V
vierailija
Vieras
Siis mitä???suomeksiHeviversio Sebastian Visan P:llä alkavasta biisistä. Nimeä ei voi mainita kompostissa, koska se asia on joillekin liikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä???suomeksiHeviversio Sebastian Visan P:llä alkavasta biisistä. Nimeä ei voi mainita kompostissa, koska se asia on joillekin liikaa.
Ootko niitä pölöjä Connor kuolaajia ja shippareita? Meinaa pää räjähtää.Enhän mä niin väittänyt? Mä fanitan sitä sarjaa ja olen K-fani.
Mitä nyt et älykääpiö tajua?Siis mitä???suomeksi
Mitäs se sinun pehvaa kutittaa, onhan Conor söpö niin että.Ootko niitä pölöjä Connor kuolaajia ja shippareita? Meinaa pää räjähtää.
Kutittaa kivasti pippeliä.Mitäs se sinun pehvaa kutittaa, onhan Conor söpö niin että.
Sori, se biisi onkin Mä panen. Jotain sen tyylistä on tulossa hevi versiona.Siis mitä???suomeksi
Anna räjähtää vaan, ei haittaa. Kelle mä Connoria shippaisin? Ne tekee erittäin hyvät roolisuoritukset HRssä Hudsonin kans. Kaunis kertomus ja rakenteeltaan mielenkiintoinen, alkaa seksillä ja päätyy tunteisiin. Yleensä se on toisin päin, lisäksi sarja on täynnä pieniä yksityiskohtia, jotka avautuvat vasta useammalla katselu kerralla. Ei ihme, että on saanut hyviä arvosteluja ja maailmanlaajuista suosiota.Ootko niitä pölöjä Connor kuolaajia ja shippareita? Meinaa pää räjähtää.
On uskomatonta, miten kiellät asioita, koska et halua hyväksyä, että homofantasiasi on perätön.Paskat jaettiin, oot ihan itse keksinyt tämän, ja lennolla olleet henkilötkin tais olla ihan eri tyyppejä, vain jokin muu S näköinen nainen.
Kutittaa kivasti pippeliä.
Viihdettä mummoille.Anna räjähtää vaan, ei haittaa. Kelle mä Connoria shippaisin? Ne tekee erittäin hyvät roolisuoritukset HRssä Hudsonin kans. Kaunis kertomus ja rakenteeltaan mielenkiintoinen, alkaa seksillä ja päätyy tunteisiin. Yleensä se on toisin päin, lisäksi sarja on täynnä pieniä yksityiskohtia, jotka avautuvat vasta useammalla katselu kerralla. Ei ihme, että on saanut hyviä arvosteluja ja maailmanlaajuista suosiota.
Miksi se oli skämmi, täsmäsi vielä Joksujen lentoihin bongaus eikä kyseessä ollut JO-fani? Ja se B&S kuva Ljubljanasta oli otettu juuri ennen noita lentoja.Sehän oli ihan skämmi tuo näkeminen. Miten joku vieläkin jaksaa uskoa siihen? Ja edelleen, mitä väliä. Eivät seurustelleet, enintään tapailivat. Todennäköisesti ei edes sitä. B nostaa potentiaaliset tyttöystäväehdokkaat jalustalle, joten jokin kädestä pitäminen on suurinta, mitä tuossa on tapahtunut.
Pitäiskö sun nyt oikeasti tehdä jotain tolle pakkomielteellesi. Ei ole tervettä.Eiku Kärtsällä, Häärijä. Mulla ei oo
No sori. Olisit sitten voinut samalla vaivalla kirjoittaa shippaavat Käärijä-fanit tai vastaavaa. En ole ajatustenlukija, enkä ole jaksanut eilisiä jankkauksia lukea.Ei juma, tee nyt tästä samanlainen jankkaus mikä eilen alkoi jostakin yhdentekevästä lauseesta.Noilla K faneille tarkoitin just tiettyjä shippimammoja, jotka lentelee kukasta kukkaan. Jos oot BK discordiin liittyvissä paikoissa ja sitterissä, tumpussa ym. niin et voi olla noin kuutamolla.
Pitäiskö sun nyt oikeasti tehdä jotain tolle pakkomielteellesi. Ei ole tervettä.
Tuskinpa vaan. Toivottavasti jotain stalkkaavien ja shippaavien mammojen dissausta.Sori, se biisi onkin Mä panen. Jotain sen tyylistä on tulossa hevi versiona.
Isoin katsojaryhmä tais olla nuoret naiset.Viihdettä mummoille.
Häärijä viha, josset huomaa.Siis mille pakkomielteelle? T.eri
No ei varmana ole, shippaajat tuo paljon rahaa. K:lle varsinkin tärkeä arvo.Tuskinpa vaan. Toivottavasti jotain stalkkaavien ja shippaavien mammojen dissausta.
Nuoret naiset on yksi iso katsojaryhmä mut esim Guardianissa oli mainittu että 40-50v naiset muodostaa suurimman osan sarjan fandomista.Isoin katsojaryhmä tais olla nuoret naiset.
Häh? Joku vain väitti, että mulla on peräpukamia. Kai mä saan puolustautuaPitäiskö sun nyt oikeasti tehdä jotain tolle pakkomielteellesi. Ei ole tervettä.
Onhan se faktaa tietty, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Isoimman paskan ympärillä on aina kaikkein suurin kuhina.Anna räjähtää vaan, ei haittaa. Kelle mä Connoria shippaisin? Ne tekee erittäin hyvät roolisuoritukset HRssä Hudsonin kans. Kaunis kertomus ja rakenteeltaan mielenkiintoinen, alkaa seksillä ja päätyy tunteisiin. Yleensä se on toisin päin, lisäksi sarja on täynnä pieniä yksityiskohtia, jotka avautuvat vasta useammalla katselu kerralla. Ei ihme, että on saanut hyviä arvosteluja ja maailmanlaajuista suosiota.
Niin kuin varmaan onkin, itse nimettelet K:n läheistä ystävää H:ta, Tomia.Häh? Joku vain väitti, että mulla on peräpukamia. Kai mä saan puolustautua
Tietenkin sekin, kirjailija on ihan kertonut, että tehty vetoamaan varsinkin romantiikan nälkäisiin, nuoriin naisiin.Onhan se faktaa tietty, että miljoona kärpästä ei voi olla väärässä. Isoimman paskan ympärillä on aina kaikkein suurin kuhina.
Kai se ihan ok on sarjana ym, mutta ennen kaikkea aika on ollut suosiollinen ja markkinointi osunut kohdilleen.
*nimitteletNiin kuin varmaan onkin, itse nimettelet K:n läheistä ystävää H:ta, Tomia.