V
vierailija
Vieras
No eihän näy, katsopa kuvia kuvaajasta aidossa hiusten värissään.Myös Baby no moneyn juurista osa on Egyptissä. Minusta se näkyy hänen piirteissään paljon paremmin kuin jossain KK:ssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No eihän näy, katsopa kuvia kuvaajasta aidossa hiusten värissään.Myös Baby no moneyn juurista osa on Egyptissä. Minusta se näkyy hänen piirteissään paljon paremmin kuin jossain KK:ssa.
No eihän näy, katsopa kuvia kuvaajasta aidossa hiusten värissään.
Ei olla. On muitakin motiiveja ihmetellä tota pöyristymistä kuin olla itse hoitaja.Täällä on nyt joku todella paniikissa, hmmm… Hoitsujahan täällä on…
Ja äiti Sveitsintanskalainen.Niin vauvarahan isä on siis Egyptistä kotoisin ole armenialainen.
Niin justiin.Ei olla. On muitakin motiiveja ihmetellä tota pöyristymistä kuin olla itse hoitaja.
Ai TE ette ole, mistäs sattumoisin tiedät ”muut” kirjoittajatEi olla. On muitakin motiiveja ihmetellä tota pöyristymistä kuin olla itse hoitaja.
Paniikki vaan kasvaa, hmm..Ei olla. On muitakin motiiveja ihmetellä tota pöyristymistä kuin olla itse hoitaja.
Hiusten väri on eri asia kuin "piirteet"No eihän näy, katsopa kuvia kuvaajasta aidossa hiusten värissään.
Varmaan siks ku muutkin kuin hän ihmettelee, ainakin minä.Ai TE ette ole, mistäs sattumoisin tiedät ”muut” kirjoittajat![]()
Niin ja niissä ei ole mitään vähemmän egyptiläistä että.Hiusten väri on eri asia kuin "piirteet"
Varmaan karhuryhmää jo odottavatTäällä on nyt joku todella paniikissa, hmmm… Hoitsujahan täällä on…
Varmaan karhuryhmää jo odottavat
Näinhän se on. Katsotaan kuuluuko tästäkään enää mitään mutta en aio henkeäni pidätellä.Se on sitten uuden ammatin etsintä.
Äläs nyt. KK on tänään ihan KAIKKIEN ystäviensä ja kollegoidensa kanssa Flowssa (tietää palsta). Ei siellä jouda ketään ystävä- ja kollegapiirin ulkopuolisia ajattelemaan.Moi KK!
Kylläpä huvittaa niin että lirvahtaa housuunBbno on nimenomaan juuriltaan armenialainen. Juurihan tuossa joku sanoi, että näkee ulkonäössä egyptiläisiä piirteitä, ja se on täysin väärin sanottu, kun bbnon isä on täysin armenialaisten vanhempien lapsi mutta on vain asunut Egyptissä. Bbno itse on kanadalainen mutta juuriltaan armenialais-sveitsiläis-tanskalainen. Olisi aika huvittavaa todeta, että hän on ulkonäöltään kanadalaisen näköinen.
Ei suositella yli 100kgOnko kenkiin painorajoitus? Musta tuntuu, että halvempien lenkkareiden pohjat lytistyy mulla kasaan jo viikon kävelyn jälkee
Laihtunut niin, mutta nyt siis sanojensa mukaan taas lihonut (tarkoituksella jonkun 2-3 kg) vaan jonkun ihme perseen kasvatuksen takia, jonka kasvamista ei kylläkään edes ainakaan vielä huomaa ja noi kilot näkyy mielestäni myös naamassa, joten kannattais varmaan palata siihen vanhaan, kun isot peffat ei edes enää ole muodissa. Ja tolla hänen rakenteella ei kyllä kannata, kiloja näyttää menneen myös reisiin.Puhutaanko kauneushoidoista
![]()
Cindy, 33, lataa suoraan: ”Minulla on feikit tissit, huulet ja tukka”
Hyvinvointivalmentaja Cindy Koivulan, 33, mielestä jokaisella on oikeus omaan kehoonsa. Hänen mielestään botox ja pistoshoidot muuttavat ulkonäköä jopa vähemmän kuin hiustenvärjäys. Jokainen voi valita, mihin itse rahansa laittaa.www.iltalehti.fi
Ei ainakaan kannata ottaa mallia kekästä, joka on lihava vaikka laihduttaa koko ajan.Laihtunut niin, mutta nyt siis sanojensa mukaan taas lihonut (tarkoituksella jonkun 2-3 kg) vaan jonkun ihme perseen kasvatuksen takia, jonka kasvamista ei kylläkään edes ainakaan vielä huomaa ja noi kilot näkyy mielestäni myös naamassa, joten kannattais varmaan palata siihen vanhaan, kun isot peffat ei edes enää ole muodissa. Ja tolla hänen rakenteella ei kyllä kannata, kiloja näyttää menneen myös reisiin.