K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ei varmana ole, joku keksi sen modejutun typerys, tietty ku useampi ilmiantaa samaa ja järjestelmä tunnistaa spämmin niin poistuu.
Vai niin. No kysymys sitten teille kaikille jotka ilmiantaa esimerkiks runomiehen hienot sloveenijutut:

Haluatteko että perustan uuden ketjun jossa on sellaiset jutut jotka ei teille sovi ->esim mlm kuumistelut? Saatte täällä pitää teille mieluisan kontentin ja me jotka halutaan teidän mielestä turhaa ryönää viedään se muualle.

Sopiiko tämä?

Vai niin. No kysymys sitten teille kaikille jotka ilmiantaa esimerkiks runomiehen hienot sloveenijutut:

Haluatteko että perustan uuden ketjun jossa on sellaiset jutut jotka ei teille sovi ->esim mlm kuumistelut? Saatte täällä pitää teille mieluisan kontentin ja me jotka halutaan teidän mielestä turhaa ryönää viedään se muualle.

Sopiiko tämä?
Hehheh tulen perässä.

Jos ainut paikka keskustella on tämä, jossa 99% haukkumista niin kannattaa mennä itseensä.
Millä tavalla menen itseeni? En ole löytänyt muuta aktiivisesti keskustelevaa ja myös esim kk-tyyppisistä hahmoista keskustelevaa paikkaa kuin tämän.
Mitä ehdotat että olen tehnyt väärin tai millä tavalla poikkean näillä tiedoilla sinun mielestäsi esimerkiksi sinusta?
Ajatteletko puolestasi itse, että joillakin suljetuilla kanavilla mukana oleminen kertoo sinusta jotakin? Mitä se kertoo mielestäsi sinusta? Onko se jotakin sinun omakuvallesi tärkeää? Ehkä että olet haluttu, kiinnostava, valittu?

Keskustelualueilla on novelleille ja fantasioiksi oma paikka. Loin sinne oman ketjun, jonka kaikki varmaan tunnistaa nimestä.😂 Sinne jatkossa kaikki kiva keskustelu. Itse aion siellä puhua myös KK juttuja.

Yhteistyössä