V
vierailija
Vieras
Onnea matkaan, don quijote.Kaiken pitää olla susta siis pelkkää touhutonttuilua ja hyssyttelyä. Sata kertaa mielummin väittelen, kuin alistun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea matkaan, don quijote.Kaiken pitää olla susta siis pelkkää touhutonttuilua ja hyssyttelyä. Sata kertaa mielummin väittelen, kuin alistun.
Pitäisi ensin nähdä se toimivuus. Ei mulla ole mitään B:tä vastaan, vaikka KKK on se mun juttu tällä hetkellä. Anna palaa, jos toi kombo askarruttaa sun mieltä.Entäs BKK
Mä en onneksi näe heitä.Olet jo alistunut kun keskustelet touhutonttuilijoiden keskellä.
Teen vapaaehtois- ja kampanjatyötä esim.Sotiin ja raiskauksiin vai? Millä tavalla puutut? Vai ohitatko nekin, koska niitä nyt vaan tapahtuu.
Mikäs sekopää täällä riehuu?Sotiin ja raiskauksiin vai? Millä tavalla puutut? Vai ohitatko nekin, koska niitä nyt vaan tapahtuu.
Mikäs sekopää täällä riehuu?
Yrittää saada internetin puhtaaksi rasismista ja misogyniasta kaiMikäs sekopää täällä riehuu?
Sä taas yrität jankata ja trollata joka asian nurinniskoin.Yrittää saada internetin puhtaaksi rasismista ja misogyniasta kai![]()
Sinäkös sen määrittelet, niinhän tais olla pelkän K:n faneilla myöskin.Paitsi BKteillä on ne omat paikat.
Mene hoitoonSä taas yrität jankata ja trollata joka asian nurinniskoin.
Äh, ei nää ole mitään tuulimyllyjä vaan pieniä alkupaloja. Eihän täällä tarvitse käyttää ees 0.1% kapasiteetista näihin väittelyihin. Toista se oli vuosi sitten yhden politiikon kanssa, voi jumaliste mikä jankkarimies hän on. Ei ihme että on päässyt eduskuntaan.Onnea matkaan, don quijote.
Taitaa olla aika kaksinaismoralisti ja vähän tulee fiilis, että myös itse kirjoitellut niitä.Joo aikamoinen sekopää on tuo misogynian ja rasismin puolustelija.
Aattelin kyllä et tää naisvihaa joka puolella näkevä olis.Joo aikamoinen sekopää on tuo misogynian ja rasismin puolustelija.
Joo aikamoinen sekopää on tuo misogynian ja rasismin puolustelija.
Juurikin näin.Aattelin kyllä et tää naisvihaa joka puolella näkevä olis.
Se kirjoittaa itse niitä naisvihamielisiä ja rasistisia viestejä ja yrittää nyt moralisoida.Aattelin kyllä et tää naisvihaa joka puolella näkevä olis.
Täällä tehdään kärpäsestä härkänen. Kyse oli vauvan shippi ketjuista, mutta hei, onhan toi sunkin tapa yksi keino ohittaa epämiellyttävät aiheet ja vähätellä niitä.Yrittää saada internetin puhtaaksi rasismista ja misogyniasta kai![]()
Taitaa olla shippari.Täällä tehdään kärpäsestä härkänen. Kyse oli vauvan shippi ketjuista, mutta hei, onhan toi sunkin tapa yksi keino ohittaa epämiellyttävät aiheet ja vähätellä niitä.
Miksi olet ottanut silmätikuksesi vauvan? Miksi et ole ylilaudalla valistamassa inceleitä?Täällä tehdään kärpäsestä härkänen. Kyse oli vauvan shippi ketjuista, mutta hei, onhan toi sunkin tapa yksi keino ohittaa epämiellyttävät aiheet ja vähätellä niitä.
Koska täällä on aiheena vauvan shippiketjut eikä ylilauta.Miksi olet ottanut silmätikuksesi vauvan? Miksi et ole ylilaudalla valistamassa inceleitä?
Saa varmaan täältä parhaimman ylemmyydentunteen.Miksi olet ottanut silmätikuksesi vauvan? Miksi et ole ylilaudalla valistamassa inceleitä?
Taas kerran yritetetään ohjata aihe muualle sen sijaan että kannettaisiin vastuu omasta käytöksestä vauvalla.Miksi olet ottanut silmätikuksesi vauvan? Miksi et ole ylilaudalla valistamassa inceleitä?