V
vierailija
Vieras
Osuu niinkuin S ystävä ja kollega tietämyskin esimerkiksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Osuu niinkuin S ystävä ja kollega tietämyskin esimerkiksi.
Tämä on ollut jo yli vuoden ajan trollien pesä, älä jaksa esittää tekopyhää.Olen tumblrissa ja mulla on mutualeja ja seuraan myös monia tägejä suoraan. Siellä ei keskustella esimerkiksi kk:sta, eikä esimerkiksi avattu mitenkään mitä bojanin hiljattainem suhdedraama oli, vaikka asiaan viittaillaan. Se ei ole keskustelualusta, vaan toimii oletuksella että keskustelut tiedetään jo.
En tiedä onko tämä sinulle tai muille minulle ilkeästi vastanneille jotenkin tuntematon asia?
Mikä minussa, ja sen harmittelussa että en tiedä mistä löytäisin keskustelukumppaneita, saa teidät hyökkäämään ja nauramaan minulle?
Ihan oikeasti ja epäironisesti jäi paha olo tosta kommentoinnista. Tiesin et täällä on ilkeitä trolleja mutta oon ajatellu että oikeat kä/jo-fanit on ihmisiä jotka ei arvosta kylmää vittuilua.
Oot täysin oikeassa eli et ole tehnyt mitään väärin, ketjuhäirikköjen ja kiusaajien mielipiteitä vain.Millä tavalla menen itseeni? En ole löytänyt muuta aktiivisesti keskustelevaa ja myös esim kk-tyyppisistä hahmoista keskustelevaa paikkaa kuin tämän.
Mitä ehdotat että olen tehnyt väärin tai millä tavalla poikkean näillä tiedoilla sinun mielestäsi esimerkiksi sinusta?
Ajatteletko puolestasi itse, että joillakin suljetuilla kanavilla mukana oleminen kertoo sinusta jotakin? Mitä se kertoo mielestäsi sinusta? Onko se jotakin sinun omakuvallesi tärkeää? Ehkä että olet haluttu, kiinnostava, valittu?
Keskustelualueilla on novelleille ja fantasioiksi oma paikka. Loin sinne oman ketjun, jonka kaikki varmaan tunnistaa nimestä.Sinne jatkossa kaikki kiva keskustelu. Itse aion siellä puhua myös KK juttuja.
Eikä ole, pelkästänsä.Tämä on ollut jo yli vuoden ajan trollien pesä, älä jaksa esittää tekopyhää.
Oot täysin oikeassa eli et ole tehnyt mitään väärin, ketjuhäirikköjen ja kiusaajien mielipiteitä vain.
Tumpusta voit laittaa yksäriä faneille joiden sisällöstä tykkäät. Sieltä pääset sitten keskusteluryhmiin pikku hiljaa mukaan.Olen tumblrissa ja mulla on mutualeja ja seuraan myös monia tägejä suoraan. Siellä ei keskustella esimerkiksi kk:sta, eikä esimerkiksi avattu mitenkään mitä bojanin hiljattainem suhdedraama oli, vaikka asiaan viittaillaan. Se ei ole keskustelualusta, vaan toimii oletuksella että keskustelut tiedetään jo.
En tiedä onko tämä sinulle tai muille minulle ilkeästi vastanneille jotenkin tuntematon asia?
Mikä minussa, ja sen harmittelussa että en tiedä mistä löytäisin keskustelukumppaneita, saa teidät hyökkäämään ja nauramaan minulle?
Ihan oikeasti ja epäironisesti jäi paha olo tosta kommentoinnista. Tiesin et täällä on ilkeitä trolleja mutta oon ajatellu että oikeat kä/jo-fanit on ihmisiä jotka ei arvosta kylmää vittuilua.
Ei vaan Kaksplussan Keskustelualueen erotiikka alueelle. Aloitus häipyi minuutissa. Joku moden virkaa toimittava ampuu nyt kovilla.Ai discordissa
Ai koko paikan? En ainakaan minä, en ehtinyt ees ettiin vielä.Mielenkiintoista. Joku poisti heti tekemäni aloituksen novelleista.
Uskokaa jo. Täällä on joku keskusteluun osallistuva shippaaja modena. Poistelu on ollut niin nopeaa ja epäjohdonmukaista.Mielenkiintoista. Joku poisti heti tekemäni aloituksen novelleista.
Keskustelualueilla on novelleille ja fantasioiksi oma paikka. Loin sinne oman ketjun, jonka kaikki varmaan tunnistaa nimestä.Sinne jatkossa kaikki kiva keskustelu. Itse aion siellä puhua myös KK juttuja.
Ei helkkari, miten tuo on edes mahdollista? Siis ei selvästi mitään perustetta ketjun poistamiselle jos kerran oli tolla alueella?Ei vaan Kaksplussan Keskustelualueen erotiikka alueelle. Aloitus häipyi minuutissa. Joku moden virkaa toimittava ampuu nyt kovilla.
Koko ketju lähti samantien. Joku on todellakin hankkinut itselleen moden valtuudet. Aloituksessa ei ollut edes mitään pahaa.Ai koko paikan? En ainakaan minä, en ehtinyt ees ettiin vielä.
Tai sanotaan johdonmukaisesti poistuu tietyt sisällöt. Kärtsän ja naisten haukkumiset ei poistu.Uskokaa jo. Täällä on joku keskusteluun osallistuva shippaaja modena. Poistelu on ollut niin nopeaa ja epäjohdonmukaista.
Jotain ongelmia kuitenkin kun on tarve sepustaa tänne omista rutiineistaan.Ei ole sellaisia ongelmia, itselläsi varmaan.
Tää sama salaliittoteoria oli jo vauvalla ja sama poistelu oli sielläkin. Ei siellä ole modena ketään tätä palstaa lukevaa. Se on automatisoitu.Uskokaa jo. Täällä on joku keskusteluun osallistuva shippaaja modena. Poistelu on ollut niin nopeaa ja epäjohdonmukaista.
TÄMÄJos et halua fantasioita tänne niin miksi estät niiden kirjoittamisen alueelle, jonne ne kuuluu?
Toistan: ei ole aiemmin poistunut näin nopeasti viestit täältä saati ketju jossa ei yhtään viestiä ja joka oli vieläpä eri alueella.Tää sama salaliittoteoria oli jo vauvalla ja sama poistelu oli sielläkin. Ei siellä ole modena ketään tätä palstaa lukevaa. Se on automatisoitu.
Kyllä tää poistelu on nyt ihan toisenlaista täällä kuin oli vielä pari kuukautta sitten.Tää sama salaliittoteoria oli jo vauvalla ja sama poistelu oli sielläkin. Ei siellä ole modena ketään tätä palstaa lukevaa. Se on automatisoitu.
Ei vaan Kaksplussan Keskustelualueen erotiikka alueelle. Aloitus häipyi minuutissa. Joku moden virkaa toimittava ampuu nyt kovilla.