K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varsin nokkela biisi!

"Mä panen nää mun pahat olot pois, rakastelisin, jos viel rakkautta ois, niin paljon, mitä käsitellä vois, mut käsittelen kaiken lakanois"

Ootko niitä pölöjä Connor kuolaajia ja shippareita? Meinaa pää räjähtää.
Anna räjähtää vaan, ei haittaa. Kelle mä Connoria shippaisin? Ne tekee erittäin hyvät roolisuoritukset HRssä Hudsonin kans. Kaunis kertomus ja rakenteeltaan mielenkiintoinen, alkaa seksillä ja päätyy tunteisiin. Yleensä se on toisin päin, lisäksi sarja on täynnä pieniä yksityiskohtia, jotka avautuvat vasta useammalla katselu kerralla. Ei ihme, että on saanut hyviä arvosteluja ja maailmanlaajuista suosiota.

Anna räjähtää vaan, ei haittaa. Kelle mä Connoria shippaisin? Ne tekee erittäin hyvät roolisuoritukset HRssä Hudsonin kans. Kaunis kertomus ja rakenteeltaan mielenkiintoinen, alkaa seksillä ja päätyy tunteisiin. Yleensä se on toisin päin, lisäksi sarja on täynnä pieniä yksityiskohtia, jotka avautuvat vasta useammalla katselu kerralla. Ei ihme, että on saanut hyviä arvosteluja ja maailmanlaajuista suosiota.
Viihdettä mummoille.

Sehän oli ihan skämmi tuo näkeminen. Miten joku vieläkin jaksaa uskoa siihen? Ja edelleen, mitä väliä. Eivät seurustelleet, enintään tapailivat. Todennäköisesti ei edes sitä. B nostaa potentiaaliset tyttöystäväehdokkaat jalustalle, joten jokin kädestä pitäminen on suurinta, mitä tuossa on tapahtunut.
Miksi se oli skämmi, täsmäsi vielä Joksujen lentoihin bongaus eikä kyseessä ollut JO-fani? Ja se B&S kuva Ljubljanasta oli otettu juuri ennen noita lentoja.

Ei juma, tee nyt tästä samanlainen jankkaus mikä eilen alkoi jostakin yhdentekevästä lauseesta.🙄 Noilla K faneille tarkoitin just tiettyjä shippimammoja, jotka lentelee kukasta kukkaan. Jos oot BK discordiin liittyvissä paikoissa ja sitterissä, tumpussa ym. niin et voi olla noin kuutamolla.
No sori. Olisit sitten voinut samalla vaivalla kirjoittaa shippaavat Käärijä-fanit tai vastaavaa. En ole ajatustenlukija, enkä ole jaksanut eilisiä jankkauksia lukea.

Onhan se faktaa tietty, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Isoimman paskan ympärillä on aina kaikkein suurin kuhina.

Kai se ihan ok on sarjana ym, mutta ennen kaikkea aika on ollut suosiollinen ja markkinointi osunut kohdilleen.

Onhan se faktaa tietty, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Isoimman paskan ympärillä on aina kaikkein suurin kuhina.

Kai se ihan ok on sarjana ym, mutta ennen kaikkea aika on ollut suosiollinen ja markkinointi osunut kohdilleen.
Tietenkin sekin, kirjailija on ihan kertonut, että tehty vetoamaan varsinkin romantiikan nälkäisiin, nuoriin naisiin.

Yhteistyössä