V
vierailija
Vieras
Voi kun tietäis et missä te asutte, niin tulisin kyllä vilauttamaan.Mummot kostuu, kun vähän vilauttaa pippeliä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi kun tietäis et missä te asutte, niin tulisin kyllä vilauttamaan.Mummot kostuu, kun vähän vilauttaa pippeliä.
Ei kai Joost twerkkaa. Mutta en ihmettelisi, että tapaamisia olisi ollut.Voihan Joost olla järkännyt salaisia tanssitunteja K:lle![]()
Miehet laitetaan mökille ja seksiäkään ei saa harrastaa. Millaisia pihtari naisia täällä oikein pyörii. Onneksi vaimo on eri maata.Esim. sen vauvan yhen shippaajan ficeissä ei seksiä ollenkaan, jotain mökkilomailua, halailua ja laskettelua esim. vain.
Hanki Jussi yksityisetsivä. Vaimollas nähty panobussi Jsuun kansainvälisillä markkinoilla!Miehet laitetaan mökille ja seksiäkään ei saa harrastaa. Millaisia pihtari naisia täällä oikein pyörii. Onneksi vaimo on eri maata.
Joost on kyllä yleensä viipynyt useamman päivän Suomessa, kun hän on tullut joko omalle keikalle tai esiintymään yhdessä K:n kanssa tai käymään ihan muuten vaan, joten kyllä he ihan ystäviä ovat eivätkä pelkästään kollegoja. Aika kiireisiä ovat kuitenkin molemmat, joten voi olla haastellista löytää riittävästi yhteistä vapaa-aikaa mihinkään varsinaiseen lomailuun.Aikookohan ne koskaan lomailla yhdessä samanlailla kuin B ja K? Vai ovatko vaan läheisiä kollegoja.
Kyllä seisokki aina perän vaatii. Olet oikea$$a tuossa asiassa.Kaunista ihastelua puhua perättömiä jostain seisokeista.
Ei heistä saa tehtyä kuumaa vaikka induktiolieden päälle laittais. Turvallinen ja pehmeä valinta, ei räjähdä kuumuuden takia kiuas.Oisko kuumaa bojerenovellia?
Mä luulen, että tolla alalla työn jälki ratkaisee. Ei se, onko noudatettu Marketan faktaopiston oppimäärää.Eipä repostannut Kk sitä halauskuvaa. Eikö se jo kerro jotain ettei halua tuommoista omalle tililleen, kaikkien nähtäväksi? Ei varmasti halua tulevien yhteistyökumppaneiden googlaavan jotain kompostia.
Mutta ei kun hän on niin julkisuuden henkilö, että pitää ihastella ja shipata vaikka väkisin täällä.
Lopettakaa jo nää nukkeleikit ihan kaikkien osalta.
Jep. Tää on säilyny mulle yhä näihin päiviin mysteerinä, kenen kiuas noista alkaa savuttamaan.Ei heistä saa tehtyä kuumaa vaikka induktiolieden päälle laittais. Turvallinen ja pehmeä valinta, ei räjähdä kuumuuden takia kiuas.
Tein tästä poliisille ilmoituksen. K rikkoi siveellisyyttä imitoimalla KKlleKyllä.
On syyllistynyt, hän selvästi vihjailee haluavansa ottaa paikalla olevan työntekijän mikrofonin suuhunsa, ja tämä saattaa useimpien kansalaisten silmissä räikeästi loukata lakia siveellisyydestä ja yleisestä järjestyksestä.
Pykälä 6, momentti 9.
No miks hän sen repostais, kun lirvahti jo puolelle miljoonalle hupsista huolimattoman K:n takia.. Voi olla että urapolku A.Stubbin hovikuvaajaksi on nyt mennyttä.Eipä repostannut Kk sitä halauskuvaa. Eikö se jo kerro jotain ettei halua tuommoista omalle tililleen, kaikkien nähtäväksi? Ei varmasti halua tulevien yhteistyökumppaneiden googlaavan jotain kompostia.
Mutta ei kun hän on niin julkisuuden henkilö, että pitää ihastella ja shipata vaikka väkisin täällä.
Lopettakaa jo nää nukkeleikit ihan kaikkien osalta.
On ihan ok, ettei kaikkien kans haluu viettää yksityistä lomaa. En mäkään ihan jokaisen kaverini kans kahdestaan lomareissuun lähtis, tai niitä omaan kämppääni majoittais. Kyläillään kyl ja käydään baarissa.Joost on kyllä yleensä viipynyt useamman päivän Suomessa, kun hän on tullut joko omalle keikalle tai esiintymään yhdessä K:n kanssa tai käymään ihan muuten vaan, joten kyllä he ihan ystäviä ovat eivätkä pelkästään kollegoja. Aika kiireisiä ovat kuitenkin molemmat, joten voi olla haastellista löytää riittävästi yhteistä vapaa-aikaa mihinkään varsinaiseen lomailuun.
Kyllä mä sallin vaimon kokeilla muita miehiä. Kunhan saan olla itse katsomassa ja pääsen nuolemaan toisen miehen liemet vaimon alahuulilta.Hanki Jussi yksityisetsivä. Vaimollas nähty panobussi Jsuun kansainvälisillä markkinoilla!
Aika sielunveljiä ovat ja yhtä kiireisiä työnarkomaaneja molemmat. Joost ei mitään lomajuttuja jaa muutenkaan.Joost on kyllä yleensä viipynyt useamman päivän Suomessa, kun hän on tullut joko omalle keikalle tai esiintymään yhdessä K:n kanssa tai käymään ihan muuten vaan, joten kyllä he ihan ystäviä ovat eivätkä pelkästään kollegoja. Aika kiireisiä ovat kuitenkin molemmat, joten voi olla haastellista löytää riittävästi yhteistä vapaa-aikaa mihinkään varsinaiseen lomailuun.
KK on molemmat king of the house. Nämä kaksi kuumaa urosta kun laittaa samaan huoneeseen, niin ilmanlämpöpumpun jäähdytin lakkaa toimimasta.
![]()
Maistuu kuulemma kananmunan keltuaiselle!Kyllä mä sallin vaimon kokeilla muita miehiä. Kunhan saan olla itse katsomassa ja pääsen nuolemaan toisen miehen liemet vaimon alahuulilta.
On hemmetin ok. !!!!!Jatketaan, koska mä oon herutellut sun kanssa tuplakoo+koota, enkä oikeesti edelleenkään ymmärrä shippi-sanasta aloitettua vittuilua. Esimerkiks: onko ookoo tai toivottavaa (vai ei kumpaakaan), että mä oon novelliketjussa itse tehnyt ihan jotain muutakin kuin fiilistellyt tosielämän kemioita (eli kirjoittanu omia headcanoneita ja jotain minificcihommaa)?
No ei ainakaan tässä ketjussa ole.On hemmetin ok. !!!!!
Missäs tälläisen henkilön näet?Minkä ikäinen on Joostin tossarishippaaja? Ei varmaan Joosti vetoa kypsiin naisiin?
Nää shippaa menemään nyt täällä kun se niiden seksinovelliketju meni kiinni.No ei ainakaan tässä ketjussa ole.