V
vierailija
Vieras
Ne Ihmiset jotka toivoo tän katoamista on niitä, joiden nimimerkki on paljastettu täällä. Kannattaa miettiä, onko siihen ollut syytä omassa toiminnassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kummassakin mutta en osaa niitä käyttää, kun en löydä kummastakaan mitään järkevää mahdollisuutta keskusteluun. En ehkä tiedä oikeita keskustelijoita.Jos osaat käyttäytyä mee X tai tumblriin. Mut tuskin kun haet täältä keskusteluseuraa.
Saavat hyvät naurut ainakin, lapsellista kaivata jotain Bojaniin kohdistustuvaa seksipaskaa.Siltä näyttää tosiaan! Hyvä kysymys että mihin ja miten ilmoitetaankaan tällainen "mode"?
Ei pidä paikkaansa. Sinä on eri asia kuin moni. Rauhoitus jo.No ei varmana ole, joku keksi sen modejutun typerys, tietty ku useampi ilmiantaa samaa ja järjestelmä tunnistaa spämmin niin poistuu.
Jos ainut paikka keskustella on tämä, jossa 99% haukkumista niin kannattaa mennä itseensä.Oletko itse jossain discordissa? Minulla ei ole keskustelupaikkaa muualla kuin täällä. En trollaa enkä kiusaa. Toivotko että en voi enää edes yrittää keskustella missään?
Vai niin. No kysymys sitten teille kaikille jotka ilmiantaa esimerkiks runomiehen hienot sloveenijutut:No ei varmana ole, joku keksi sen modejutun typerys, tietty ku useampi ilmiantaa samaa ja järjestelmä tunnistaa spämmin niin poistuu.
Etsi oikeat tägit sieltä ja niiden kautta oikeat ihmiset seurattavaksi. Sen enempää ei voi auttaa.Olen kummassakin mutta en osaa niitä käyttää, kun en löydä kummastakaan mitään järkevää mahdollisuutta keskusteluun. En ehkä tiedä oikeita keskustelijoita.
Minun viestini ei ollut mitään Bojaniin kohdistuvaa seksipaskaa. Arvostelin kyllä JO:n somevastaavaa, kun joku järjenjättiläinen aiemmin kehui, että heillä se on ammattimaista. Ei ole.Saavat hyvät naurut ainakin, lapsellista kaivata jotain Bojaniin kohdistustuvaa seksipaskaa.
Saavat hyvät naurut ainakin, lapsellista kaivata jotain Bojaniin kohdistustuvaa seksipaskaa.
Hehheh tulen perässä.Vai niin. No kysymys sitten teille kaikille jotka ilmiantaa esimerkiks runomiehen hienot sloveenijutut:
Haluatteko että perustan uuden ketjun jossa on sellaiset jutut jotka ei teille sovi ->esim mlm kuumistelut? Saatte täällä pitää teille mieluisan kontentin ja me jotka halutaan teidän mielestä turhaa ryönää viedään se muualle.
Sopiiko tämä?
Enpä usko tohon teoriaan. Ei ne ilkeilijät omia nimiään huutele tietenkään. Tää on sitä hiihtolomalaisten porukkaa taasen.Ne Ihmiset jotka toivoo tän katoamista on niitä, joiden nimimerkki on paljastettu täällä. Kannattaa miettiä, onko siihen ollut syytä omassa toiminnassa.
Olen kummassakin mutta en osaa niitä käyttää, kun en löydä kummastakaan mitään järkevää mahdollisuutta keskusteluun. En ehkä tiedä oikeita keskustelijoita.
Sait jo hyvän neuvon joltakin. Jos tämä on ainoa paikka missä keskustella tästä fandomita, niin huonosti pyyhkii sulla.Oletko itse jossain discordissa? Minulla ei ole keskustelupaikkaa muualla kuin täällä. En trollaa enkä kiusaa. Toivotko että en voi enää edes yrittää keskustella missään?
No ei täältä tartte kenenkään poistua, ja muitakin omana itsenään olevia on jotka ei ole noissa discordeissa.Etsi oikeat tägit sieltä ja niiden kautta oikeat ihmiset seurattavaksi. Sen enempää ei voi auttaa.
Kiitos yrityksestä mutta olen kyllä yrittänyt löytää molemmissa niitä mutta ei vain löydy. Viimeksi tänään yritin monilla hauilla löytää jotain mutta ei vain löytynyt. Ei voi mitään. Ja tumblrissa ei edes ole mitään keskustelua.Etsi oikeat tägit sieltä ja niiden kautta oikeat ihmiset seurattavaksi. Sen enempää ei voi auttaa.
Täh, mitähän sössötät?Ei pidä paikkaansa. Sinä on eri asia kuin moni. Rauhoitus jo.
Millä tavalla menen itseeni? En ole löytänyt muuta aktiivisesti keskustelevaa ja myös esim kk-tyyppisistä hahmoista keskustelevaa paikkaa kuin tämän.Jos ainut paikka keskustella on tämä, jossa 99% haukkumista niin kannattaa mennä itseensä.
Jep, voihan se kaunis slovenialainen olla vaikka Kris, miksi juuri B?Se oli "slovenialaiseen". Kauniita sloveenimiehiä on pilvin Älä nimeä täällä yksittäisiä ihmisiä, senkin sopimattomien puhuja
Ei sekään, ne oli eronneet jo siinä vaiheessa ja B tänä vuonna paljasti särkeneensä sydämensä tuona kesänä.Osuu niinkuin S ystävä ja kollega tietämyskin esimerkiksi.
Höpön löpöä, oot vaan ymmärtänyt taas jotakin väärin.Ei sekään, ne oli eronneet jo siinä vaiheessa ja B tänä vuonna paljasti särkeneensä sydämensä tuona kesänä.![]()
Tervemenoa!Keskustelualueilla on novelleille ja fantasioiksi oma paikka. Loin sinne oman ketjun, jonka kaikki varmaan tunnistaa nimestä.Sinne jatkossa kaikki kiva keskustelu. Itse aion siellä puhua myös KK juttuja.
Keskustelualueilla on novelleille ja fantasioiksi oma paikka. Loin sinne oman ketjun, jonka kaikki varmaan tunnistaa nimestä.Sinne jatkossa kaikki kiva keskustelu. Itse aion siellä puhua myös KK juttuja.
Ja edelleen jankkaat vaikka olet väärässäHöpön löpöä, oot vaan ymmärtänyt taas jotakin väärin.