K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen K fani ja mä en jaksa analysoida häntä sen enempää. Alkaa panettamaan häntä katsoessa ja se riittää mulla. Turha sitä nyt analysoida jokaikisen panetuksen syy. Kun panettaa niin panettaa. Tarviiko kaikesta tehdä niin monimutkaista ja löytää syy.
Asia kommentti!
Toisaalta mä kyllä luen muiden analysointeja ihan mielelläni. Ehkä niistä löytyy jotain mistä itsekkin saan kiinni.

Kyllä se feminiinisyys karisee K:sta kun ikää tulee lisää. Veikkaan että 50v. hän on karhukerhon jäsen. Se sulokkuus häipyy ihmisestä kun numeroita tulee mittariin. Mulle kyl K kelpaa myös karhukerhon jäsenenä.
Ajatteletko feminiinisyyden vain jokinlaisina eleinä ja liikkeinä? Viittaan tuohon "sulokkuus karisee kun ikää tulee lisää". Vai tarkoitatko, että kun ikää tulee, niin ei enää meikkaa eikä käytä koruja eikä huolla kynsiä? Että sen feminiinisyyden voi ikään kuin laittaa narikkaan halutessaan?

Mulle se feminiinisyys ei ole nimenomaan se meikkaaminen tai kynsien hoito vaan se kiinnostus niitä kohtaan. K voisi tehdä näitä asioita täysin toisin ja pelkästään lavaa varten. Hän voisi meikata silmänympäryksensä mustiksi niin kuin niin moni muu artisti ja jättää kynnet hoitamatta kokonaan, kun ei ole keikkoja (ja välillä varmaan niin tekeekin mutta ei kokonaan) ja pitää koruja ja sormuksia vain esiintyessä. Mutta hän selvästi nauttii näistä asioista. Sormuksia ja koruja on vapaa-ajallakin, kynnet huolletaan säännöllisesti ja eri väreillä. Jo ihan sisustusalan tutkinto kertoo kiinnostuksesta erilaisiin tehokeinoihin ympäristöä ja itseään muokatessa. Enkä usko, että se osa katoaa iän myötä, vaikka varmaan muuttuu ja kehittyy.

Ajatteletko feminiinisyyden vain jokinlaisina eleinä ja liikkeinä? Viittaan tuohon "sulokkuus karisee kun ikää tulee lisää". Vai tarkoitatko, että kun ikää tulee, niin ei enää meikkaa eikä käytä koruja eikä huolla kynsiä? Että sen feminiinisyyden voi ikään kuin laittaa narikkaan halutessaan?

Mulle se feminiinisyys ei ole nimenomaan se meikkaaminen tai kynsien hoito vaan se kiinnostus niitä kohtaan. K voisi tehdä näitä asioita täysin toisin ja pelkästään lavaa varten. Hän voisi meikata silmänympäryksensä mustiksi niin kuin niin moni muu artisti ja jättää kynnet hoitamatta kokonaan, kun ei ole keikkoja (ja välillä varmaan niin tekeekin mutta ei kokonaan) ja pitää koruja ja sormuksia vain esiintyessä. Mutta hän selvästi nauttii näistä asioista. Sormuksia ja koruja on vapaa-ajallakin, kynnet huolletaan säännöllisesti ja eri väreillä. Jo ihan sisustusalan tutkinto kertoo kiinnostuksesta erilaisiin tehokeinoihin ympäristöä ja itseään muokatessa. Enkä usko, että se osa katoaa iän myötä, vaikka varmaan muuttuu ja kehittyy.

Kynnet tosiaankin on hoitamatta vapaa-ajalla😂

Että se oli siinä sitten. Se suhde ei kauan kestänyt.
Itse asiassa siinä viimeisimmässä jaksossa hän korosti, miten ollaa ihastuskuplassa ja miten kyseessä on tapailusuhde eikä mikään seurustelu ja jopa rakastunut-sanasta totesi, että on liian iso sana kuvaamaan tätä. Joten nyt kun kovasti korostaa, että tämä oli kaksi viikkoa sitten, niin voisikohan ehkä tilanne olla muuttunut vakavampaan suuntaan.

Itse asiassa siinä viimeisimmässä jaksossa hän korosti, miten ollaa ihastuskuplassa ja miten kyseessä on tapailusuhde eikä mikään seurustelu ja jopa rakastunut-sanasta totesi, että on liian iso sana kuvaamaan tätä. Joten nyt kun kovasti korostaa, että tämä oli kaksi viikkoa sitten, niin voisikohan ehkä tilanne olla muuttunut vakavampaan suuntaan.
Tuskin jos stoorissa käytti ”😬” emojia.

Akateemiset palstamammat vauhdissa. Saahan sitä tietysti omaa runkuttelutarvetta ylevöittää tuollaisella pseudopaskalla, mutta ei se asioita muuksi muuta.
Vinkkinä sinullekin, että tarve halveksia toisia voi vähetä, jos on joitakin merkityksellisiä ihmissuhteita, ja jos pääsee tekemään jotain merkityksellistä ja pätemään jollakin tärkeällä tavalla.

En osaa kommentoida mikä on mitäkin noista käsitteistä. Mut musta on ihanaa ja viehättävää ja just sitä monikerroksista sukupuolen ilmaisua, että hän saa niin paljon irti tosta meikin ja kynsien laitosta.
Yhtäältä tulee mieleen ku hän on kertonut että junnuna laittoi, maalasi ym mopoa innolla. Tavallaan perus poikien juttu, mut onhan siinä samaa, että saa iloa arkistenkin yksityiskohtien koristamisesta oman näköiseks siinä missä meikin, tms.
Ja sit myös: häntä meinannut Aarni sanoi jossain vaiheessa ihanasti, että j on löytänyt itsensä (tai itsestään uusia puolia)meikin kautta. 💕

Vinkkinä sinullekin, että tarve halveksia toisia voi vähetä, jos on joitakin merkityksellisiä ihmissuhteita, ja jos pääsee tekemään jotain merkityksellistä ja pätemään jollakin tärkeällä tavalla.

💯
(Olen joskus myös ite vihatrollannu joten tavallaan kyl ymmärrän tota alkuperäisen kirjottajan vihaoksennusta. Mut tajuun järjellä ettei se oo tervettä)

Yhteistyössä