K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tumblrissa ja mulla on mutualeja ja seuraan myös monia tägejä suoraan. Siellä ei keskustella esimerkiksi kk:sta, eikä esimerkiksi avattu mitenkään mitä bojanin hiljattainem suhdedraama oli, vaikka asiaan viittaillaan. Se ei ole keskustelualusta, vaan toimii oletuksella että keskustelut tiedetään jo.
En tiedä onko tämä sinulle tai muille minulle ilkeästi vastanneille jotenkin tuntematon asia?

Mikä minussa, ja sen harmittelussa että en tiedä mistä löytäisin keskustelukumppaneita, saa teidät hyökkäämään ja nauramaan minulle?

Ihan oikeasti ja epäironisesti jäi paha olo tosta kommentoinnista. Tiesin et täällä on ilkeitä trolleja mutta oon ajatellu että oikeat kä/jo-fanit on ihmisiä jotka ei arvosta kylmää vittuilua.
Tämä on ollut jo yli vuoden ajan trollien pesä, älä jaksa esittää tekopyhää.

Millä tavalla menen itseeni? En ole löytänyt muuta aktiivisesti keskustelevaa ja myös esim kk-tyyppisistä hahmoista keskustelevaa paikkaa kuin tämän.
Mitä ehdotat että olen tehnyt väärin tai millä tavalla poikkean näillä tiedoilla sinun mielestäsi esimerkiksi sinusta?
Ajatteletko puolestasi itse, että joillakin suljetuilla kanavilla mukana oleminen kertoo sinusta jotakin? Mitä se kertoo mielestäsi sinusta? Onko se jotakin sinun omakuvallesi tärkeää? Ehkä että olet haluttu, kiinnostava, valittu?
Oot täysin oikeassa eli et ole tehnyt mitään väärin, ketjuhäirikköjen ja kiusaajien mielipiteitä vain.

Olen tumblrissa ja mulla on mutualeja ja seuraan myös monia tägejä suoraan. Siellä ei keskustella esimerkiksi kk:sta, eikä esimerkiksi avattu mitenkään mitä bojanin hiljattainem suhdedraama oli, vaikka asiaan viittaillaan. Se ei ole keskustelualusta, vaan toimii oletuksella että keskustelut tiedetään jo.
En tiedä onko tämä sinulle tai muille minulle ilkeästi vastanneille jotenkin tuntematon asia?

Mikä minussa, ja sen harmittelussa että en tiedä mistä löytäisin keskustelukumppaneita, saa teidät hyökkäämään ja nauramaan minulle?

Ihan oikeasti ja epäironisesti jäi paha olo tosta kommentoinnista. Tiesin et täällä on ilkeitä trolleja mutta oon ajatellu että oikeat kä/jo-fanit on ihmisiä jotka ei arvosta kylmää vittuilua.
Tumpusta voit laittaa yksäriä faneille joiden sisällöstä tykkäät. Sieltä pääset sitten keskusteluryhmiin pikku hiljaa mukaan.

Yhteistyössä