V
vierailija
Vieras
Itselläni kesti pidempään. Ymmärrän jo ponit vaikka silloin taistelin heitä vastaan
Bk taitaa nyt olla ohi. Miksi täällä siis mesotaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itselläni kesti pidempään. Ymmärrän jo ponit vaikka silloin taistelin heitä vastaan
Anna esimerkki sairaudesta. Olin muuten yksi poneistaKyllä, olin Bojere shippari, kunnes parin kuukauden kuluttua huomasin pikkuhiljaa kuinka sairas se fandom oli.
Täällä on useita kommentoija. Sen verran puutun kommenttiisi, että varmasti olisivat valittaneet, jos he olisivat tienneet kuinka rasistista, homofobista ja misogynistä tekstiä siellä suollettiin.Onko Jere tai Bojan koskaan valittaneet shippauksesta? Eivät ole. Kannattaisko sinunkin rauhoittua, kuka oletkin.
Joku kiivaasti edelleen puolustaa sitä ja vähättelee shippi paikkojen ongelmia. Ei täällä muuten olisi tarve jankata.Bk taitaa nyt olla ohi. Miksi täällä siis mesotaan
Homofobistä?? Mitä ihmettä? Bojereshipissä homofobista tekstiä?? Nyt oikeastiTäällä on useita kommentoija. Sen verran puutun kommenttiisi, että varmasti olisivat valittaneet, jos he olisivat tienneet kuinka rasistista, homofobista ja misogynistä tekstiä siellä suollettiin.
Pasi ja Jani ketju herätti minut lopullisesti. Nimi myrkkymuratti ja se mihin sävyyn hänestä keskusteltiin ei ollut missään nimessä ok.Anna esimerkki sairaudesta. Olin muuten yksi poneista![]()
Saanko siis shipata täällä rauhassa, kun en harrasta homofobiaa, misogyniaa enkä rasismia?Täällä on useita kommentoija. Sen verran puutun kommenttiisi, että varmasti olisivat valittaneet, jos he olisivat tienneet kuinka rasistista, homofobista ja misogynistä tekstiä siellä suollettiin.
No mikäs tässä nykyhetkessä nyt kaiveleePasi ja Jani ketju herätti minut lopullisesti. Nimi myrkkymuratti ja se mihin sävyyn hänestä keskusteltiin ei ollut missään nimessä ok.
Pakko kommentoida ohiksena. Kirjottajat eivät edes tajunneet omaa asenteellisuuttaan ja homofobiaansa. Lisäksi se jatkuva toisten seksuaalisuudella spekulointi oli sairasta.Homofobistä?? Mitä ihmettä? Bojereshipissä homofobista tekstiä?? Nyt oikeasti
Varmaan sinä. -eriNo mikäs tässä nykyhetkessä nyt kaivelee
Täällähän sitä tehdää jatkuvasti.Pakko kommentoida ohiksena. Kirjottajat eivät edes tajunneet omaa asenteellisuuttaan ja homofobiaansa. Lisäksi se jatkuva toisten seksuaalisuudella spekulointi oli sairasta.
Tee mitä lystäät. 98% mua ei tippaakaan kiinnosta mitä muut kirjoittaaSaanko siis shipata täällä rauhassa, kun en harrasta homofobiaa, misogyniaa enkä rasismia?
Ovat, jos ei suoraan niin epäsuorasti. Artistit haluaa, että fanit puhuisivat musiikista ja keikoista, eivätkä tuhertelisi typeriä seksipiirroksia tai kirjoittelisi nuhjuisia ficcejä. Heidän ystävyytensä vääntäminen joksikin muuksi kuin mitä se on, ei varmasti ole sitä mitä he nimenomaan haluaa. Pitääkö jälleen muistuttaa Larry-jutusta, joka pilasi kahden kaverin välit. Onneksi BK-shippi on jäänyt marginaalisen pieneksi ilmiöksi.Onko Jere tai Bojan koskaan valittaneet shippauksesta? Eivät ole. Kannattaisko sinunkin rauhoittua, kuka oletkin.
Paitsi, että he itse antoivat shippiin raaka-ainettaOvat, jos ei suoraan niin epäsuorasti. Artistit haluaa, että fanit puhuisivat musiikista ja keikoista, eivätkä tuhertelisi typeriä seksipiirroksia tai kirjoittelisi nuhjuisia ficcejä. Heidän ystävyytensä vääntäminen joksikin muuksi kuin mitä se on, ei varmasti ole sitä mitä he nimenomaan haluaa. Pitääkö jälleen muistuttaa Larry-jutusta, joka pilasi kahden kaverin välit. Onneksi BK-shippi on jäänyt marginaalisen pieneksi ilmiöksi.
Sitä on turha selittää ihmisille, joka ei pysty eikä halua nähdä sen ketjun homofobiaa.MIten voi parittaa miehiä yhteen homofobisesti?
Täällä on useita kommentoija. Sen verran puutun kommenttiisi, että varmasti olisivat valittaneet, jos he olisivat tienneet kuinka rasistista, homofobista ja misogynistä tekstiä siellä suollettiin.
Samoin kuin kkkPaitsi, että he itse antoivat shippiin raaka-ainetta
Tää on se keino millä shippaajat aina puolustaa shippaamistaan. Ongelma tässä on se, et shipparit repii shippaukseensa polttoainetta mistä tahansa ja syyttävät siitä shippauksen kohteita.Paitsi, että he itse antoivat shippiin raaka-ainetta
Ja vielä ihmettelette, ettei anna yksityiselämäänsä mummojen raadeltavaksiPahoin pelkään, että K ainakin kyllä tiesi, mitä settiä tyttiksestä kirjoiteltiin. Kyllä noissa ketjuissa taisi välillä käydä joitain lähipiiriläisiäkin vähintään vilkaisemassa.
Tuntuu kiinnostavan. Tuo on vain tehokeinosi vaikuttaa rationaaliseltavja coolilta. Kun olet ensin menettänyt uskottavuutesiTee mitä lystäät. 98% mua ei tippaakaan kiinnosta mitä muut kirjoittaa
Tuskin oli kuitenkaan tarkoitus yllyttää shippareita sekoilemaan, pelkää kevyttä fanserviceä se oli. Tollasta samanlaista kaverillista pelleilyä harrastaa monet muutkin. Kyllä faneilla on itsellään se vastuu siitä, miten he ne jutut tulkitsee. Suurin osa ymmärsi ne just oikein eli että he on hyviä ystäviä.Paitsi, että he itse antoivat shippiin raaka-ainetta
Ei se ole mikään puolustus. Olen kertonut, että mielestäni tämä ketju pitäisi poistaa. Ei se kuitenkaan poista niitä ongelmia mitä vauvalla oli ja niistäkin saa keskustella.Täällähän sitä tehdää jatkuvasti.
Mä en edes määrittele tätä shipiksi. "Seuraan" vaan sivusta ..Samoin kuin kkk![]()