V
vierailija
Vieras
Ja? Luultavasti olleet siellä mökillä myöskin.Yleisellä rannalla vasta ja oli Jukan veli/sukulainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja? Luultavasti olleet siellä mökillä myöskin.Yleisellä rannalla vasta ja oli Jukan veli/sukulainen.
Tuskin.Ja? Luultavasti olleet siellä mökillä myöskin.
Väkisin väännettyä vitsisoopaa, joista ois riittänyt ihan yksikin biisi, jos nyt jotain hyväntekeväisyyttäkin haluttiin tehdä. Ja Sanni collaboissa pilattiin sit Sinkkumies biisi.The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Mikään ei viittaa muuhun tai niihin NAISIIN.Tuskin.
Kuva-arvoitusAvaa vähän! Tämä on nyt liian kryptistä!
Ja lisäyksenä, että Kemistä ei tätä hotellia löydy niin luultavasti Oulusta.Kuva-arvoitus![]()
Kuva-arvoitus![]()
SalikuvaMitäh, mikä kuva? Nyt vihje?
Nimimerkillisiä oli vauvalla ehkä noin 5% kirjoittajista. Heille annetaan liian suuri painoarvo.Mä olen se joka otti nyt puheeksi vauvan mieskirjoittajat, kun ekaa kertaa vasta tuli mieleen, että voisivatkin olla jonkun luomia nettihahmoja.
Vakavasti puhuen: Olen samaa mieltä siitä että myös "hahmon" anti keskusteluun voi olla rikas ja aito, ja jonkinlaiset ehkä autofiktiiviset hahmot ihan kiinnostava osa nettikirjoittamista.
Ja leikkisästi puhuen voisin yhtä hyvin sanoa että help todellisuuteni kyllä huojahtaisi vähän jos Kukkapaita vuoden 2023 palstamuistoista ei olis todellinen
Näin sitä itekin kirjoittaa eri rekistereissä vaikken "hahmoja" teekään.
Semmonen lisäys, että silloin en kyllä hahmokirjottamista ymmärrä tai hyväksy, jos idea on pelkästään provota. Ei eroa trollaamisesta. Tällaisesta ei nyt näissä vauvan miehissä tai "miehissä" ollu kyse.
The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Käärijä tapasi viisuissa Bojanin. Ei Tommya eikä Joostia.The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Ite en ainakaan antanut?Nimimerkillisiä oli vauvalla ehkä noin 5% kirjoittajista. Heille annetaan liian suuri painoarvo.
Käärijä tapasi viisuissa Bojanin. Ei Tommya eikä Joostia.The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Niinpä.Käärijä tapasi viisuissa Bojanin. Ei Tommya eikä Joostia.
Voiko olla KUSENPOLTTAMAMPAA aihetta kuin keskustella joidenkin bk r*nkkareiden nimimerkeistä.Ite en ainakaan antanut?
Tätä on ollut niin hieno seurata ja bbnos neljäntenä. Uskon että tulee vielä lisää yhteisiä juttuja.The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.
Ai bbnoksen kanssa, ei paljon liity K paitsi et pääsi tämän siivellä Amerikkaan?Tätä on ollut niin hieno seurata ja bbnos neljäntenä. Uskon että tulee vielä lisää yhteisiä juttuja.
Ovat liian omituisia minulle. He haluavat niin kovasti poiketa massasta, että se menee jo yliyrittämisen puolelle. Itse tykkään enemmän tavallisuudesta ja aitoudesta kuten Jokerit. Joost, Tommyja BBno$ ovat melkein kuin karikatyyreja.Tätä on ollut niin hieno seurata ja bbnos neljäntenä. Uskon että tulee vielä lisää yhteisiä juttuja.
Lisään sen verran että yhteistyötä niiden tatuoitujen saksalaismiesten kanssa en ymmärtänyt ollenkaan.Ovat liian omituisia minulle. He haluavat niin kovasti poiketa massasta, että se menee jo yliyrittämisen puolelle. Itse tykkään enemmän tavallisuudesta ja aitoudesta kuten Jokerit. Joost, Tommyja BBno$ ovat melkein kuin karikatyyreja.
Ovat liian omituisia minulle. He haluavat niin kovasti poiketa massasta, että se menee jo yliyrittämisen puolelle. Itse tykkään enemmän tavallisuudesta ja aitoudesta kuten Jokerit. Joost, Tommyja BBno$ ovat melkein kuin karikatyyreja.
Niinkun sinua taitaa edelleen ottaa päähän se että miehet pitävät BoJerestä. Itse toivoit heidän väärin perustein pitävän enemmän Peksistä.Voiko olla KUSENPOLTTAMAMPAA aihetta kuin keskustella joidenkin bk r*nkkareiden nimimerkeistä.