K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en muista kuulleeni oikein mitään, ehkä pari tahtia. Niistä ei voi sanoa yhtään mitään. Turha aina maalailla kaikkea negatiivista.
Eivät ole julkaisseet pätkääkään biisistä. Trollilla näyttää olevan tänään erittäin känkkäränkkäpäivä kaikesta erityisesti Bojereen liittyvästä. Sorry, mutta oletko trolli, joka vastailee itselleen. Tulipa vaan mieleen.

Shippaajat itse asiassa vie sitä rahaa pois. Moni kyllästyi tohon sontaan ja taisi lopettaa K:n seuraamisetkin sen takia. Onneksi tää shippiporukka ja shippisisällön raivovastustajat on korkeintaan 1% faneista.
Kuulun yhteen K ryhmään (ei ole vauvan tai tämän kautta perustettu). Käymme yhdessä keikoilla ja keskustelemme Kärtsään liittyvistä asioista. Mikä virkistävää, niin mä taidan olla ainoa ryhmässä, jolla on kosketusta K:n ”parituksiin” eri miesten kanssa. Harmi vaan että sekin ryhmä on pienentynyt ajan myötä, kun ihmisten kiinnostus on siirtynyt uusiin artisteihin tms.

Mikäköhän homoseksissä näihin 40-50v niin vetoaa. Toisaalta kyllä miehiäkin kiihottaa n&n.

Ei ole kyse homoseksistä vaan kasvutarinasta, kahden kulttuurin kohtaamisesta, toksisesta jääkiekkokulttuurista, oman itsensä ja toisen löytämisestä, rakkaudesta. Seksiä on joo, mutta sekin kaunista ja toisen huomioon ottavaa. Kertaakaan ei "kalleudet" näy, mutta tapahtumat eivät jää epäselväksi. Loistavat ele- ja ilmenäyttelijät.

Ja joo, kuulun 50+-faniryhmään. Nähty on vähän vaikka mitä, eikä tässä ole kyse homoseksistä.

Eri, mutta on uskomatonta, että vieläkin jotkut kieltää Bn omat sanomiset tästä asiasta. B on sanonut, että he olivat vain "ystäviä ja kollegoita", joten älä sinä kuvittele tietäväsi jotain muuta.
Ei muuten sanonut. Sanoi että OVAT ystäviä ja kollegoita ja tuossa vaiheessa olivat jo eronneet. Ei ole missään vaiheessa kertonut mitä olivat olleet.

Markkinointi oli kyllä todella pientä, koska kyseessä oli pienen budjetin sarja. Suurimman osan markkinoinnista taisi tehdä some, kun katsojat löysivät sarjan ja sana alkoi kulkea sarjan erinomaisuudesta. Sehän siinä hienoa olikin, ei mitään Hollywoodin kiillotettua, tyhjäksi tuotettua paskaa, johon kaikki on jo kyllästyneet.
En tiedä kannattaako kompostissa kirjoittaa mitään fiksua, kun joku kuitenkin hyökkää kimppuun.😂 Mut Jakob Tierney on kyl lahjakas ja monipuolinen ammattilainen. Se et sarja on noin hyvä on paljolti hänen ansioitaan. Tietysti näyttelijät tekevät myös ison työn ja varsinkin Hudson & Connor saa kaiken näyttämään niin aidolta. Itse odotan kovasti toista kautta.

Yhteistyössä