V
vierailija
Vieras
B ainakin lukee kääntäjän avulla.Ei täällä kukaan ole esittänyt Kärtsää tai Härtsää ja vaikka ois, niin ei se liity mitenkään siihen, etteikö K tai H ois voinut lukea näitä palstoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
B ainakin lukee kääntäjän avulla.Ei täällä kukaan ole esittänyt Kärtsää tai Härtsää ja vaikka ois, niin ei se liity mitenkään siihen, etteikö K tai H ois voinut lukea näitä palstoja.
Kyllä voi, minunkin masennus tuli läheisille yllätyksenä kun olen hyvä näyttelemään.Ei voi. Tais sitten et vain osaa lukea silmiä. Ne ovat sielun peili
JuujuuAika hyvin unohtunut tuo collab. Bb yrittää K-pop tähtien ja HR poikien mukaan, ei paljon K kiinnosta.
Viina tosiaan korjaa kaiken.Itse asiassa se, että pitää itsestään huolta ja tekee itselleen tärkeitä asioita, on keino selvitä masennuksesta. B toimii ihan oikein.
Kyllä voi, minunkin masennus tuli läheisille yllätyksenä kun olen hyvä näyttelemään.
Joo joo paramamma.No läheiset onkin aina lähisokeita. Itelläni sais vaikka ilmaantua napa otsaaneikä kukaan huomaisi mitään outoa, kunhan olen tekemässä kaikki hanttihommat entiseen tapaan . Joskus ulkopuolisen suusta kuulee totuuden
Kunpa se ei olisi niin. Joost ja Tommy ovat russofiilejä.The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Paljon onnellisemmalta B näytti Napolissa kuin Suomessa.B:n paransi Jeren läsnäolo ja sen kolhon kylmiön haamu haihtui menneisyyteen. Pelkkä todellisuudelle vieras lyhyt ajanjakso Bojanin elämässä. Sekin meni nuoruuden hyväuskoisuuden ja B:n kokemattomuuden piikkiin.
Tästä on hyvä jatkaa
Ja K myösKunpa se ei olisi niin. Joost ja Tommy ovat russofiilejä.
Tooooosi mielenkiintoista sisältöä... tässä mä uin, tässä mä veneilen, tässä mun pizza, ja tässä toinen pizza, ja sit mä taas uin...K:n uraa on tällä hetkellä mielenkiintoisempaa seurata kuin JO:n, mutta B:lla on kyllä parasta instasisältöä tällä hetkellä. Oli sitten tarve näyttää, että kaikki on hyvin tai ei, niin hän ei ole jäänyt lepäilemään kotiin tai mummolaan vaan on matkustanut, bilettänyt, tavannut uusia ystäviä ja vanhoja ystäviä ja harrastanut monenlaista vesiurheilua. Tuo on hyvä keino hoitaa sydänsurujakin. Niissä vellominen ei auta, eteenpäin pitää mennä, joten kannattaa tehdä se sitten mahdollisimman mielekkäällä tavalla.
Vois jättää ne Balkanin r*ssät jo taakseen.Ja K myös
Jep, olisko se kuitenkin ollut niinpäin, että B laittoi välit poikki? Dz ja Jakov tekivät sit vaan yhdessä tollasen paskamaisen tempauksen ja saivat Bn näyttämään hylätyltä?Bojanille teki selvästi ero hyvää. Jos se nyt ikinä mikään suhde olikaan.
Heko heko.B ainakin lukee kääntäjän avulla.
On yrittänyt saada osaa Heated Rivalrysta ja collabia Stray Kidsien kanssa. Et vissiin seuraa herraa?Juujuu
Lopeta viinan juonti. Juopottelu näkyy kirjoituksissasi.Viina tosiaan korjaa kaiken.
Niinhän se on ennenkin ollut. Kun Bojan alkaa suhteeseen, sitä ei kiinnosta bändi eikä varsinkaan some. Sit kun se taas aktivoituu, siitä voi heti päätellä, että nyt alkaa suhde olla menneen talven lumia.Bojanille teki selvästi ero hyvää. Jos se nyt ikinä mikään suhde olikaan.
Niin? Oikeat artistit tekevät erilaisia juttuja eivätkä jumita vuosikausia samassa.On yrittänyt saada osaa Heated Rivalrysta ja collabia Stray Kidsien kanssa. Et vissiin seuraa herraa?
Niinpä. Ei jumita suomalaisessa räppärissä.Niin? Oikeat artistit tekevät erilaisia juttuja eivätkä jumita vuosikausia samassa.
No nämä Bbnos, Joost tekevätkin maailmankiertueita jne. Josta jotkut K:n räpellykset on aika kaukana.Niin? Oikeat artistit tekevät erilaisia juttuja eivätkä jumita vuosikausia samassa.
Heh heh kun ottaa koville, että ovat läheisiäNiinpä. Ei jumita suomalaisessa räppärissä.
Tooooosi mielenkiintoista sisältöä... tässä mä uin, tässä mä veneilen, tässä mun pizza, ja tässä toinen pizza, ja sit mä taas uin...