V
vierailija
Vieras
Hän on syntynyt Oulussa.Oliko Littoisista kotoisin myös Pölökustaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on syntynyt Oulussa.Oliko Littoisista kotoisin myös Pölökustaa
Turku suomen peräreikä. Joten miksipäs ei?Turkua?
Noniin. Palaset loksahtavat paikoilleen.Turku suomen peräreikä. Joten miksipäs ei?
Haluaisin lukea eksplisiittistä kampetta parituksella B / Suomen Turku.Turku suomen peräreikä. Joten miksipäs ei?
Älä unohda K:n tosielämän heilan haukkumista ja mutulla luonnearviointia!
Sulla on kyllä kuuma vihaajafanityttökesä.
Ei ole. Siinä ei puhuttu seksistä yhtään. Nyt on sotkettu pahasti asioita.
Vttu mitä lässytystä.
K on pantava, muuta tekosyvällistä hevonpaskaa ei tarvita.
T. RAJU MUIJA JOKA PANEE
No niin, siis sittenkin ne Jodelin jutut oli totta, joista täälläkin puhuttiin. Voiko E olla oikeasti noin bimbo. Joku ei varmasti piittaa tuollaisesta ja päinvastoin kokisi itsetuntoa hivelevänä. Nyt kuitenkin toinen osapuoli on aina halunnut suojata yksityisyyttään ja takuulla siitä hänellekin kertonut.Kysymys oli viimeisimmässä totuus tai tequila jaksossa. Kysymys oli "Viimeisin seksikertasi ja kuvaile sitä". Hän sanoi että toissa päivänä ja että meni miehen luokse, oli intohimoista, eri asentoja, lutkutsta, lätkytystä, jne.
Tiedoksi vaan, että hän on syntynyt Helsingissä ja asuu Paraisilla. Ei mitään tekemistä Turun kanssa. Vieras turkulaisille. Ootko nyt vähän nolo tyyppi.Tauski on yleinen naurun aihe turkulaisille vauvasta vaariin. Siksi oon aina aatellut et Tauski vitsien viljelijät on turkulaisia, ikä voi olla mikä vaan.
Haluaisin lukea eksplisiittistä kampetta parituksella B / Suomen Turku.
B kampesi funikulaariin ja sen pituinen se.
Mutta eivät horoskooppeihin.Fysiikan lait liittyy kaikkeen maailmassa.
Kerrotko miten joku filosofinen ajatushimmeli liittyy fysiikan lakeihin?Astrologiaan uskovat ohittavat fysiikan lait, eivätkä tajua niistä mitään. Kaikki, aivan kaikki perustuu fysiikan lakeihin.
Mä kyllä uskon tän tyyppisiin asioihin. Että joskus sä vain Tiedät. Saat sen tiedon. Mistä ja miten, kukaan ei tiedä.Kåvin josku yli kuukausl sitten kävelemässä siellä mökin pihassa, jos se mies olisi ollut paikalla, tienhoitoasiasta. Oli silloin ollut kaupungissa . Muistan kuinka pysähtynyt ja hieman aavemainen ja tiivis tunnelma siellä leijui. Ehkä astraalikehooni tarttui silloin osa myös sen miehen elämän kuvajaista.
Mikä emoji siinä siis oli?Mä en kyllä ymmärrä ollenkaan, miksi E laittoi sen stoorin, että huomioikaa, että BFFchat on nauhotettu yli kaksi viikkoa sitten ja se emoji perään. Hän ei todennut siinä jaksossa mitään sen raskauttavampaa kuin että juuri nyt elää ihastuskuplassa. Jos ihastus oli ja meni, niin ei sitä kai tarvitse toitottaa sen suuremmin juuri nyt. Tekee vain uuden tilannepäivityksen ja aikanaan kaikki sen sitten tietää. Miksi ihmeessä oli tärkeää ilmoittaa, ettei juuri tällä hetkellä sanomiset enää päde, kun sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään ja aiheuttaa vain turhaa säpinää somessa?
Niin ja siis oli pysähtynyt juttelemaan naapurinsa kanssa ja sitonut koiran talutinhihnan vyötärölleen. Ja laittanut tauon ajaksi siihen vetokoukkuun (ehkä koira tempoi ja veti tms. muuten).Mä kyllä uskon tän tyyppisiin asioihin. Että joskus sä vain Tiedät. Saat sen tiedon. Mistä ja miten, kukaan ei tiedä.
Mä näin kerran unen ja puolivalveen rajamailla tilanteen, jossa joku oli joessa veden varassa ja just kun ajattelin, että se selviää kun hän ajelehti jään reunaa kohti, niin virta laskikin ja imaisi henkilön jään alle. Heräsin siihen kun hän oli juuri menossa, se tuntui niin kamalalta ” katsella”.
Niin joitain päiviä tämän jälkeen luin uutisen, jossa joku oli pelastanut ihmisen juuri noin, eli siinä kohtaa, kun tämä oli liukumassa jään alle joessa.
Toinen tilanne oli, kun mulle tuli mieleen, maailmalla tosin ehkä joskus sattuneista keisseistä, että ois kauheeta jos lähtis autolla ajamaan, ja joku ois jostain syystä kiinni auton vetokoukussa (mulla ei edes oo vetokoukkua), ja raahautuis siellä takana mukana.
No, meni pari päivää, kun tällaisestakin uutisoitiin jostain oliko Pohjanmaalta. Henkilö oli ulkoiluttamassa koiraa ja se koiran hihna oli sotkeutunut vetokoukkuun.
Sitä en muista oliko koirakin raahautunut.
Uutinen ei päivittynyt, että selvisikö henkilö hengissä, sairaalaan joutui kyllä.
Viittaako tämä siis K:hon?Kysymys oli viimeisimmässä totuus tai tequila jaksossa. Kysymys oli "Viimeisin seksikertasi ja kuvaile sitä". Hän sanoi että toissa päivänä ja että meni miehen luokse, oli intohimoista, eri asentoja, lutkutsta, lätkytystä, jne.
Riittää, että heitä on keskimääräistä enemmän tuolloin syntyneissä.Eli kaikki naiset, jotka ovat syntyneet 22.6.-21.7. ovat kanamaisia, itsekeskeisiä ja tyhmiä. Ja tämä on siis aivan faktaa. Tyhmät ja kanamaiset ovat kaikki syntyneet tuolloin.
Vainin instasta? Mp sen BTS-heebon housuista MM-loppuottelussa?Oon kuullu lukuisia mainospätkiä Instasta, love. Vain Instasta. Olet niin kovin innokas!
Eipä ollut näin. Monta kertaa tehtiin ikäjakaumagalluppia ja enemmistö oli noin (20-)25 - 45 vuotiaita.Keski-ikäiset oli vähemmistö, lähempänä mummoikää oli suurin osa sielläkin.
Vanhemmat ei kehdanneet äänestää gallupissa.Eipä ollut näin. Monta kertaa tehtiin ikäjakaumagalluppia ja enemmistö oli noin (20-)25 - 45 vuotiaita.
Kehtasihan. Niissäkin oli aina joitakin nuolia.Vanhemmat ei kehdanneet äänestää gallupissa.