K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itäsuomalaisen emännän tuhnuklipit 😊

Mistä sinä NYT haluat metakeskustella?? Minä olen K fani ja kunhan olen vilpittömän iloinen

a) K:n edukseen muuttuneesta ulkoisesta ja ulospäin hehkuvasta sisäisestä olemuksesta ja

b) siitä säpinästä ja itsevarmuudesta, mitä uusi olemus ja uusi ohjauksen ja taiteellisen ilmaisun ammattilainen ovat tuoneet K:n presenssiin.

Yhtään väheksymättä K:n itsekuria, millä on läpikäynyt mahdollisen ison henkisen siirtymän, mihin lienee viittasi vuodenvaihteen haastattelussa.
Muuten ok, mutta hieman kyllä arveluttava ajatusloikka kohdassa b. Ehkä ei kannata hänen ansiokseen laskea ihan kaikkea. K on tehnyt varmasti paljon itse ja myös muuta tiimiä on tukena.

Muuten ok, mutta hieman kyllä arveluttava ajatusloikka kohdassa b. Ehkä ei kannata hänen ansiokseen laskea ihan kaikkea. K on tehnyt varmasti paljon itse ja myös muuta tiimiä on tukena.
No lopussahan mä ton itse ptosessoinnin ja tekemisen otin huomioon. Ja kyllä, kyllä mä aika paljon lasken uuden tulokkaan ansioksi.

Sillä olenhan oraakkeli ja näin minulle kertoo ylin Wiisaus.

Tuli muuten mieleen yhtäkkiä niitä BoJere:n huuruisimpia aikoja, kun joku teki palstalla tarotluentoja kun porukka sydämissään tiesi että nää miehet on sielunkumppaneita edellisistä elämistä 😭 Good times

Yhteistyössä