K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Karlo Kirri on myös kuvaaja eli ei kannata käyttää termejä, joita voi käyttää toisista jo aiemmin täällä mainituista. Alkuperäinen KK ja kuvaaja on siis Karlo Kirri ja jotkut vain päättivät viedä nämä häneltä ja käyttää sitä Kaveri-Karimista.
Joskus aikaa sitten näin, ja minusta silloinkin käytettiin Kirrin kokonimeä, ei mitään ihme KK.

Eli väität hänen olleen roolihahmo kiusaaja.
En väitä yhtään mitään eikä mulla ole kiinnostusta ottaa kantaa jonkun kirjoittajan aitouteen. Kunhan kerroin, että on helppo tarkistaa itsestään paljon kertoneen homomiehen identiteetti tai se, että onko hän ylipäätään olemassa. Pointtini on kuitenkin se, että mitä teette tällä tiedolla. Antakaa toisten leikkiä ja käyttää mielikuvitusta sekä luovuutta.

Nyt kun keskustelu pyörii taas kerran nimimerkkien ympärillä, niin sen verran haluan kertoa, että suomen seksuaalivähemmistöjen piirit on todella pienet. Jos homomiehenä kerrot itsestäsi jotakin paikkakuntaa, harrastusta ja ammattia myöten, niin kyllä sut tunnistetaan, jos olet oikea ihminen. Muuten olen sitä mieltä, että osa ihmisistä on jäänyt liikaa jumiin näihin nimimerkkeihin ja heidän takana oleviin ihmisiin. Antakaa toisten leikkiä, elämä ei ole niin vakavaa.
Mä olen se joka otti nyt puheeksi vauvan mieskirjoittajat, kun ekaa kertaa vasta tuli mieleen, että voisivatkin olla jonkun luomia nettihahmoja.
Vakavasti puhuen: Olen samaa mieltä siitä että myös "hahmon" anti keskusteluun voi olla rikas ja aito, ja jonkinlaiset ehkä autofiktiiviset hahmot ihan kiinnostava osa nettikirjoittamista.
Ja leikkisästi puhuen voisin yhtä hyvin sanoa että help todellisuuteni kyllä huojahtaisi vähän jos Kukkapaita vuoden 2023 palstamuistoista ei olis todellinen 💔
Näin sitä itekin kirjoittaa eri rekistereissä vaikken "hahmoja" teekään.
Semmonen lisäys, että silloin en kyllä hahmokirjottamista ymmärrä tai hyväksy, jos idea on pelkästään provota. Ei eroa trollaamisesta. Tällaisesta ei nyt näissä vauvan miehissä tai "miehissä" ollu kyse.

Kai se nyt kannustaa kun taloudellista intressiä kun yhteisjulkaisu tehty ei niin kauan aikaa sitten
The Holy Trinity on kyllä hyvä osoitus siitä, että viisuista voi syntyä jotain oikeasti hyvää ja että musiikki yhdistää. Heistä on sekä tullut läheisiä ja hyviä ystäviä että ovat myös musiikillisesti ja tyyliltään riittävän samanlaisia, jotta yhteistyöt syntyvät mutkitta. Se ei aina onnistu, vaikka olisi kuinka hyvistä ystävistä kyse.

Yhteistyössä