K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joostin matkimista, eipä se liity kuvaajaan millään tapaa.
Taidat olla vähän liian syvällä tuossa Joost-fanituksessasi. Hän ei ole keksinyt twerkkausta eikä ole ainoa artisti, joka sellaista tekee. K on ollut koko kevään Matin treenauksessa, joten jos jotakuta K:n liikkeistä on kiittämistä, niin se on hän. On naurettavaa kuvitella, että Joost olisi jossain kohtaa ehtinyt antaa K:lle tanssitunteja ja yhtä naurettavaa on todeta, että kyse on Joostin matkimisesta, kun lukemattomat artistit tekevät samoja asioita lavalla. Joostilla ei ole yksinoikeus niihin.

Aivan varmasti, mutta edelleenkäänn hän ei ole antanut tanssitunteja K:lle eikä ole viettänyt niin paljon aikaa K:n kanssa, että olisi voinut hioa hänen tanssitaitoaan. K:n liikkumisessa lavalla on ollut aivan uutta itsevarmuutta ja se on takuulla Matin ansiota.
Varmaan tanssitaito ja liikkuminen on parantunut juuri areenakeikan harjoitusten myötä, mutta on K treenannut gabbertyyliä myös, mikä suoraan liittyy Joostiin. Sitä hän toki yleensä käyttää muissa yhteyksissä kuin keikoilla.

Jatketaan, koska mä oon herutellut sun kanssa tuplakoo+koota, enkä oikeesti edelleenkään ymmärrä shippi-sanasta aloitettua vittuilua. Esimerkiks: onko ookoo tai toivottavaa (vai ei kumpaakaan), että mä oon novelliketjussa itse tehnyt ihan jotain muutakin kuin fiilistellyt tosielämän kemioita (eli kirjoittanu omia headcanoneita ja jotain minificcihommaa)?
Kuule tee mitä lystäät. Ei käy ainakaan tylsäksi sen paasaajan elämä, kun saa saarnata sulle ja poistella sun herutuksia. Se on win win kaikille.

Eipä repostannut Kk sitä halauskuvaa. Eikö se jo kerro jotain ettei halua tuommoista omalle tililleen, kaikkien nähtäväksi? Ei varmasti halua tulevien yhteistyökumppaneiden googlaavan jotain kompostia.
Mutta ei kun hän on niin julkisuuden henkilö, että pitää ihastella ja shipata vaikka väkisin täällä.
Lopettakaa jo nää nukkeleikit ihan kaikkien osalta.
Saitko orkun vai tuliko vain paukku?

Yhteistyössä