K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luin 2023 vauvapalstaa. Shippareita ja kaikkia muitakin nimiteltiin mammoiksi. Kauheaa oli, kun joker out oli tulossa Suomeen ja nyt ne huomaa että kaikki on keski-ikäisiä.
Mikä tää mummottelu täällä on? Vauvaketjussa koko porukka oli vielä mammaiässä ja nyt mummo-? vai mikä homma.
Vai onko käyny niin, että 40-vuotiaat keksi että voi yrittää kiusata itseään (vielä) vanhempia
Keski-ikäiset oli vähemmistö, lähempänä mummoikää oli suurin osa sielläkin.

Noi sun kysymyksesi on vähän parafaneilua. Mulle riittää että K on söpö ja kuuma ja se tekee hyvää musaa ja sillä on kiehtovia collabbeja.
Sulla on varmasti joku erinomaisen pätevä syy roikkua palstalla. Täällä on jauhettu varmaan 13000 sivua ihan muusta kuin "kiehtovista collabeista". Mutta ehkä tämäkin tulvahti silmillesi vahingossa ig-mainoksesta.

Tiedoksesi, että olet kaksplus-ketjun palstalla. Tämä on viihdettä, ja täällä voi pitää semmostakin jota kutsutaan hauskaksi.
Tämä ei ole sellainen kirjallinen genre, jossa faktantarkistuskoneella saisi aikaan mitään kiinnostavaa.
Terttu: ”OMG mun horoskoopissa sanotaan, että pääsen tänään läheltä todistamaan homop*rnoa OMG”
Raju-muija: ”OMG mut se on kala ja mä leijona, ei nyt lupaa planeetat hyvää.”
Tauskin rakas: ”Kauriilllla on tänään ilmavaivoja, no ilmankos mun vatsassa niin kiertää.”

Terttu: ”OMG mun horoskoopissa sanotaan, että pääsen tänään läheltä todistamaan homop*rnoa OMG”
Raju-muija: ”OMG mut se on kala ja mä leijona, ei nyt lupaa planeetat hyvää.”
Tauskin rakas: ”Kauriilllla on tänään ilmavaivoja, no ilmankos mun vatsassa niin kiertää.”
Mistä tää Tauskijuttu on muuten alkanu?
Naurattaa ku ihmiset haukkuu toisiaan ikälopuiks ja sitten käyttää semmosia viittauksia ja vitsejä joita kukaan alle 35-vuotias ei oo ikinä kuullu.

Luin 2023 vauvapalstaa. Shippareita ja kaikkia muitakin nimiteltiin mammoiksi. Kauheaa oli, kun joker out oli tulossa Suomeen ja nyt ne huomaa että kaikki on keski-ikäisiä.
Mikä tää mummottelu täällä on? Vauvaketjussa koko porukka oli vielä mammaiässä ja nyt mummo-? vai mikä homma.
Vai onko käyny niin, että 40-vuotiaat keksi että voi yrittää kiusata itseään (vielä) vanhempia
2023 näillä alle 40v. oli oma paikka, missä he naureskelivat tai paheksuivat shippari mummoja. Paria teini-ikäistä hävetti se kun oma äiti paljastui KB shippariksi. Voi niitä aikoja.

Yhteistyössä