V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin vetää, nytkö vasta hokasit?Juupa juu. Kaikki täällä vetää roolia.
En minäkään. Naisten juttuja sellaiset roolien vetämiset. -JussiEn vedä roolia, mahtais olla raskasta toi. Enkä näe asiassa järkeä.
Marketalle oli liikaa.
![]()
Juupa juu. Kaikki täällä vetää roolia.
Kirjoitin laudaturin äikästä. Ainekirjoituksista olen yleensä saanut arvosanoja 9-10. Parasta täällä on hahmokirjoittajat, varsinkin Kekän roolin vetäjä. Täytyy antaa täysi kymppi tämän nerokkaan hahmon luonnista ja sen esittämisestä. Harva koulutettu teatterialan ammattilainenkaan osaa improvisoida niin hyvin.
Löysin muuten hyvän sivuston laihduttamisesta kiinnostuneille älyköille. Kilokalori.net. Täysin ilmainen ja hyväntuntuinen sivu, jossa saa tarkkaa dataa siitä, paljonko syöty ruoka sisältää mitäkin ravintoaineita ja energiaa!
Sivulle voi syöttää myös harrastamansa liikkumisen.
Sivusto myös laskee, paljonko tarvitsee päivässä syödä, jos haluaa pudottaa painoaan.
Ajattelin seurata sen avulla, paljonko sitä oikein tulee syötyä.
Perusaineenvaihduntani vaatisi sivuston mukaan 1380 kcal päivässä. Laihtumiseen tarvitsisin noin 1570 kcal päivässä. Jos en haluaisi laihtua, tarve olisi noin 2070 kcal päivässä.
Näemmä syön helpostikin sellaiset 2400 kcal päivässä, usein varmasti vielä paljon enemmän![]()
Ei kun näemmä olinkin syönyt nelisensataa kilokaloria liikaa mun laihdutustavoitteeseen nähden, eli noin 2100 kcal. No huh, eli en siis syönytkään eilen 2400 kcal.Löysin muuten hyvän sivuston laihduttamisesta kiinnostuneille älyköille. Kilokalori.net. Täysin ilmainen ja hyväntuntuinen sivu, jossa saa tarkkaa dataa siitä, paljonko syöty ruoka sisältää mitäkin ravintoaineita ja energiaa!
Sivulle voi syöttää myös harrastamansa liikkumisen.
Sivusto myös laskee, paljonko tarvitsee päivässä syödä, jos haluaa pudottaa painoaan.
Ajattelin seurata sen avulla, paljonko sitä oikein tulee syötyä.
Perusaineenvaihduntani vaatisi sivuston mukaan 1380 kcal päivässä. Laihtumiseen tarvitsisin noin 1570 kcal päivässä. Jos en haluaisi laihtua, tarve olisi noin 2070 kcal päivässä.
Näemmä syön helpostikin sellaiset 2400 kcal päivässä, usein varmasti vielä paljon enemmän![]()
Niin... ehkä vähän niinkin, mutta omalla kohdallani tiedän molemmissa olevan häikkää. Vai mitä oikein tarkoitat? Karppaamistako? En jaksa lähteä enää siihen.Ei ne kalorit, vaan se mitä syö.
LäskiSiis apua, syötin tuolle sivustolle mun perus aamupalaleivät. Näitä syön aika usein.
Ruispalat ohut herkku, oivariinia, sulatejuustoa, normijuustoa ja meetvurstia.
Kaloreita 4 leivässä: 705 kcal![]()
Oon myös entinen anorektikko, mieluummin nykyinen olotila kuin seLäski
Jatkan, että tietenkin kultainen keskitie ois aina se paras, mutta elämässä ollut niin paljon muuta mihin oon keskittynyt että syömisen tarkkailu on jäänyt.Oon myös entinen anorektikko, mieluummin nykyinen olotila kuin seSaanut syödä ihan mitä huvittaa jo vuosikausia.
Ok! Mutta jos puolitat aamupalaleivät neljästä kahteen siinähän on ihan hyvä kalorimäärä. Itse tosin vähentäisin kovaa rasvaa ja lisäisin jotain tuoretta.Jatkan, että tietenkin kultainen keskitie ois aina se paras, mutta elämässä ollut niin paljon muuta mihin oon keskittynyt että syömisen tarkkailu on jäänyt.
Onnea syömishäiriön selättämisestä! Se on iso hommaJatkan, että tietenkin kultainen keskitie ois aina se paras, mutta elämässä ollut niin paljon muuta mihin oon keskittynyt että syömisen tarkkailu on jäänyt.
Tietenkin myös kalorimäärä merkkaa, itse en tosin ole jaksanut laskea, koska perustietoudella pääsee pitkälle myöskin, en sama kirjoittaja siis. Mutta tuolla aiemmassa nyt oli pielessä ehkä se oivariini ja meetvursti, molemmissa kovaa rasvaa ja leipien määrä. Tosin tarttis ittenikin tehdä jotain, koska paino ei ole pudonnut enää, pari kiloa nyt ainakin olisi varaa.Ei ne kalorit, vaan se mitä syö.
On kyllä ja sen lisäksi sit yksi ruisleipä päällisineen, kahvi.Kaurapuuro on aamiaisten aatelia.
Syömishäiriöisille löytyy ihan omat palstansa. Sinne vain vertaistukea hakemaan!Tietenkin myös kalorimäärä merkkaa, itse en tosin ole jaksanut laskea, koska perustietoudella pääsee pitkälle myöskin, en sama kirjoittaja siis. Mutta tuolla aiemmassa nyt oli pielessä ehkä se oivariini ja meetvursti, molemmissa kovaa rasvaa ja leipien määrä. Tosin tarttis ittenikin tehdä jotain, koska paino ei ole pudonnut enää, pari kiloa nyt ainakin olisi varaa.
Ei ole sukupuolesta kiinni.En minäkään. Naisten juttuja sellaiset roolien vetämiset. -Jussi