K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kyllä JO-fani enkä pidä bändiä enkä heidän musiikkiaan tylsänä mutta pidän myös K:n musasta ja nimenomaan collabeista. Joostilta on jäänyt kuuntelun kaksi omaa biisiä, Tommyltä myös kaksi, joten en varsinaisesti heitä fanita mutta pidän K:n ja heidän yhteisestä musasta ja I miss us -ep:stä.

Pakko silti todeta, että kun vertaa tuota kesälomasisältöä, niin ainoa, jolla on jotain yritystä ja menoa, on Bojan. Muut Joksut on kyllä aika unettavia somesisällöltään eikä K:kaan ole nyt postannut mitään mielenkiintoista.

Olen kyllä JO-fani enkä pidä bändiä enkä heidän musiikkiaan tylsänä mutta pidän myös K:n musasta ja nimenomaan collabeista. Joostilta on jäänyt kuuntelun kaksi omaa biisiä, Tommyltä myös kaksi, joten en varsinaisesti heitä fanita mutta pidän K:n ja heidän yhteisestä musasta ja I miss us -ep:stä.

Pakko silti todeta, että kun vertaa tuota kesälomasisältöä, niin ainoa, jolla on jotain yritystä ja menoa, on Bojan. Muut Joksut on kyllä aika unettavia somesisällöltään eikä K:kaan ole nyt postannut mitään mielenkiintoista.

👆Bojanille teki selvästi ero hyvää. Jos se nyt ikinä mikään suhde olikaan.

K:lla ja muilla ei varmaan ole tarvetta tuoda joka asiaa someen.

Ööö, kyse oli nyt aivan toisesta asiasta eli siitä, et K, J, T ja Bb ovat hengenheimolaisia ja viestiketjua lukeneena luulis, et olet kärryillä puheenaiheesta. Etkä voi tietää minne K kirjoittelee.
Tiiän kyllä, se et joku esittää K:ta tai Häärijää ei mene ainakaan itelleni läpi, Bbnos kylkeen K vain ite tunkee liikaa, oli nyt sit yksi yhteisbiisi tai ei.

Yhteistyössä