikeassa asennossa ihon alla. Ne voivat olla myös *himboja* , jotka ottaa palleihinsa boostia, jotta paketti näyttäs vakuuttavammalta. Harvemmin vaan tulee vastaan.

Oletko nyt tyytyväinen?
Kommenttisi paljastaa lähinnä sen, että sulla on huono itsetunto ja sen takia yrität latistaa muita haukkumalla heitä ja pitämällä omaa tapaasi elää parempana kuin muiden. Mulle ei ole tehty mitään kauneustoimenpiteitä, mutta mulla ei ole myöskään tarvetta haukkua heitä, jotka niitä tekee.

Osui ja upposi.😂 Noi sanat on vanhemman ikäluokan käyttämiä, voit tarkistaa asian suomenkieleen perehtyneiltä sivustoilta. Jo tekoäly osaa kertoa, että vintti ja pösilö on vanhentuneita ilmaisuja. -se eri
Ihan sama minkä ikäinen sinä olet, mutta tuo luottamus tekoälyn antamiin vastauksiin on naiivia. Kummatkaan ilmaisut eivät ole vanhentuneita, vaan ne ovat ihan arkipäiväisessä, aktiiviseessa käytössä olevia. Tajua jo, että eri puolilla Suomea sanasto on erilainen. Laitapa joku tuore linkki sun lähteisiin.

Yhteistyössä