V
vierailija
Vieras
Panetus - tuo ainoa oikea peruste fanittaa![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Panetus - tuo ainoa oikea peruste fanittaa![]()
Oikeestaan, sehän ihmisiä ohjaa kaikkeen. Ehkä meidän aivot luulee, että kuuntelemme musiikkia musiikin vuoksi, vaikka oikeasti kuuntelemme sitä paljon primitiivisemmistä syistä.Panetus - tuo ainoa oikea peruste fanittaa![]()
Asia kommentti!Olen K fani ja mä en jaksa analysoida häntä sen enempää. Alkaa panettamaan häntä katsoessa ja se riittää mulla. Turha sitä nyt analysoida jokaikisen panetuksen syy. Kun panettaa niin panettaa. Tarviiko kaikesta tehdä niin monimutkaista ja löytää syy.
Ajatteletko feminiinisyyden vain jokinlaisina eleinä ja liikkeinä? Viittaan tuohon "sulokkuus karisee kun ikää tulee lisää". Vai tarkoitatko, että kun ikää tulee, niin ei enää meikkaa eikä käytä koruja eikä huolla kynsiä? Että sen feminiinisyyden voi ikään kuin laittaa narikkaan halutessaan?Kyllä se feminiinisyys karisee K:sta kun ikää tulee lisää. Veikkaan että 50v. hän on karhukerhon jäsen. Se sulokkuus häipyy ihmisestä kun numeroita tulee mittariin. Mulle kyl K kelpaa myös karhukerhon jäsenenä.
Että se oli siinä sitten. Se suhde ei kauan kestänyt.Outoa. K:n deittikaveri on tehnyt stoorin, jossa kertoo, että haluaa painottaa, että uusin BFF jakso on tehty kaksi viikkoa sitten. Mitähän hän sillä haluaa sanoa?
K varmaan tajunnut, että kaikki päätyy podiinEttä se oli siinä sitten. Se suhde ei kauan kestänyt.
Ei saakeli ämä kyllä nauratti ääneen. Pliis kerro marketta että mitä "ASIOITA" toisten tapa puhua niistä ei "muuksi muuta"?Akateemiset palstamammat vauhdissa. Saahan sitä tietysti omaa runkuttelutarvetta ylevöittää tuollaisella pseudopaskalla, mutta ei se asioita muuksi muuta.
Tai sitten hän ei suostu olemaan piilossa. K ei halua tuoda häntä julkisuuteen, eikä se taida hänelle sopia.K varmaan tajunnut, että kaikki päätyy podiin![]()
Ei saakeli ämä kyllä nauratti ääneen. Pliis kerro marketta että mitä "ASIOITA" toisten tapa puhua niistä ei "muuksi muuta"?
Odotan että vastaus on samanlaista kultaa. Pistähän nyt parastas!
Ajatteletko feminiinisyyden vain jokinlaisina eleinä ja liikkeinä? Viittaan tuohon "sulokkuus karisee kun ikää tulee lisää". Vai tarkoitatko, että kun ikää tulee, niin ei enää meikkaa eikä käytä koruja eikä huolla kynsiä? Että sen feminiinisyyden voi ikään kuin laittaa narikkaan halutessaan?
Mulle se feminiinisyys ei ole nimenomaan se meikkaaminen tai kynsien hoito vaan se kiinnostus niitä kohtaan. K voisi tehdä näitä asioita täysin toisin ja pelkästään lavaa varten. Hän voisi meikata silmänympäryksensä mustiksi niin kuin niin moni muu artisti ja jättää kynnet hoitamatta kokonaan, kun ei ole keikkoja (ja välillä varmaan niin tekeekin mutta ei kokonaan) ja pitää koruja ja sormuksia vain esiintyessä. Mutta hän selvästi nauttii näistä asioista. Sormuksia ja koruja on vapaa-ajallakin, kynnet huolletaan säännöllisesti ja eri väreillä. Jo ihan sisustusalan tutkinto kertoo kiinnostuksesta erilaisiin tehokeinoihin ympäristöä ja itseään muokatessa. Enkä usko, että se osa katoaa iän myötä, vaikka varmaan muuttuu ja kehittyy.
Itse asiassa siinä viimeisimmässä jaksossa hän korosti, miten ollaa ihastuskuplassa ja miten kyseessä on tapailusuhde eikä mikään seurustelu ja jopa rakastunut-sanasta totesi, että on liian iso sana kuvaamaan tätä. Joten nyt kun kovasti korostaa, että tämä oli kaksi viikkoa sitten, niin voisikohan ehkä tilanne olla muuttunut vakavampaan suuntaan.Että se oli siinä sitten. Se suhde ei kauan kestänyt.
Tuskin jos stoorissa käytti ”Itse asiassa siinä viimeisimmässä jaksossa hän korosti, miten ollaa ihastuskuplassa ja miten kyseessä on tapailusuhde eikä mikään seurustelu ja jopa rakastunut-sanasta totesi, että on liian iso sana kuvaamaan tätä. Joten nyt kun kovasti korostaa, että tämä oli kaksi viikkoa sitten, niin voisikohan ehkä tilanne olla muuttunut vakavampaan suuntaan.
Eikös yksi musiikin tarkoitus ole herättää tunteita? Panetus tunne muiden joukossa.Oikeestaan, sehän ihmisiä ohjaa kaikkeen. Ehkä meidän aivot luulee, että kuuntelemme musiikkia musiikin vuoksi, vaikka oikeasti kuuntelemme sitä paljon primitiivisemmistä syistä.
Vinkkinä sinullekin, että tarve halveksia toisia voi vähetä, jos on joitakin merkityksellisiä ihmissuhteita, ja jos pääsee tekemään jotain merkityksellistä ja pätemään jollakin tärkeällä tavalla.Akateemiset palstamammat vauhdissa. Saahan sitä tietysti omaa runkuttelutarvetta ylevöittää tuollaisella pseudopaskalla, mutta ei se asioita muuksi muuta.
Ajatteletko feminiinisyyden vain jokinlaisina eleinä ja liikkeinä? Viittaan tuohon "sulokkuus karisee kun ikää tulee lisää". Vai tarkoitatko, että kun ikää tulee, niin ei enää meikkaa eikä käytä koruja eikä huolla kynsiä? Että sen feminiinisyyden voi ikään kuin laittaa narikkaan halutessaan?
Mulle se feminiinisyys ei ole nimenomaan se meikkaaminen tai kynsien hoito vaan se kiinnostus niitä kohtaan. K voisi tehdä näitä asioita täysin toisin ja pelkästään lavaa varten. Hän voisi meikata silmänympäryksensä mustiksi niin kuin niin moni muu artisti ja jättää kynnet hoitamatta kokonaan, kun ei ole keikkoja (ja välillä varmaan niin tekeekin mutta ei kokonaan) ja pitää koruja ja sormuksia vain esiintyessä. Mutta hän selvästi nauttii näistä asioista. Sormuksia ja koruja on vapaa-ajallakin, kynnet huolletaan säännöllisesti ja eri väreillä. Jo ihan sisustusalan tutkinto kertoo kiinnostuksesta erilaisiin tehokeinoihin ympäristöä ja itseään muokatessa. Enkä usko, että se osa katoaa iän myötä, vaikka varmaan muuttuu ja kehittyy.
Että menkää kuuntelemaan kaikki kyylät. No en uhraa aikaani siihen, mieluummin kökin kompostissa. Jos jollain on teorioita niin vois laittaa tänne.Outoa. K:n deittikaveri on tehnyt stoorin, jossa kertoo, että haluaa painottaa, että uusin BFF jakso on tehty kaksi viikkoa sitten. Mitähän hän sillä haluaa sanoa?
Mitäs pahaa siinä on. Jotkut ihmiset luovat seksuaalista energiaa.no siis itse ei ole koskaan runkannut ja oksettavaa että täällä vissiin moni on kun pitää hieroa sitä toisten naamoihin
Ehkä meidän kaikkien pitäisi oppia ottamaan enemmän huomioon sukupuoli ja sukupolvi näkemykset näissä asioissa. Tietty me ollaan kaikki ennenkaikkea yksilöitä ja kaikilla meillä on omat tapansa tuoda asiat ilmi.
Tuohon kiinnitin itsekin huomiota, muuten voisi tulkita ihan toisin päin. Taisi kyllä puhua nimenomaan BFF Chat- jaksosta. Onko sitä kukaan kuunnellut.Tuskin jos stoorissa käytti ”” emojia.
Vinkkinä sinullekin, että tarve halveksia toisia voi vähetä, jos on joitakin merkityksellisiä ihmissuhteita, ja jos pääsee tekemään jotain merkityksellistä ja pätemään jollakin tärkeällä tavalla.